Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Asian Horror  ~  Battle Royale 2

InläggPostat: mån nov 17, 2003 15:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: fre okt 17, 2003 14:44Inlägg: 215Ort: Stockholm (lite utanför)
Inte riktigt skräck, men nästan :wink:
Någon som har hunnit se den?

Själv så älskade jag 1:a jätte mycket, går att se om och om igen. Så när jag fick höra rykten om en 2:a vart jag glad som atan =D lite rädd när det också gick rykten om att det var amerikaner som hade var å rört runt i grytan, men trailern så i alla fall skaplig ut :twisted:

Någon som har några små komentarer till den här filmen redan :?: alltid skoj att höra :lol: ska nog ta å köra på Japanska DVD:n, ve orkar väta till mars nästa år, nej nej måste ses innan 8)

Hong Kong VCD release (bekräftat): November 11, 2003
Japansk DVD release (bekräftat): December 21, 2003
Hong Kong DVD release (ej bekräftat): March 2004
Brittisk Bio release (ej bekräftat): March 2004
Brittisk DVD release (ej bekräftat): July 2004

Ha de gött

InläggPostat: mån nov 24, 2003 15:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
jag uppskattade 1:an väldigt mkt men jag vet inte vad jag ska tro/tycka om tvåan, har i princip inte läst ngn info alls om den på mer än 1 år av räddsla för att stöta på spoilers. 8)
men när ett bra DVD-släpp finns ute och tillgängligt kommer jag givetvis slå till.

InläggPostat: mån jan 26, 2004 17:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: fre jan 23, 2004 16:10Inlägg: 479
För info osv besök: www.Battleroyalefilm.com en väldigt bra sida med mycket info om båda BR filmerna. Även en del spoilers på tvåan och även ettan om man nu inte har sett den än. :)

InläggPostat: mån jan 26, 2004 18:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
4 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori