Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Asian Horror  ~  Förlängda versionen av BR2

InläggPostat: lör jun 05, 2004 22:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: fre jan 23, 2004 16:10Inlägg: 479
Äh va fan jag har inte köpt BRII än så då väntar jag nog på den längre versionen, skit film heller ej men jag känner att jag måste se den ändå.

Hmm... I min mening så är första Gudfadern bäst, men det blir litte knivigt med dead trilogin för dawn är ju bättre än night medans day är den sämsta... Så där då fick jag det sagt då :wink:

InläggPostat: sön jun 06, 2004 15:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Nja skulle nog inte vänta på den längre versione. Fast jag tycker BRII var helt okej...faktiskt riktigt bra fram till 50minuten då allt blev helt fel.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: sön jun 06, 2004 15:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: fre jan 23, 2004 16:10Inlägg: 479
Jag har inte nån störe lust att köpa två olika versioner av BRII iaf av det jag läst, så då ska jag nog inhandla den längre för man vill ju ändå se den också...

InläggPostat: sön jun 06, 2004 15:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
Sedan blir det en jävla krigsfilm av allt.
Och jag tycker inte om krigsfilmer.
Sedan har filmen en konstig vinkel, Symatiserar med terroriseter och karaktärerna måste ha minst en halvminusts dialog när de blivit skjutna. + dålig regi, dåliga karaktärer, dåliga skådespelar insattser, dåligt manus och vart fan var Beat Kitano?? Han är med på omslaget och sedan är gubben med i EN scen i filmen!
Hoppas de gör BRIII till en prequel!

InläggPostat: sön jun 06, 2004 15:42 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Eller så kan man hoppas på att de gör som med Rasen. De låtsas som den aldrig gjorts och så gör man en ny tvåa!

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: sön jun 06, 2004 15:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
Fast Rasen hette ju inte Ring II. Rasen var baserad på Koji Suzukis bok med samma namn, om inte jag missminner mig.. Lite OT men jag vill verkligen att de gör Loop.
Själv hoppas jag på en BR3. En bra BR3 så de gör saker och ting rätt. Efter den behöver vi inga mer Battle Royale filmer.

InläggPostat: sön jun 06, 2004 15:49 Svara med citat
Jag vet inte om jag vill ha en BRIII, den måste vara väldigt välgjord i sånafall. Eftersom BR är en av min favorit filmer så...

InläggPostat: sön jun 06, 2004 15:51 Svara med citat
Eftersom tvåan var så pass dålig så vill jag ha en trea som kan avsluta BR serien på ett bra sätt. Dock finns det väl en enorm risk för att trean ska bli lika dålig som ettan.

Edit: tvåan menade jag givetvis. Jag är ett sådant stort pucko!

Senast redigerad av Inferno sön jun 06, 2004 16:11, redigerad totalt 1 gång.

InläggPostat: sön jun 06, 2004 15:51 Svara med citat
Jag vet inte om jag vill ha en BRIII, den måste vara väldigt välgjord i sånafall. Eftersom BR är en av min favorit filmer så...

InläggPostat: sön jun 06, 2004 16:09 Svara med citat
Bhoot skrev:
Eftersom tvåan var så pass dålig så vill jag ha en trea som kan avsluta BR serien på ett bra sätt. Dock finns det väl en enorm risk för att trean ska bli lika dålig som ettan.

Lika bra som ettan hoppas jag du menar?
Personligen skulle jag inte heller bli förbannad ifall de försökte sig på att fixa till serien med en sista riktigt bra del.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: sön jun 06, 2004 16:12 Svara med citat
tvåan menade jag givetvis. Jag är ett sådant stort pucko!

InläggPostat: sön jun 06, 2004 17:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: fre okt 24, 2003 11:18Inlägg: 1317Ort: Kalmar
Jag skulle inte ha något emot en tredje och avslutande del. Huvudsaken är att Kenta inte får regissera den.

Mina DVD Filmer ---> http://www.dvdaficionado.com/dvds.html? ... +fuansheng
Offline Profil
InläggPostat: sön jun 06, 2004 17:26 Svara med citat
Nong Fuansheng skrev:
Jag skulle inte ha något emot en tredje och avslutande del. Huvudsaken är att Kenta inte får regissera den.

Jag vet inte jag så vitt jag vet så var BRII hans regidebut, och det är måste ha varit en enorm press på han.
Så jag hoppas bara att han och Koushun Takami kan knåpa ihop ett schyst manus, och sen vem som regiserar bör vara upp till dem.

Fast man får väll hoppas att han lär sig av sina misstag :wink:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 2
38 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori