Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  Mountain of the cannibal god.

InläggPostat: fre mar 19, 2004 13:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
brukar dock vara bra musik med..

Ikväll ska jag nog se Jungle Holocaust! Fick hem den idag!!

Offline Profil
InläggPostat: fre mar 19, 2004 13:45 Svara med citat
skriv gärna kommentar här sen om den är bra och so vidare :)

InläggPostat: lör mar 20, 2004 18:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Ja fan. Jag älskar sådana här filmer, Så denna var underhållande som fan och jag giladde att det var text med. Bilden var fin fin!

Offline Profil
InläggPostat: lör mar 20, 2004 18:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Schnaas: Köpte du remastern eller???

InläggPostat: lör mar 20, 2004 21:45 Svara med citat
Yepp det gjorde jag!?

Offline Profil
InläggPostat: lör mar 20, 2004 22:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Oki, den är fin! :D

InläggPostat: sön mar 21, 2004 12:56 Svara med citat
Ja det var den! Jag tyckte att kommentarerna av Deodato var underhållande.

'' T Don't Remember'' Hela tiden. Senil på äldre dar!?

Offline Profil
InläggPostat: ons dec 22, 2004 09:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre maj 21, 2004 10:06Inlägg: 638Ort: Västerås
Hmm jag vart på lurad Diamonds släpp av denna film. Enligt DVDcompare så skulle det endast vara en kastreringsscen som vart bortklippt men när jag läser i den här tråden verkar det vara mycket annat också... Någon som känner till detta släpp och kan jämföra den mot EC's släpp? Tror ni skillnaden är så stor så jag borde slänga Diamonds släpp ur bilen på E18 och istället köpa EC'S?

Stolt medlem i A Non Supporting HoH Generation
Offline Profil
InläggPostat: ons dec 22, 2004 10:13 Svara med citat
Zamien skrev:
Hmm jag vart på lurad Diamonds släpp av denna film. Enligt DVDcompare så skulle det endast vara en kastreringsscen som vart bortklippt men när jag läser i den här tråden verkar det vara mycket annat också... Någon som känner till detta släpp och kan jämföra den mot EC's släpp? Tror ni skillnaden är så stor så jag borde slänga Diamonds släpp ur bilen på E18 och istället köpa EC'S?

klippta utgåvor skall alltid slängas åt helvete.

InläggPostat: ons dec 22, 2004 10:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
BeyondTheDarkness skrev:
Zamien skrev:

klippta utgåvor skall alltid slängas åt helvete.

... men vissa filmer är ju klippta helvetesutgåvor från Djävulen själv... :P

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: ons dec 22, 2004 10:28 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre maj 21, 2004 10:06Inlägg: 638Ort: Västerås
Jag håller med er fullt! Min tanke var att om det ändå jag förlorar är en kastreringsscen så kan jag leva med det. Nu verkar det dock inte vara så utan betydligt mer som är stympat... Det vore därför bra att veta hur mycket jag saknar och av vad? Extra djur-äter-djur scener klarar jag mig utan men någon pratade om onani och det lät du spännande! Grisscenen verkar också kul.

Offline Profil
InläggPostat: ons dec 22, 2004 11:37 Svara med citat
Zamien skrev:
Jag håller med er fullt! Min tanke var att om det ändå jag förlorar är en kastreringsscen så kan jag leva med det. Nu verkar det dock inte vara så utan betydligt mer som är stympat... Det vore därför bra att veta hur mycket jag saknar och av vad? Extra djur-äter-djur scener klarar jag mig utan men någon pratade om onani och det lät du spännande! Grisscenen verkar också kul.

Satsa på AB:s eller EC:s remastrade, dessa två innehåller "griseri" och onani scenerna!

Klart bra djungeläventyr!!! :D

InläggPostat: ons dec 22, 2004 16:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons nov 12, 2003 23:17Inlägg: 2880
diamond dvdn kostar väl typ 12kr från dvdpacific så den är ju gjuten bara om det hade varit för omslaget, klippt eller ej!

Offline Profil
InläggPostat: tor dec 23, 2004 12:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
jag är också ägare av DVDn med "mountain of the cannibal god" där onani och grisvåldtäks scenen ingår...
måste hålla med om att den är riktigt, riktigt underhållande rulle.
men jag ser den inte riktigt och gämnför den med Cannibal holocaust, man ser den med glimten i ögat och njuter av alla scener som förekommer under äventyret.

angående Grisvåldtäkten blev jag rätt chockad av hela den scenen. i ena sekunden smakar bruden på en köttbit som liknar ett kaffefilter och i andra sekunden blir alla kannibaler skogstokiga och börjar knulla och onanera här och var.

Offline Profil
InläggPostat: tor dec 23, 2004 18:32 Svara med citat
hehe, jo det är en hel del skumma saker i slutet av filmen, annars är filmen ganska snäll, snarare äventyrs/djungel film än kannibalgore.

InläggPostat: lör dec 25, 2004 19:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
hehe en annan rolig sak är att kannibalfilmen Eaten Alive av Umberto Lenzi har stulit scener direkt från bl.a Mountain of the cannibal god :)
jävligt b men ändå en rätt kul rulle

Offline Profil
InläggPostat: lör dec 25, 2004 19:29 Svara med citat
EddieGein skrev:
hehe en annan rolig sak är att kannibalfilmen Eaten Alive av Umberto Lenzi har stulit scener direkt från bl.a Mountain of the cannibal god :)
jävligt b men ändå en rätt kul rulle

Lenzi har stulit en hel del i den filmen, nästan allt gore och våld är snott ur: Man From Deep River, Cannibal Ferox, Mountain Of The Cannibal God...

Dom två förstnämnda är juh visserligen Lenzis egna filmer.

InläggPostat: lör dec 25, 2004 22:10 Svara med citat
De Rossi

jo jag vet... men det jag mest stör mig på i Eaten Alive är renheten på kannibalerna. gämnför Holocaust jungel kannibaler med Eaten Alive.
Eaten alive kannibalerna var både välklippta och rena, dessutom när dom stjäler scener så blir alla kannibaler automatiskt inte asiater som de ursprungliga i filmen ;)

Offline Profil
InläggPostat: lör dec 25, 2004 22:12 Svara med citat
EddieGein skrev:
De Rossi

jo jag vet... men det jag mest stör mig på i Eaten Alive är renheten på kannibalerna. gämnför Holocaust jungel kannibaler med Eaten Alive.
Eaten alive kannibalerna var både välklippta och rena, dessutom när dom stjäler scener så blir alla kannibaler automatiskt inte asiater som de ursprungliga i filmen ;)

Hehehe... En del av charmen med Eaten Alive är just dom skamlösa stölderna!

InläggPostat: lör dec 25, 2004 22:17 Svara med citat
De Rossi skrev:
EddieGein skrev:
De Rossi

Hehehe... En del av charmen med Eaten Alive är just dom skamlösa stölderna!

ja det är ju halva grejen! den är underbart trashig!

InläggPostat: lör dec 25, 2004 22:24 Svara med citat
BeyondTheDarkness

kan inte annat än atthålla med faktiskt :)

Offline Profil
InläggPostat: mån dec 27, 2004 02:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4896
Ja, jag anser ju arr man INTE ska ha dom remastrade med grisscenen. Det är scener som aldrig skulel varit med i filmen (och aldrig var med heller) utan kommit med nu efteråt som någon form av försäljningsargument. Jag gillar det inte iaf.

Offline Profil
InläggPostat: mån dec 27, 2004 15:03 Svara med citat
NIN skrev:
Ja, jag anser ju arr man INTE ska ha dom remastrade med grisscenen. Det är scener som aldrig skulel varit med i filmen (och aldrig var med heller) utan kommit med nu efteråt som någon form av försäljningsargument. Jag gillar det inte iaf.

Tycker samma, scenen är bara så dum och sjuk så den hade inte behöbts för mig

Offline Profil
InläggPostat: mån dec 27, 2004 15:22 Svara med citat
Jag kan väl klara mig utan grisen men undrar hur mycket där är som fattas jämfört med "orginal-klippningen" på Diamonds släpp.

Offline Profil
InläggPostat: tis dec 28, 2004 02:05 Svara med citat
grisvåldtäkten är ju rolig ju....
man kan ju inte låta bli att skratta.

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 3 av 6
134 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till: