Författare |
Meddelande |
|
hatchet
|
Postat: sön aug 02, 2020 11:23 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2082
|
Ja, vad har den här italo-greken (född i Egypten) gjort, som är viktigast här? Jo, till o börja med proddat Lenzis Deep River Savages o giallon Who Saw Her Die?, inte minst. Se'n har han (sam-)regisserat/mest proddat Beyond the Door, Tent- acles, The Visitor, Madhouse, Piranha II, The Curse, The Bite: Curse II, Beyond the Door III (Amok Train) o Red Riding Hood. I min samling:       
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
jolli
|
Postat: sön aug 02, 2020 19:22 |
|
|
Moderator Blev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8623Ort: Borås, Sweden
|
Flera sköna filmer anser jag! Amok Train hör väl till min favorit av honom.
_________________ Don`t look he`ll see you. Don`t breathe he`ll hear you. Don`t move you’r Dead. |
|
|
|
hatchet
|
Postat: sön aug 02, 2020 20:00 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2082
|
Mitt ex skulle bara haft detta omslag:  o inte det där vrålfula som det är nu.
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
jolli
|
Postat: sön aug 02, 2020 21:26 |
|
|
Moderator Blev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8623Ort: Borås, Sweden
|
Sant. Det är nog nästa rekord i fult omslag på den.
_________________ Don`t look he`ll see you. Don`t breathe he`ll hear you. Don`t move you’r Dead. |
|
|
|
Argento Rules
|
Postat: mån sep 07, 2020 14:53 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6861Ort: Haddonfield
|
Klockren snubbe. Gillar det mesta med han. Favoriten är helt klart Madhouse. Dödens Tentakler är ju störtskön med.
_________________ There can only be one - Argento Rules |
|
|
|
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster
|
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori
|
|