Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  In Fear (2013)

InläggPostat: fre dec 18, 2020 22:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6840Ort: Stockholm Norra
Om man (som jag) gillar psykologisk skräck, gärna sån som "kryper på en" och som bit för bit uppenbarar sig för en så borde det här lilla brittiska alstret kanske falla nån i smaken?

In fear-IMDB

Youtube trailer

Ett ungt par (Tom & Lucy) tar färjan över till Irland för att gå på musikfestival (hela filmen är iofs inspelad i England). Efter att ha kört vilse långt ute på landsbygden och åkt in i nattens mörker blir de trakasserade av en plågoande de inte kan se (tro mig när plågoandens identitet väl uppenbaras känner man inget annat än djupt hat mot hen!)

Brukar till och från gå på TV (TV6 kör den iallafall vid tillfällen) så håll ögonen öppna om ni gillar grejer från den här delen av Europa!

Senast redigerad av Alexander tor feb 04, 2021 11:31, redigerad totalt 1 gång.

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!
Joe Pilato Day of the Dead
Youre all muscles and no brains are you boy?!
Bobby Rhodes Demons 2

FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: ons dec 23, 2020 01:31 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: ons dec 23, 2020 01:16Inlägg: 2
Varning Spoiler:

När mördaren sitter med paret i bilen, efter han blivit uppplockad. Hur ändrar han skyltarna?
Är det ett stort plot-hole eller har jag missat nått (det är mest troligt)

Offline Profil
InläggPostat: mån feb 01, 2021 13:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6840Ort: Stockholm Norra
Dissect: Just den lilla detaljen var nog ingenting jag noterade första gången jag såg filmen, utan jag lät mig bara "svepas med" i mörkret så att säga.

Nu i lördags valde jag dock att se om filmen och försökte att notera det du nämner i ditt inlägg. Och det här är mitt "take on it" (ursäkta svengelskan! :mrgreen: )

SPOILERÄndrar han verkligen skyltarna? Dvs syftar du på pilarna som pekar i riktning mot Kilarney Hotel? Om så är fallet, måste han väl ha några kumpaner som är med på det hela (kanske några av de andra snubbarna från puben i början?) :?: SLUT PÅ SPOILERN

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!
Joe Pilato Day of the Dead
Youre all muscles and no brains are you boy?!
Bobby Rhodes Demons 2

FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
3 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori