Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  Evil Ed

Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
InläggPostat: lör maj 23, 2009 16:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 27, 2008 23:39Inlägg: 1086Ort: Haddonfield
Har nu köpt den för 10kr, så det spelar inge roll om den suger. :mrgreen: :)

Djuren i livsmedelsindustrin - http://livsmedelsindustrin.drinfo.se/
Pälsindustrin - http://palsindustrin.drinfo.se/start.htm
Cirkusliv - http://cirkusliv.drinfo.se/
Offline Profil
InläggPostat: lör maj 23, 2009 16:46 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Visst är den utgåvan både klippt och i fullscreen?
Dock klart värt. Sjysst underhållning! :lol:

InläggPostat: lör maj 23, 2009 16:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Den är inte klippt, finns med en scen som inte är med på R1an

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: lör maj 23, 2009 16:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Oj, finns den scenen med på Scanbox vhs?
Men på R1 finns väl mer extramaterial?

InläggPostat: lör maj 23, 2009 16:59 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Den scenen jag talar om är den svartvita i början, finns med på alla Scanbox utgågvor.

Den R1 jag hade innehöll bara några trailers dom extra om ens det

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: sön aug 16, 2009 10:17 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: sön mar 22, 2009 00:08Inlägg: 125
Vi som gjort Evil Ed har äntligen fått tillbaka världsrättigheterna. Vi har alltid ogillat samtliga utgåvor och versioner. Usel kodning och obefintligt extramaterial och censurerad i många fall. Nu skall vi försöka ge ut filmen igen. The special EDition med en aldrig tidigare visad scen på 10 minuter samt massor av bakomfilmsmaterial och trailers.
Filmen är scannad i HD nu så vi släpper den även på bluray!!!
Vi får se när det blir av. Hoppas på 2010?

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 16, 2009 11:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12115Ort: Skåneland
Det låter kul att ni har fått tillbaka rättigheterna och plannerar att släppa den med extrameratial och på Blu-ray :)

InläggPostat: sön aug 16, 2009 12:11 Svara med citat
King of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån okt 23, 2006 15:01Inlägg: 6123
gratulerar er till att ni har fått tillbaka rättigheterna. Kul att ni planerar ett nytt ordentligt släpp.

/Daydreamer

InläggPostat: sön aug 16, 2009 12:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5228Ort: Sölvesborg
Grattulerar! En fråga: finns det mer blodiga scener?

InläggPostat: sön aug 16, 2009 18:20 Svara med citat
Underbara nyheter!
\:D/
Har alltid tyckt om den här filmen och kommer med all säkerhet att köpa nya utgåvan...
Tycker att filmen har "blivit" klart underskattad efter "VHS-hyrtiden". Vad jag kan minnas från då var att den var skapligt populär i Sverige.

InläggPostat: sön aug 16, 2009 18:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12115Ort: Skåneland
Då den spelades på svenska och dubbades på engelska, isåfall kommer den att släppas med svenskt tal ??

InläggPostat: sön aug 16, 2009 19:03 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: sön mar 22, 2009 00:08Inlägg: 125
Evil Ed spelades in med svenska skådisar som talade engelska. Sen dubbades rösterna av amerikaner! (Från Radio Bandit) Det finns ingen svensk version, tyvärr!

Scenen som inte kom med i filmen kommer att ligga på extra materialet. Bla kastar Ed in ett huvud i väggen, blir attackerad med en "stun-gun" av sin fru samt ramlar ner från balkongen efter att han tappat sin sax genom sin fot...Scenen är inte ljudmixad och inehåller direktljudet från inspelningen..svengelska utlovas!

I övrigt finns bakomfilmat material och trailers som aldrig visats.

Kul att intresse finns !!!!

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 16, 2009 19:56 Svara med citat
Där ser man, det låter kul. :)

InläggPostat: sön aug 16, 2009 22:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGiallo AficionadoGiallo AficionadoBlev medlem: fre dec 19, 2008 01:58Inlägg: 12061
Fan, va' jag garvade då jag såg Fylking snackandes med en amerikansk brytning o med en cigarr i käften! :))

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 16, 2009 23:05 Svara med citat
Har aldrig varit något Fylking-fan, men han är ju gjuten i den rollen. :lol: B-)

Längtar tills man får uppdatera ens gamla skitkassett! Som jag inte hittar nu när jag letar, tror att den har hamnat i min polares samling när vi bytte en bunt.

Ska nog köpa den snorbilliga DVD:n redan nu, orkar inte vänta. Hehe.

InläggPostat: sön aug 16, 2009 23:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGiallo AficionadoGiallo AficionadoBlev medlem: fre dec 19, 2008 01:58Inlägg: 12061
Hans bästa roll, definitivt! \m/

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 17, 2009 00:20 Svara med citat
Undrar om man ska hoppas på en tvåa. ;)

InläggPostat: mån aug 17, 2009 01:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: ons aug 05, 2009 17:34Inlägg: 29
Har den gammla Scanbox VHS:en i hyllan, Ska bli roligt med en HD release av filmen :D
"All a tal ar engel sk a!" :P

/zgd

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 17, 2009 06:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Bändkraft skrev:
Vi som gjort Evil Ed har äntligen fått tillbaka världsrättigheterna. Vi har alltid ogillat samtliga utgåvor och versioner. Usel kodning och obefintligt extramaterial och censurerad i många fall. Nu skall vi försöka ge ut filmen igen. The special EDition med en aldrig tidigare visad scen på 10 minuter samt massor av bakomfilmsmaterial och trailers.
Filmen är scannad i HD nu så vi släpper den även på bluray!!!
Vi får se när det blir av. Hoppas på 2010?

Mycket roliga nyheter!

Det ser jag verkligen fram emot! \:D/

InläggPostat: mån aug 17, 2009 08:28 Svara med citat
Jag har också den på hyrVHS. :mrgreen:

InläggPostat: mån aug 17, 2009 08:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Fyfan!!

Nu känns de inte lika tungt längre att komma tillbaka efter 4 veckors semester när
man läser en sådan här underbar nyhet! :)

InläggPostat: mån aug 17, 2009 10:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4895
Ja, en underbar nyhet att få Evil Ed på bluray! :D

InläggPostat: mån aug 17, 2009 12:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Jag har den så kallade oklippta region 1 dvd:n som saknar några fina scener. Kommer garanterat att uppgradera med denna version. Kult! :ymparty:

InläggPostat: mån aug 17, 2009 13:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Samma här =)

InläggPostat: mån aug 17, 2009 13:12 Svara med citat
Är rätt nöjd med min svenska utgåva men nu är jag sugen på att köpa den nya utgåvan också

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 5 av 9
208 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori