Författare |
Meddelande |
|
mamoulian
|
Postat: tis jul 12, 2005 16:47 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
|
Skrik skrev: mamoulian skrev: Skrik skrev: mamoulian skrev: Har Anchor Bays flipper RATS/HOTLD - 160 pix från Gunnar! 129:- Duger  Kompis, hur ligger jag i prisjämförelse med Gunnar?
Dina priser är synnerligen konkurrenskraftiga får jag väl säga
|
|
|
Steppo4u
|
Postat: tis jul 12, 2005 18:40 |
|
|
Gorehound Blev medlem: tor dec 30, 2004 20:39Inlägg: 1379Ort: Skellefteå
|
Frågan kvarstår... har någon handlat från Skrik än?
_________________ The way I feel I don’t expect to go to sleep for a year. I’m on fucking fire.
 |
|
|
|
mamoulian
|
Postat: tis jul 12, 2005 18:48 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
|
Steppo4u skrev: Frågan kvarstår... har någon handlat från Skrik än?
Menar du HOTLD eller filmer allmänt? Beställde tidigt TWO EVIL EYES från Skriks hemsida i begynnelsen
|
|
|
Steppo4u
|
Postat: tis jul 12, 2005 18:50 |
|
|
|
mamoulian skrev: Steppo4u skrev: Frågan kvarstår... har någon handlat från Skrik än? Menar du HOTLD eller filmer allmänt?
Allmänt.
Om han nu säljer filmer så billigt som han påstår så borde han ju vara omåttligt populär.
_________________ The way I feel I don’t expect to go to sleep for a year. I’m on fucking fire.
 |
|
|
|
mamoulian
|
Postat: tis jul 12, 2005 18:52 |
|
|
|
Steppo4u skrev: mamoulian skrev: Steppo4u skrev: Frågan kvarstår... har någon handlat från Skrik än? Menar du HOTLD eller filmer allmänt? Allmänt. Om han nu säljer filmer så billigt som han påstår så borde han ju vara omåttligt populär.
Kampanjpriserna borde iallafall locka...
|
|
|
Steppo4u
|
Postat: tis jul 12, 2005 18:53 |
|
|
|
mamoulian skrev: Steppo4u skrev: mamoulian skrev: Steppo4u skrev: Frågan kvarstår... har någon handlat från Skrik än? Menar du HOTLD eller filmer allmänt? Allmänt. Om han nu säljer filmer så billigt som han påstår så borde han ju vara omåttligt populär. Kampanjpriserna borde iallafall locka...
Mm. Men har någon köpt av honom?
 |
|
|
|
mamoulian
|
Postat: tis jul 12, 2005 18:55 |
|
|
|
Steppo4u skrev: mamoulian skrev: Steppo4u skrev: mamoulian skrev: Steppo4u skrev: Frågan kvarstår... har någon handlat från Skrik än? Menar du HOTLD eller filmer allmänt? Allmänt. Om han nu säljer filmer så billigt som han påstår så borde han ju vara omåttligt populär. Kampanjpriserna borde iallafall locka... Mm. Men har någon köpt av honom?
Jag har köpt TWO EVIL EYES (BU)... Annars vill jag vänta tills allt är klart innan jag beställer mer.
|
|
|
Steppo4u
|
Postat: tis jul 12, 2005 18:57 |
|
|
|
mamoulian skrev: Steppo4u skrev: mamoulian skrev: Steppo4u skrev: mamoulian skrev: Steppo4u skrev: Frågan kvarstår... har någon handlat från Skrik än? Menar du HOTLD eller filmer allmänt? Allmänt. Om han nu säljer filmer så billigt som han påstår så borde han ju vara omåttligt populär. Kampanjpriserna borde iallafall locka... Mm. Men har någon köpt av honom? Jag har köpt TWO EVIL EYES (BU)...
Okej. I September ska jag slänga iväg en tusing åt honom. Nästan i alla fall.
Evil Dead II - Book Of The Dead och förbokade Blind Dead- boxen.
 |
|
|
|
mamoulian
|
Postat: tis jul 12, 2005 19:00 |
|
|
|
Steppo4u skrev: mamoulian skrev: Steppo4u skrev: mamoulian skrev: Steppo4u skrev: mamoulian skrev: Steppo4u skrev: Frågan kvarstår... har någon handlat från Skrik än? Menar du HOTLD eller filmer allmänt? Allmänt. Om han nu säljer filmer så billigt som han påstår så borde han ju vara omåttligt populär. Kampanjpriserna borde iallafall locka... Mm. Men har någon köpt av honom? Jag har köpt TWO EVIL EYES (BU)... Okej. I September ska jag slänga iväg en tusing åt honom. Nästan i alla fall. Evil Dead II - Book Of The Dead och förbokade Blind Dead- boxen.
Blind Dead-boxen vill jag ju ha och Book of the Dead II oxå kanske...
|
|
|
Deepsea Gore
|
Postat: mån feb 27, 2006 16:53 |
|
|
Newbie Blev medlem: tis okt 04, 2005 14:24Inlägg: 85Ort: Lapphelvetet
|
Hell of the Living Dead är alldeles... alldeles underbar! Så jävla tafflig med värdo skådisar, osammanhängande scener, stock footage på apor och fåglar som hoppar fram och tillbaka i träd, stock footage på infödingar som dansar hula hula dans (!!!) och inte minst - en kvinnlig hobbyantropolog som envisas med att springa runt naken!!! Gore och snask finns det också gott om så det råder ingen tvekan om att detta är en given film att kolla in/upp.
_________________ The Saw is the Law |
|
|
|
lizzardking
|
Postat: mån feb 27, 2006 19:44 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
|
Det låter som att du har plankat texten på baksidan av filmen rakt av
Det har du kanske
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
Bring Me The Blogg Of lizzardking |
|
|
|
mamoulian
|
Postat: mån feb 27, 2006 19:51 |
|
|
|
lizzardking skrev: Det låter som att du har plankat texten på baksidan av filmen rakt av Det har du kanske 
Ha-ha... Inte värre än Maestro (NOT!) Bruno himself...
|
|
|
M3
|
Postat: mån feb 27, 2006 20:22 |
|
|
Splatter fan Blev medlem: ons maj 26, 2004 15:54Inlägg: 136
|
Ingen som sett intervjun med Mattei på shriek shows SS Girls?
Mycket intressant intervju där mästaren spyr galla över hur dåliga jänkarna är på att producera film, rena klantarslena enligt mästaren själv.
|
|
|
Peter Neal
|
Postat: mån feb 27, 2006 20:46 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: ons nov 12, 2003 23:17Inlägg: 2880
|
har inte inhandlat ss girls dvdn ännu, låter ju onekligen lovande!
|
|
|
Deepsea Gore
|
Postat: tis feb 28, 2006 09:00 |
|
|
Newbie Blev medlem: tis okt 04, 2005 14:24Inlägg: 85Ort: Lapphelvetet
|
lizzardking skrev: Det låter som att du har plankat texten på baksidan av filmen rakt av Det har du kanske 
Nix, jag hade inte baksidestexten framför mig när jag skrev inlägget. Det blev nog bara så för att det är EXAKT vad filmen handlar om (handlar och handlar förresten; vad man ser under filmens gång rättare sagt)
_________________ The Saw is the Law |
|
|
|
lizzardking
|
Postat: tis feb 28, 2006 19:04 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
|
Om du har AB´s släpp på den och kollar in deras text på baksidan där så ser du likheterna
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
Bring Me The Blogg Of lizzardking |
|
|
|
NIN
|
Postat: ons sep 27, 2006 03:30 |
|
|
Goremeister Blev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4896
|
En liten fågel har viskat att Hell of the living dead finns släppr på Japansk LD, och för en samlare som mig är det rena julafton att få höra något sånt! Vi får se om det stämmer och om jag kan få tag på den.
|
|
|
Grisen
|
Postat: sön okt 01, 2006 20:36 |
|
|
Gorehound Blev medlem: mån maj 31, 2004 20:14Inlägg: 1248
|
Förevisade denna för några kollegor på 60 tumsplasman på jobbet och det gick väl inte riktigt hem.. Folk fattar verkligen ingenting.
|
|
|
cozzi
|
Postat: sön okt 01, 2006 20:46 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: ons jan 04, 2006 18:25Inlägg: 3266Ort: Partille
|
Grisen:
Försökte du få fart på firmafesten?
_________________ "-There are people online, you could give them a million dollar check while they're getting a blowjob and they'd find something to complain about." (Frank Darabont) |
|
|
|
Hedulven
|
Postat: sön okt 01, 2006 22:02 |
|
|
Goremeister Blev medlem: tor jul 22, 2004 11:43Inlägg: 3625Ort: Strömstad
|
Det jag sett av Mattei har varit så uselt att jag inte har lust att prioritera flera den närmaste tiden. Så dåligt att det inte ens blir underhållande.  Men jag är redo för förslag och att utvecklas.  Får väl försöka med filmen som tråden handlar om.
|
|
|
Grisen
|
Postat: sön okt 01, 2006 22:52 |
|
|
Gorehound Blev medlem: mån maj 31, 2004 20:14Inlägg: 1248
|
cozzi skrev: Grisen:Försökte du få fart på firmafesten? 
Nä, jag drabbades av den lysande idén att använda den för att visa och se vad jätte-tvn och ljudsystemet gick för.
|
|
|
cozzi
|
Postat: sön okt 01, 2006 23:25 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: ons jan 04, 2006 18:25Inlägg: 3266Ort: Partille
|
Grisen skrev: cozzi skrev: Grisen:Försökte du få fart på firmafesten?  Nä, jag drabbades av den lysande idén att använda den för att visa och se vad jätte-tvn och ljudsystemet gick för.
 Du är min nya hjälte.
_________________ "-There are people online, you could give them a million dollar check while they're getting a blowjob and they'd find something to complain about." (Frank Darabont) |
|
|
|
M3
|
Postat: tor okt 05, 2006 21:35 |
|
|
Splatter fan Blev medlem: ons maj 26, 2004 15:54Inlägg: 136
|
Citera: Nä, jag drabbades av den lysande idén att använda den för att visa och se vad jätte-tvn och ljudsystemet gick för.
Grym ide!
Läste på twitch att mattei spelat in en ny zombierulle, fantastiskt! Gubbjäveln är ju 75 bast och hårdproducerar
Hoppas bara någon släpper alla hans nya filmer The Tomb, The Jail, Island of living dead.. https://www.afmfilms.org/catalog/FilmDetail.php?id=1241
|
|
|
vaultkeeper
|
Postat: tor okt 05, 2006 21:42 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5302Ort: Sölvesborg
|
Vipco har även släppt Hell of the living dead under den skumma titlen "Zombie creeping flesh", väldigt fin utgåva för att va vipco faktiskt. Helt oklippt och mycket bra bild.
Finns på videocenter för 99kr och det är den lätt värd!
Förövrigt:
Fantastisk rulle, inte en död minut!
|
|
|
Averno
|
Postat: tor okt 05, 2006 21:58 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: tor sep 14, 2006 21:34Inlägg: 253Ort: Gbg
|
Den har ju funnits ute som Zombie creeping flesh innan men jag kommer inte ihåg vilka som hade den då..
|
|
|
|