Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  Violent Shit trilogin

InläggPostat: tor dec 16, 2004 21:59 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tor okt 21, 2004 22:15Inlägg: 801Ort: göteborg
Personligen har jag inte hittat någon dvd-utgåva av Violent Shit-trilogin med engelsk text så jag undrar:
finns det, å isf vart å till vilket pris?

InläggPostat: fre dec 17, 2004 09:01 Svara med citat
det finns antagligen inte.

InläggPostat: fre dec 17, 2004 09:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre maj 21, 2004 10:06Inlägg: 638Ort: Västerås
Åhlens kanske skulle ta in en fin Julklapps box med denna triologi? Kunde vara något för mor- och far- föräldrarna att ge bort i Julklapp?

Stolt medlem i A Non Supporting HoH Generation
Offline Profil
InläggPostat: fre dec 17, 2004 09:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 13, 2003 16:53Inlägg: 1074Ort: Kragerø, Norway
Zombie Doom - Violent Shit 3 finnes med dårlig engelsk dubbing.

InläggPostat: fre dec 17, 2004 14:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tor okt 21, 2004 22:15Inlägg: 801Ort: göteborg
isch!! dubbning, då föredrar jag nästan otextat original...
hmm.. ingen som vet om det e nån fanatiker på nätet som släppt en sub till nån div-x version eller nåt (om det ens finns)? antar att chansen e löjligt liten men lika bra å fråga.. :)

InläggPostat: fre dec 17, 2004 20:56 Svara med citat
Gore AddictGore AddictBlev medlem: sön jan 25, 2004 13:04Inlägg: 296
Hör kanske inte hit. Men jag såg del 1 för ett par dagar sedan och måste säga att jag tycker att den hamnar helt klart bland top 5 av de sämsta filmer jag sett. Ren värdelös rappakalja!!

För att vara mer OT, man behöver nog inte kunna tyska för att hänga med. Det pratas väldigt lite i ettan.

Sorry.
(nu lär jag väl bli halshuggen)

Offline Profil
InläggPostat: fre dec 17, 2004 22:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Näru, av mig blir du inte halshuggen! Tvärtom!
Violent Shit är riktigt sunkigt, ja det är väl föresten allt av Schnaas!? :wink: :twisted:

InläggPostat: lör dec 18, 2004 13:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
på dvd finns inget textad violent shit. men på vhs kan de göra de, och det är inte hela världne om man inte fårstår vad de säger i filmerna..

Offline Profil
InläggPostat: lör dec 18, 2004 15:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
Tror att min vhs utgåva av Violent Shit 3 är textad. Kollar senare, men är ganska säker på att den är textat och jag tror nog att den går att få tag i fortfarande.

Offline Profil
InläggPostat: lör dec 18, 2004 23:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
Jo vhs:en ska ha engelsk text har jag fått höra nu. Men det verkar inte som att den går att få tag i längre :(

Offline Profil
InläggPostat: sön dec 19, 2004 14:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Fredrik skrev:
Jo vhs:en ska ha engelsk text har jag fått höra nu. Men det verkar inte som att den går att få tag i längre :(

Kolla på tradera.se eller ebay.com har du tur finns den där. eller om någon har den som kan göra en kopia

Offline Profil
InläggPostat: ons dec 22, 2004 02:09 Svara med citat
ok, tack allihop!!
jag letar vidare men får nog kanske nöja mig med otextat om jag ska ha alla tre... :)

InläggPostat: tor dec 23, 2004 12:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
har inte lyckats hitta någon heller...
suger rätt hårt eftersom det känns att dom filmerna ska finnas i samlingen och jag har inte ens sett dom :(

är dom något att hänga i granen annars då?

Offline Profil
InläggPostat: tor dec 23, 2004 13:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons jul 28, 2004 16:55Inlägg: 937Ort: Midian
EddieGein skrev:
suger rätt hårt eftersom det känns att dom filmerna ska finnas i samlingen och jag har inte ens sett dom :(

Nej jag gillar inte alls Violent Shit och tycker inte det är värt att slösa tid och pengar på.

Välkommen till forumet. :mrgreen:

InläggPostat: tor dec 23, 2004 15:41 Svara med citat
EddieGein skrev:

Hela serien är jävligt bra. Ettan är lite sådär men den fungerar, dom andra är riktigt bra :D

Kolla även upp guldrullen Zombie 90.

Offline Profil
InläggPostat: tor dec 23, 2004 16:45 Svara med citat
EddieGein skrev:

Jovisst gillar du skakig kamera med mkt mkt b-effekter och en hel del dåligt-bra effekter och tysk dialog är detta nåt för dig. jag tycker de är skitbra

Offline Profil
InläggPostat: fre dec 24, 2004 11:54 Svara med citat
när vi ändå e inne på schnaas - hur e Cannibal Antropophagus? värt ett inköp? (rea just nu på darkdisc)

InläggPostat: fre dec 24, 2004 13:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
idd skrev:
när vi ändå e inne på schnaas - hur e Cannibal Antropophagus? värt ett inköp? (rea just nu på darkdisc)

Jag har sagt det förr och säger det igen:
Andreas Schnaas är en talanglös sopa till eurohorrordirector-wannabe som helt saknar estetiskt tänkande och känsla för tempo och rytm.
Hans filmer borde beläggas med varningstexter (Och då menar jag inte åldersgränser...) Att karln dessutom filmar allt ur fokus får mig att spräcka ett antal blodkärl i hjärnan av ren ilska.

Att han envisas med att göra remakes på redan halvtaskiga filmer och sedan lyckas göra det ännu sämre är juh helt otroligt.

Men visst förstår jag till viss del att han har en trogen fanskara, för vill man vara kärringen mot strömmen ja då måste man juh bara älska dessa dyngrullar.

Disclaimer:
De Rossi har inte på något sätt sett någonting bra med Schnaas produktioner, detta betyder dock inte att inte ni eller någon annan kanske uppskattar dessa filmer. Men förmodligen är filmerna skadliga på mer sätt än ett. De Rossi rekomenderar att ni använder flytväst samt asbestdräkt när ni tittar på ovanstående filmer.

:wink: (Kan väl tillägga att ni inte ska ta detta allvarligt, det är juh bara min åsikt. Och självfallet får man gilla vilka filmer man känner för. Bara jag slipper se dom!) :wink:

InläggPostat: fre dec 24, 2004 20:00 Svara med citat
idd skrev:

en av hans bättre. så för rätt pris. KÖP!

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 23, 2009 17:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGiallo AficionadoGiallo AficionadoBlev medlem: fre dec 19, 2008 01:58Inlägg: 12061
Har sågat denne tokiga tysk, Andreas Schnaas, å det grövsta o det av en enda anledning:
nämligen Violent Shit (första filmen). Men, jag har blivit smått sugen på o se tvåan. :lol: Har hört nå'n el. nå'ra säga att den ska vara klart bättre, med bättre FX o så.

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 23, 2009 19:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGiallo AficionadoGiallo AficionadoBlev medlem: fre dec 19, 2008 01:58Inlägg: 12061
OK, OK, OK..Violent Shit är rent jävla skräp. Det kan vi alla vara överens om,
men jag skulle även vilja återse första filmen ( :oops: ). Det var nästan 20 år se'n sist. :mrgreen:

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 23, 2009 23:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5228Ort: Sölvesborg
Okej okej vare sig om man tycker att Violent Shit är skit eller inte så har den i alla fall en jävligt fin poster!
Bild

InläggPostat: lör maj 23, 2009 23:12 Svara med citat
King of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån okt 23, 2006 15:01Inlägg: 6123
tur att folk har olika smak, tycker det omslaget är helt förskräckligt..

/Daydreamer

InläggPostat: lör maj 23, 2009 23:20 Svara med citat
Men, det ska ju vara skräpigt o B-igt o så. Inte ska väl filmen ha en affisch à la HW. :))

Offline Profil
InläggPostat: sön maj 24, 2009 03:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Jag har inte sett någon av filmerna än, men affischen är cool. 8)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 3
70 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori