Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Asian Horror  ~  Recension: Stacy

InläggPostat: mån apr 26, 2004 11:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Var god och skriv en rad eller två sen när du sett den.

Offline Profil
InläggPostat: mån apr 26, 2004 19:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8320Ort: Borås, Sweden
Sedan man började hänga på Splatterforum och nu skrackfilm så har högen med räkningar på dvd filmer växt rejält. Fördelen är att de flesta filmer jag köper nu är riktigt bra. Till skillnad från tidigare då jag ofta köpte grisen i säcken! Nu bara måste jag köpa Stacy också. Låter som en riktigt tuff film precis i min smak.

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: mån apr 26, 2004 20:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
jolli skrev:
Sedan man började hänga på Splatterforum och nu skrackfilm så har högen med räkningar på dvd filmer växt rejält. Fördelen är att de flesta filmer jag köper nu är riktigt bra. Till skillnad från tidigare då jag ofta köpte grisen i säcken! Nu bara måste jag köpa Stacy också. Låter som en riktigt tuff film precis i min smak.

Ja Stacy har funnits på min vill ha lista ett bra tag nu, beställde den begagnad men tydligen så hann någon annan före! :cry:

Du är inte ensam om att ha en massa dvd räkningar! :wink:
Och visst snappar man upp en hel del här på forumet, så man undviker dom värsta botten-nappen! :)

InläggPostat: mån apr 26, 2004 20:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8320Ort: Borås, Sweden
De Rossi skrev:
jolli skrev:

Ja Stacy har funnits på min vill ha lista ett bra tag nu, beställde den begagnad men tydligen så hann någon annan före! :cry:

Du är inte ensam om att ha en massa dvd räkningar! :wink:
Och visst snappar man upp en hel del här på forumet, så man undviker dom värsta botten-nappen! :)

Ja, när man har hängt här på forumet ett tag så lär man sig vilka som har koll och inte och vilka som har samma smak som man har själv. Sen kan man få många bra tips! Visst köper jag på tok för mycket film. Men jag är medveten om det och det gör mig inget! Älskar film :) Men nu står Stacy på listan. Jag litar på fredzilla!

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: tis apr 27, 2004 11:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Det är ju det som är bra, vi lär oss av varandra :D

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 27, 2004 11:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Stacy beställd!

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 27, 2004 15:58 Svara med citat
Strangethings eller? Skrib gärna något när du sett filmen!

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 27, 2004 21:07 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Ýeah strangethings

Offline Profil
InläggPostat: tor apr 29, 2004 15:10 Svara med citat
fick filmen idag. lämnar omdöme så fort jag snurrat igenom den.

Offline Profil
InläggPostat: tor apr 29, 2004 16:44 Svara med citat
Kul, ha det så trevligt.

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 03, 2004 14:42 Svara med citat
Just precis såg jag klart på Stacy.. Tyckte den var rikigt bra, snygga gore scener. Förbannat skön musik! En smula humor, eller kanske man skulle kalla de en film med glimten i ögat. Omn du gillar Filmer ifrån Öst med deras sprutande blod och tjejr som skrattar och språket.

KÖP!!!!!

:wink:

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 03, 2004 14:42 Svara med citat
Just precis såg jag klart på Stacy.. Tyckte den var rikigt bra, snygga gore scener. Förbannat skön musik! En smula humor, eller kanske man skulle kalla de en film med glimten i ögat. Om du gillar Filmer ifrån Öst med deras sprutande blod och tjejer som skrattar och språket.

KÖP!!!!!

:wink: !!!

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 03, 2004 14:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
Dubbelpostmästaren är i farten igen. :wink:

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 03, 2004 15:10 Svara med citat
JA du har rätt. Blir enrvös ibland :wink:

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 03, 2004 17:43 Svara med citat
Citera:
Blir enrvös ibland

Tydligen :wink:

Offline Profil
InläggPostat: ons jun 02, 2004 23:48 Svara med citat
Gore AddictGore AddictBlev medlem: ons jun 02, 2004 04:10Inlägg: 346
Efter att ha klagat och stört mig lite på Fredzilla i andra poster så får jag ändå ta och hålla med honnom. Stacy är BRA på riktigt och inte på något kultigt eller ironiskt sätt.

En film man blir riktigt glad och uppåt av att se. Föredrar den framför alla andra Japanska zombiefilmer som visserligen inte heller är usla.

Offline Profil
InläggPostat: ons jun 02, 2004 23:49 Svara med citat
Citera:
Efter att ha klagat och stört mig lite på Fredzilla i andra poster så får jag ändå ta och hålla med honnom. Stacy är BRA på riktigt och inte på något kultigt eller ironiskt sätt.

Jag får väl säga det samma.

InläggPostat: tor jun 03, 2004 10:41 Svara med citat
Ja stacy är en mkt mkt bra film tycker jag ;)

Offline Profil
InläggPostat: fre jun 04, 2004 09:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tis mar 02, 2004 11:24Inlägg: 218
Stacy...låter som en film att passa i min samling... :lol:

InläggPostat: fre jun 04, 2004 09:49 Svara med citat
Zombieface skrev:
Stacy...låter som en film att passa i min samling... :lol:

Det kanske den gör. fast förvänta dig inte nonstop blod bara

Offline Profil
InläggPostat: lör jun 05, 2004 10:47 Svara med citat
Blod och åter bold...ja de som förväntar sig mycket blod i en film alltid besvikna. Utom Braindead kanske.

www.strangethings.nu
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 2
46 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori