Författare |
Meddelande |
|
Mens
|
Postat: tor jun 02, 2005 18:25 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
|
Jo, man har ju hört så mycket illa om dem och sett hur dåliga de är på olika sätt. Stavar fel och skiter ner sig stup i ett.
Dock så tycker jag att utgåvan av Return of the Living Dead 3 är rätt schysst så helt hopplösa är de väl kanske inte?
Kanske har gamla House of Horror bytt namn för att börja om från början, denna gång lite seriösare? (nu är jag i och för sig dåligt insatt, de kanske har släppt under det namnet länge, länge?)
_________________ Klicka för mina...:
FILMER
SKIVOR
Öh... Tillbaks här ett tag. |
|
|
|
Inglorious Bastard
|
Postat: tor jun 02, 2005 18:26 |
|
|
New York Ripper Blev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
|
Mens skrev: Jo, man har ju hört så mycket illa om dem och sett hur dåliga de är på olika sätt. Stavar fel och skiter ner sig stup i ett. Dock så tycker jag att utgåvan av Return of the Living Dead 3 är rätt schysst så helt hopplösa är de väl kanske inte? Kanske har gamla House of Horror bytt namn för att börja om från början, denna gång lite seriösare? (nu är jag i och för sig dåligt insatt, de kanske har släppt under det namnet länge, länge?)
Horsecreek har funnits med ett bra tag...
_________________ E tu vivrai nel terrore - L'aldilà
Woe be unto him who opens one of the seven gateways to Hell, because through that gateway, evil will invade the world... |
|
|
|
utan_armar
|
Postat: tor jun 02, 2005 19:49 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: ons mar 24, 2004 21:49Inlägg: 2157
|
Almost Human skrev: utan_armar skrev: Eftersom den släpptes igår så tror jag inte att många har hunnit köpa den! Jag personligen är ytterst tveksam då det är House of Horror/Horsecreek som ligger bakom släppet.
Å fan jag visste inte att den var så ny... men jag är ju lite osäker själv fast jag har ändå inte hört så mycket skit om horsecreek... värre med HoH.. frågan kanske ska vara: "hur är den här distributören?" eller nåt..
|
|
|
Inglorious Bastard
|
Postat: tor jun 02, 2005 19:55 |
|
|
New York Ripper Blev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
|
Svaret är: Inget vidare!
_________________ E tu vivrai nel terrore - L'aldilà
Woe be unto him who opens one of the seven gateways to Hell, because through that gateway, evil will invade the world... |
|
|
|
utan_armar
|
Postat: tor jun 02, 2005 20:12 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: ons mar 24, 2004 21:49Inlägg: 2157
|
Almost Human skrev: Svaret är: Inget vidare!
nej ... såg det i Horsecreek tråden.. kanske var onödigt att starta upp den här gamla .. men jag missade den tråden.. men som sagt så skiter jag i att köpa den iaf..
|
|
|
Mens
|
Postat: tor jun 02, 2005 20:28 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
|
Känner jag Horsecreek rätt så kommer priset sjunka till åtminstone det halva om ett tag. Då kan det vara värt ett inköp kanske.
_________________ Klicka för mina...:
FILMER
SKIVOR
Öh... Tillbaks här ett tag. |
|
|
|
hatchet
|
Postat: sön aug 02, 2020 09:37 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2567
|
Lanserades väl oxå som en "Demons 3".. I hyllan:  Tror det här var den sista rullen som Lenzi regisserade..?
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
jolli
|
Postat: sön aug 02, 2020 19:19 |
|
|
Moderator Blev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8716Ort: Borås, Sweden
|
Nja nästan. Bland de sista herren regisserade. Blev tre filmer till efter Black Demons.
_________________ Don`t look he`ll see you. Don`t breathe he`ll hear you. Don`t move you’r Dead. |
|
|
|
hatchet
|
Postat: sön aug 02, 2020 20:04 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2567
|
Aha!
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
Alexander
|
Postat: mån nov 30, 2020 15:12 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6900Ort: Stockholm Norra
|
Passande nog sitter jag faktiskt och lyssnar till Simon Boswells fantastiskt stämmningsfulla soundtrack (ja första spåret då) på "Tuben" atm: Demons 3: The Ogre (main themeTemat (samt det väldigt snygga omslaget) är väl det som är höjdaren med The Ogre (aka Demons 3). När jag såg den här för många år sedan var jag medveten om att det inte fanns nån koppling till Demoni & Demoni 2 (utöver namnet) så jag förväntade mig just en stämningsfull gotisk/spökrysare och storyn med kvinnan som plågats av samma återkommande mardröm sedan barnsben gjorde mig superpeppad, den typ av "haunted house" rysare som jag gillar mest. Dynga/Skit? Så besviken blev jag inte direkt, men jag satte en 3/10, den blir bara tunnare och tunnare ju längre den framskrider och utan att spoila slutet....jag vet inte vad man ska säga om det? Bra att jag streamade den online och inte köpte HOH/Horsecreeks utgåva A haunting nightmare blir verklighet som det stod på omslaget Black Demons däremot kan jag inte uttala mig om riktigt
_________________ Banan-avatarer blir till politik
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin |
|
|
|
|