Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Asian Horror  ~  DVD utgåvor av Devils Experiment? (GP 1)

InläggPostat: mån nov 10, 2003 10:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
fick inget svar på denna fråga på Dvdforum, får ta den här då..

Boxen finns ju men eftersom jag redan har 3 filmer av 6 och bara är sugen på att se 1 till av dem jag inte har känns den inte som ett givet köp, dessutom ligger den lite över min prisklass just nu.
unearthed films har ju släppt den som dubbelutgåva tillsammans med den fantastiskt dåliga Android of Notre Dame (som jag tyvär redan har) och det får mig ju att tveka inför det släppet.
Det smarta av dem vore ju att släppa devils experiment och Flower of Flesh and Blood på en dubbelfeauture eftersom det faktiskt är del 1 och 2, men då skulle alla förstås bara köpa den.

men den måste väl finnas på fler släpp, eller? för jag vill nog ha den här filmen tror jag.
hjälp..

InläggPostat: mån nov 10, 2003 10:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
Det finns ju en making of Flowers of flesh and blood också så det blir mest naturligt att dom släpper den tillsammans med Flowers...
Sen så är det säkert också ett försäljningsknep att släppa Android of Notre Dame tillsammans med Devils Experiment och He never dies tillsammans med Mermaid in a manhole eftersom Mermaid och Android finns släppte av Japan shock sen tidigare. Hade dom släppt He never dies och Devis experiment tillsammas så hade ju folk som redan har Japan shocks utgåva bara köpt den och struntat i Android och Mermaid. Så genom att släppa dom så här så får dom säkert sälja mer.

Offline Profil
InläggPostat: mån nov 10, 2003 11:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGod of GoreGod of GoreBlev medlem: sön okt 12, 2003 13:41Inlägg: 707Ort: Uppsala
Så vitt jag vet så finns den bara i boxen, samt då utgåvan som Unearthed släppte.

Mina DVDs
Offline Profil
InläggPostat: mån nov 10, 2003 14:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
fan! det var ju inte så skön ***.. :(

blir väl tvungen att köpa den tillslut då, men aldrig att jag tänker prioritera köp av NÅGON dubbeldisc som har med Android of Notre Dame!!

livet är tungt.

InläggPostat: mån nov 10, 2003 16:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: lör nov 08, 2003 19:02Inlägg: 378Ort: karlskrona
Hej!

Du kan juh alltid maila Robert på filmchock.se och fråga om han kan ta hem den, jag vet att han har haft ett par delar ur serien i "lösvikt" som man kunde köpa.

Kostar inget att fråga.. eller kan du kolla xploitedcinema.com också.

InläggPostat: mån nov 10, 2003 19:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
pewp skrev:
Hej!

Du kan juh alltid maila Robert på filmchock.se och fråga om han kan ta hem den, jag vet att han har haft ett par delar ur serien i "lösvikt" som man kunde köpa.

Kostar inget att fråga.. eller kan du kolla xploitedcinema.com också.

Är det Uneartheds utgåva du menar? För den ska det väl inte va några problem att hem utan att ta hem dom andra delarna. Men om du menar att man kan beställa enskilda filmer ur Guinea pig boxen så har jag svårt att tro på det. :?

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
6 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori