Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  Burial Ground

Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa
InläggPostat: tis apr 12, 2005 16:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Mens skrev:
Jag köpte den här i dag :

Bild

Står på baksidan att den ska innehålla en booklet, vilket den inte gjorde.
Har någon här fått med booklet till den?
Grejen är att den var ny och inplastad, så jag ANTAR att de bara har skrivit fel vilket allt som ofta händer.

Booklet och booklet... Ett dubbelvikt A-4 typ med lite text och bilder ligger då i min keepcase.

InläggPostat: tis apr 12, 2005 16:33 Svara med citat
De Rossi skrev:
Mens skrev:
Jag köpte den här i dag :

Bild

Står på baksidan att den ska innehålla en booklet, vilket den inte gjorde.
Har någon här fått med booklet till den?
Grejen är att den var ny och inplastad, så jag ANTAR att de bara har skrivit fel vilket allt som ofta händer.

Booklet och booklet... Ett dubbelvikt A-4 typ med lite text och bilder ligger då i min keepcase.

ibland med europeiska utgåvor så brukar dom bara skicka med booklets i första pressen, har hänt för mig iallafall några gånger att det står på fodralet men ingen booklet icke. men det är ju inget man börjar gråta av.

InläggPostat: tis apr 12, 2005 16:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Kan scanna av bookleten om det skulle finnas behov!
Men som sagt så är den inte särskilt upphetsande!

InläggPostat: tis apr 12, 2005 16:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
Det är lungt. Tycker bara det är trist med halvkompletta filmer, men jag kommer nog inte att gräva ner mig på grund av det här. 8)

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Offline Profil
InläggPostat: tor apr 14, 2005 23:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: sön mar 13, 2005 22:50Inlägg: 1239Ort: Husqvarna..
Har en tysk bioposter med Zombie 3..

/Ullis

InläggPostat: mån nov 07, 2005 17:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
Såg ju Bianchis ZOMBIE 3 förra veckan och råkade äta donuts när jag fick syn på Peter Bark -- det var ju de sista jag åt i livet... :)

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: mån nov 07, 2005 18:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Jag gillar den på något sjukt vis... :?
Måste vara pga MariAngela G. misstänker jag 8)

Fast scenen med hushållerskan som ska stänga fönsterluckorna är en höjdare med :P

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: mån nov 07, 2005 18:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
lizzardking skrev:
Jag gillar den på något sjukt vis... :?
Måste vara pga MariAngela G. misstänker jag 8)

Fast scenen med hushållerskan som ska stänga fönsterluckorna är en höjdare med :P

Det är ju en av scenerna som är bäst. Annars gillar jag verkligen filmens zombie-sminkning - det är inte ofta man ser sån uppfinningsrikedom...och roliga ser de oxå ut :lol:

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: mån nov 07, 2005 18:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor jul 22, 2004 11:43Inlägg: 3625Ort: Strömstad
De överdimensionerade gaddarna gillar jag. :D

Mycket underhållande film i övrigt, till skillnad från den nästan kassa av Fulci/Mattei, eller vilka som nu regisserade.

Offline Profil
InläggPostat: mån nov 07, 2005 18:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
mamoulian : En annan höjdare är när dåren som väcker dem försöker övertyga zombierna han är deras polare och vill fika med dem :D
kanske inte riktigt så direkt med fikan det var mest roligt att skriva men du fattar vad jag menar :D

Mr. Ulv : Du har rätt som alltid, grymt underhållande fast den har en väldigt nasty stämning över sig eller rättare hade förr iallafall.
Länge sedan jag såg den nu.
Gaddarna går inte av för hackor i heller :shock: :P

Offline Profil
InläggPostat: lör nov 26, 2005 13:51 Svara med citat
Fan, denna måste jag se om :shock:

Inte mest för den obehagliga stämningen utan för allt gratiöst sleaze där är i den 8)

Någon som har sett Patrick Vive Encora eller det är Viva Encore ?
Sleazig så till och med mamoulian hade blivit nöjd :wink:

Offline Profil
InläggPostat: lör nov 26, 2005 16:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4896
Såklart man sett det. Skitbra ju 8)

Offline Profil
InläggPostat: tis nov 29, 2005 22:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: sön mar 13, 2005 22:50Inlägg: 1239Ort: Husqvarna..
Jag har Patrick Viva Ancora på kopierad vhs.. men har fortfarande inte sett den fastän jag haft den i några år.. Italiensk otextad..

/Ullis

InläggPostat: tis nov 29, 2005 22:39 Svara med citat
ZombieQueen skrev:
Jag har Patrick Viva Ancora på kopierad vhs.. men har fortfarande inte sett den fastän jag haft den i några år.. Italiensk otextad..

/Ullis

Där har du en riktig sleazestund framför dig att se då :D
Den är riktig sleazig den, fan, den måste jag köpa !! :P

Offline Profil
InläggPostat: lör jun 24, 2006 21:53 Svara med citat
Okey, lite nyheter om Peter Bark.

Först och främst, han heter "Pietro Barcella". Inget speciellt med det. Men för att bygga på myten om hans bisarrhet, så kan jag meddela att en kompis till mig, en skådis, sprang in i honom på en bar för transvestiter i Rom! Han var klädd i drag och verkade trivas.

Dom samtalade lite och min kompis fick det bekräftat att det var den Peter Bark.

InläggPostat: sön okt 22, 2006 19:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
Tycker det absolut är en av de bättre zombiefilmerna som dessutom har det gamla night of the living dead konceptet med människor som låser in sig i ett hus omringat av ondska. Jag tycker iallafall det är skitbra.

Offline Profil
InläggPostat: sön okt 22, 2006 19:40 Svara med citat
Denna är skitbra :D
Är en sådan mörk och ondskefull stämning över den :P

Offline Profil
InläggPostat: sön okt 22, 2006 19:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön maj 29, 2005 10:07Inlägg: 3900
Va? :shock:

"mörk och ondskefull"? Burial Ground? Då kan vi inte ha sett samma film. En ren exploitation kalkon om ni frågar mig. Med papier maché zombies i fullt dagsljus till latjolajbans-soundtrack. Helfestlig! Men knappast ondskefull. 8)

Offline Profil
InläggPostat: sön okt 22, 2006 19:44 Svara med citat
Den är för ondskefull för dig att märka.
Du har sett dina Urban Legends en gång för mycket :lol:

Offline Profil
InläggPostat: sön okt 22, 2006 19:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön maj 29, 2005 10:07Inlägg: 3900
:oops:

Offline Profil
InläggPostat: tor okt 26, 2006 17:05 Svara med citat
SplatterheadSplatterheadBlev medlem: lör okt 14, 2006 08:23Inlägg: 682
För en gångs skull håller jag med Lizzardking om nå'nting: Burial Ground/Zombie Dead är en jävligt bra rulle. Apropå Peter Bark...han ser ju ut som en dvärgversion av Argento... :lol:

Offline Profil
InläggPostat: tor okt 26, 2006 20:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
Håller med, kanon rulle! Bark är creepy som fan.

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil
InläggPostat: tor okt 26, 2006 22:41 Svara med citat
macumba skrev:
För en gångs skull håller jag med Lizzardking om nå'nting: Burial Ground/Zombie Dead är en jävligt bra rulle.

Jag bockar och bugar :wink:

Offline Profil
InläggPostat: tis nov 07, 2006 14:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: ons okt 11, 2006 21:00Inlägg: 272Ort: Jönköping
Visst fasen är det en bra film. Mycket underhållande. Gillar Zombiernas uppfinningsrikedom, Scenen med hushållerskan är, som någon påpekade, underbar.

Är det någon som sett / läst någon intervju med regisören? Skulle varit kul och veta om denna var tänkt som en "seriös" film. Jag menar bara genom att tillsätta Peter Bark som Michael har man ju grusat alla förhoppningar om att filmen ska funka i det avseendet.

InläggPostat: tis nov 07, 2006 23:22 Svara med citat
På Shriek Shows utgåva så är där en intervju med en av producenterna och de pratar en del om just denne Bark :lol:
Så gör även Mariangela :D

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 7 av 10
235 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till: