Författare |
Meddelande |
|
|
Giallo
|
Postat: mån mar 29, 2004 14:49 |
|
|
Dr Butcher Blev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
|
Den enda känsla jag får är spy känsla.. Utom när dom är på tivolit och härjar... Då kan man skratta...
_________________ Every humiliation which stood in his way could be swept away by the simple act of annihilation: Murder. |
|
|
|
tilapia
|
Postat: mån mar 29, 2004 14:56 |
|
|
Gorehound Blev medlem: ons mar 10, 2004 10:23Inlägg: 1591Ort: Malmö
|
Nightmare City har Hugo Stiglitz, energiskt tempo och gott om dumsteroider - uppenbarligen är det allt som behövs för att tillfredställa mig, eftersom jag fullkomligen älskar filmen!
_________________ Use the mega-metric teleprobe and scan the whole eastern galaxy! Wait! Including the equi-distant counting time jets! |
|
|
|
Giallo
|
Postat: tis mar 30, 2004 06:22 |
|
|
Dr Butcher Blev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
|
tilapia skrev: Nightmare City har Hugo Stiglitz, energiskt tempo och gott om dumsteroider - uppenbarligen är det allt som behövs för att tillfredställa mig, eftersom jag fullkomligen älskar filmen!
Du behöver inte mycket för att bli tillfredställd...
_________________ Every humiliation which stood in his way could be swept away by the simple act of annihilation: Murder. |
|
|
|
hatchet
|
Postat: sön jan 03, 2021 22:20 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2522
|
Zombie Flesh Eaters, utan tvekan. Det är lixom raka rör.
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
|
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori
|
|