Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  Camp Slaughter (2004)

Gå till sida Föregående  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Nästa
InläggPostat: ons okt 20, 2004 16:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
jolli skrev:
mamoulian skrev:
SDC skrev:
xiv shouv jian- zai- na li?
Wo ai ni.

nijoan-deng wa ye zing?

ahowan-kai wong-yen...

Tycker du!! 8)

Så säger vi! :P Gissar vilken som betyder: "Who was such a good friend to throw the fishing gear in the lake...?"

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: ons okt 20, 2004 22:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
första?

Offline Profil
InläggPostat: tor okt 21, 2004 15:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
SDC skrev:
första?
:P

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: ons nov 10, 2004 16:41 Svara med citat

InläggPostat: ons nov 10, 2004 16:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8420Ort: Borås, Sweden
fredzilla skrev:

Ett riktigt bra betyg! Kul att läsa.

Offline Profil
InläggPostat: ons nov 10, 2004 16:54 Svara med citat
jolli skrev:
fredzilla skrev:

Jo, det var uppmuntrande faktiskt! Fast folk lär ju ändå tro att vi antingen känner personen som recenserat eller mutat honom ;)

InläggPostat: ons nov 10, 2004 16:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8420Ort: Borås, Sweden
fredzilla skrev:
jolli skrev:
fredzilla skrev:

Jo, det var uppmuntrande faktiskt! Fast folk lär ju ändå tro att vi antingen känner personen som recenserat eller mutat honom ;)

Hehe.. :) Finns många som gillar CC, men dom som inte gör det gör sig mest hörda!

Offline Profil
InläggPostat: ons nov 10, 2004 16:56 Svara med citat
CS 8)

Offline Profil
InläggPostat: ons nov 10, 2004 17:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tis mar 23, 2004 18:43Inlägg: 123Ort: Ronneby
Kul att den får lite bra kritik för engångs skull.

Min dvdsamling: http://www.dvdaficionado.com/dvds.html? ... asse+mongo
Offline Profil
InläggPostat: ons nov 10, 2004 17:55 Svara med citat
Jag gillar CS - en film med mycket hjärta... :)

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: tor nov 11, 2004 07:50 Svara med citat
Jag satte mig faktiskt och såg den för tredje gången igår med min flickvän. Hon hade inte sett den. Den blir bättre för varje gång! Kontrasten, färgen och ljuset i filmen ger en skön känsla av gammal slasher rulle! :D

Offline Profil
InläggPostat: tor nov 11, 2004 14:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: mån jan 19, 2004 14:14Inlägg: 195Ort: Stockholm
Trevlig recension. Jag suger också i mig den på ett annat sätt eftersom jag respekterar folket bakom sidan väldigt mycket (skulle betyda hundra gånger mer att bli sågad av dem än Mats Bråstedt eller Pidde Andersson). Jag tror att det än en av de extrema fåtalet recensioner som inte är författade av en svensk. Hade inte sett sidan innan jag fick länken till recensionen men det var kul att se att det döljer sig några viktiga profiler bakom amerikansk independentfilm bakom den.

Offline Profil
InläggPostat: tor nov 11, 2004 14:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Kul för er! :D

InläggPostat: tor nov 11, 2004 16:07 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
Dom har även recenserat Shatter Dead och gett den 5/5.
Martin, du gillade inte denna speciellt mycket va? ;)

Offline Profil
InläggPostat: tor nov 11, 2004 18:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: mån jan 19, 2004 14:14Inlägg: 195Ort: Stockholm
Nä, men jag måste inte dela deras smak i alla lägen för att respektera dom. Pidde gillar säkert sånt jag gillar men det ändrar ju ingenting ;)

Offline Profil
InläggPostat: tor nov 11, 2004 21:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
SDC skrev:
Dom har även recenserat Shatter Dead och gett den 5/5.
Martin, du gillade inte denna speciellt mycket va? ;)

Har inte sett CS ännu tyvärr men måste bara lägga till att Shatter Dead är världens sämsta film.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: fre nov 12, 2004 06:12 Svara med citat
Där kan man snacka om en film som är en vattendelare. Jag ger den tre överstrukna dödskallar. ;) Andra skulle ge den en solklar femma. Ingen verkar ge den medelbetyg. Att Scooter McRae är världens mest sympatiska människa påverkar inte min åsikt om filmen. Scooter har förresten jobbat som assistent åt ingen mindre än Frank Henenlotter (den gamle kultlegenden).

Någon som sett Sixteen Tongues?

Offline Profil
InläggPostat: fre nov 12, 2004 10:46 Svara med citat
Citera:
Det finns verkligen så mycket annat här i världen.
Men riktigt så dålig som andra skriver tycker inte jag.
En udda zombiefilm som känns mer som en ren independentfilm än en zombiefilm.
Jag hatar bara en zombiefilm och det är Return of the Living Dead II.
Såg den ingen innan jul i utbildningssyfte och jag hatar fanskapet av hela mitt hjärta. Nu blev jag på dåligt humör igen.

Från Shatter Dead tråden. http://www.skrackfilm.org/forum/viewtopic.php?t=116
Svagt medelbetyg från mig. Betydligt svagare än vad jag ger CS.

Sen ska jag bara tillägga att det var inte samma person som recenserat Shatter Dead och CS. :wink:

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 28, 2005 11:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Verkar som campslaughter.com gått i graven...

InläggPostat: sön aug 28, 2005 11:28 Svara med citat
david skrev:
Verkar som campslaughter.com gått i graven...

Det var länge sedan. Det är för att det är några andra som håller i distributionen och då kan ju inte Opera Film ha kvar sin sälj-sida.

InläggPostat: sön aug 28, 2005 11:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Fast i rent promotionsyfte måste det väl vara värt att ha kvar sidan? Kan ju inte kosta någonting att driva en statisk sida :) Har för mig det fanns en del roliga releasefestbilder där också, eller var de på en annan sida?

InläggPostat: sön aug 28, 2005 11:43 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: lör nov 20, 2004 15:38Inlägg: 92
Det kommer ju dessutom en tvåa av Camp Slaughter enligt Operafilms hemsida http://www.operafilm.com/ så det vore ju onekligen klokt att ha kvar sajten.
Är det Munthe och gänget som ligger bakom tvåan också? Väldigt många järn i elden just nu i sådana fall.

InläggPostat: sön aug 28, 2005 12:12 Svara med citat
david skrev:
Fast i rent promotionsyfte måste det väl vara värt att ha kvar sidan? Kan ju inte kosta någonting att driva en statisk sida :) Har för mig det fanns en del roliga releasefestbilder där också, eller var de på en annan sida?

Jag lade ut en del festbilder nånstans...men jag kommer inte ihåg var nånstans :)

InläggPostat: sön aug 28, 2005 12:44 Svara med citat
SplatterheadSplatterheadBlev medlem: tis nov 23, 2004 16:56Inlägg: 746Ort: Stockholm
http://www.geocities.com/fredzillafilm/ ... ghter.html

Här kanske?

Fan, du får ju posera med Annika och allting :evil: :evil:

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 28, 2005 15:32 Svara med citat
Rolfen skrev:
Det kommer ju dessutom en tvåa av Camp Slaughter enligt Operafilms hemsida http://www.operafilm.com/ så det vore ju onekligen klokt att ha kvar sajten.
Är det Munthe och gänget som ligger bakom tvåan också? Väldigt många järn i elden just nu i sådana fall.

viewtopic.php?t=1707

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 19 av 21
522 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 6 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori