Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  man from deep river dvd

InläggPostat: tor dec 23, 2004 06:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Jahapp, då har jag beställt denna... Har irriterat mig på min "fullscreenare" ett tag nu och äntligen tog jag mig i kragen och klickade på köpknappen. 8)

För den lär fungera ännu bättre i sin OAR, och förhoppningsvis så har SS hittat en print utan större repor och smuts. (Ja, den kan inte vara i värre skick än min dvd-classics utgåva iaf).
Återkommer när jag fått ner den i lådan! :)

InläggPostat: tor dec 23, 2004 12:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
vet inte om något sagt det tidigare i tråden men jag orkar inte kolla genom allt...

Erik ska iallafall ta in den på:
http://www.darkdisc.com/index.php?view=upcoming_detail&id=261
och där står även
Citera:
Shriek Show har nu släppt den i bästa utgåvan hittills!
så det är nog den man ska satsa på...

är den en skön rulle? jag funderar starkt på att köpa den om där är fint extramatrial.

Offline Profil
InläggPostat: tor dec 23, 2004 12:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
vet inte om något sagt det tidigare i tråden men jag orkar inte kolla genom allt...

Erik ska iallafall ta in den på:
http://www.darkdisc.com/index.php?view=upcoming_detail&id=261
och där står även
Citera:
Shriek Show har nu släppt den i bästa utgåvan hittills!
så det är nog den man ska satsa på...

är den en skön rulle? jag funderar starkt på att köpa den om där är fint extramatrial.

Offline Profil
InläggPostat: tor dec 23, 2004 15:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons nov 12, 2003 23:17Inlägg: 2880
jag har SS dvdn. top notch.

Offline Profil
InläggPostat: tor dec 23, 2004 16:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Vart finns dne billigats?

Offline Profil
InläggPostat: tor dec 23, 2004 16:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons nov 12, 2003 23:17Inlägg: 2880
skulle tippa på dvdpacific. eller ebay. köpte min ny och inplastad på ebay för ca 100kr inklusive frakt.

Offline Profil
InläggPostat: tor dec 23, 2004 17:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Gav 105 spänn inkl frakt från pacific. Om dom nu godkänner köpet, har försenings-sparbanken! :wink:

InläggPostat: tor dec 23, 2004 18:34 Svara med citat
fan, ss utgåvan måste ja ha!

InläggPostat: fre dec 24, 2004 20:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
De Rossi skrev:
Gav 105 spänn inkl frakt från pacific. Om dom nu godkänner köpet, har försenings-sparbanken! :wink:

jag har dock nordea, 8)

Offline Profil
InläggPostat: lör dec 25, 2004 09:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Världens tråkigaste cannibal-rulle. 3/10 får den i betyg efter att jag har sett den för tredje gången. DVD:n såld.

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: lör dec 25, 2004 18:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
gokudo skrev:
Världens tråkigaste cannibal-rulle. 3/10 får den i betyg efter att jag har sett den för tredje gången. DVD:n såld.

Tycker väl själv att kannibalrullar lätt kan bli tråkiga eftersom de ofta verkar följa så strikta ramar: kannibalism, könsstympning, "gratuitous sex", djurvåld etc. varvat med mer eller mindre djungel...

... eller är jag helt fel ute? Har bara sett 3 eller 4 renodlade atropofagi-filmer (CH, Ferox, Eaten Alive ... )

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: lör dec 25, 2004 19:10 Svara med citat
mamoulian skrev:
gokudo skrev:

Tycker väl själv att kannibalrullar lätt kan bli tråkiga eftersom de ofta verkar följa så strikta ramar: kannibalism, könsstympning, "gratuitous sex", djurvåld etc. varvat med mer eller mindre djungel...

... eller är jag helt fel ute? Har bara sett 3 eller 4 renodlade atropofagi-filmer (CH, Ferox, Eaten Alive ... )

Jag gillar genren, men nog finns det en del sömnpiller men jag gillade Man From Deep River väldigt mkt!
Ska nog köpa upp några kannibalrullar som jag saknar snart...

Kannibalism är kul! :wink:

InläggPostat: lör dec 25, 2004 20:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
Cannibal Holocaust :) , Cannibal Ferox :) , Eaten Alive :| , Mountain of the Cannibal God :| , Primitives :| , Amazonia :| , Zombie Holocaust :) , Devil Hunter :?

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: lör dec 25, 2004 20:22 Svara med citat
mamoulian skrev:
Cannibal Holocaust :) , Cannibal Ferox :) , Eaten Alive :| , Mountain of the Cannibal God :| , Primitives :| , Amazonia :| , Zombie Holocaust :) , Devil Hunter :?

Jungle Holocaust och Man From Deep River rekomenderas varmt! :)

Är inte så mkt för alla dessa hybrider, men både Cannibal Apocalypse och Zombie Holocaust är juh riktigt charmiga och underbara!

InläggPostat: fre jul 31, 2020 22:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 874
Tror att det är detta släpp jag har ett ex av:

Bild

Min personliga åsikt dock är att den riktiga kannibalfilmen tog sin början med Deodatos Jungle Holocaust, medan DRS (Deep River Savages) här är en våldsam äventyrsfilm, med inslag av kannibalism.

Italiensk och Spansk
skräck äger uta' h-e!
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 2
40 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 7 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till: