Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  US Horror  ~  US 'Martyrs' Remake!!!

InläggPostat: ons jun 30, 2010 22:48 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre feb 09, 2007 15:46Inlägg: 974Ort: Du vet den där gamla lådan med skräp du har på vinden? Kolla bakom den.
att försöka sälja en hollywood-remake på martyrs är som att försöka sälja bajs som choklad... idioti. kommer säkert bli något slags hypat 3Dtrams, är så less på hela skiten. usch. ~X(

InläggPostat: tor jul 01, 2010 11:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Fascinerad över att de ens orkar göra en plastig remake av den. Den finns väl säkert redan dubbad :wink:

Den måste finnas dubbad OCH lämplig för PG13....

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: tor jul 01, 2010 11:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Jag är mer fascinerad över folk som orkar lägga sån energi på att hela tiden berätta varför de hatar remakes

InläggPostat: tor jul 01, 2010 13:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: fre mar 05, 2004 22:42Inlägg: 1229
Inte tillåtet att quota föregående inlägg.
Haiylund

Here here!

Mina primära bloggar:
Fanatisk Film|Magnifik Musik|Bedårande Böcker
Offline Profil
InläggPostat: lör feb 13, 2016 12:46 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8303Ort: Borås, Sweden
Ja då är "remaken" här och jag vågar knappt titta åt det hållet då jag med säkerhet vet att de har förstört det hela. vad jag förstått har de gjort en egen handling mer eller mindre. Ligger just nu på 3,7 på Imdb. hmm..

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: mån feb 15, 2016 15:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Frågan är om den verkligen är så dålig eller om det bara är folk som börjat hacka på den innan de sett den, eller för att det är coolt att dissa den. Jag har inte sett den och det kommer nog dröja innan jag gör det. Anledningen till att det kommer dröja är framförallt för att jag endast tyckte originalet var OK :P :)

InläggPostat: fre feb 19, 2016 17:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6341Ort: Haddonfield
OJ, jag vet att jag brukar ha koll på filmer.

Men 6 år innan den ens kom. 8)

Snacka om breaking news. :ymparty:

dechristianize: Du kan ha en poäng där, den har visats på många av de stora skräckfestivalerna världen över och flera av dom är kända för att rata många dåliga filmer.

Men å andra sidan så vet ALLA vad jag tycker om remakes så den kommer nog inte gå till historien som en av de bästa remakes någonsin. :mrgreen:

InläggPostat: lör apr 23, 2016 17:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1312Ort: Enköping
Någon som sett den här än? Vad jag förstått så har många sidor tyckt att den håller måttet. Svensk release kommer strax.

InläggPostat: tor apr 28, 2016 12:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
Rätt meningslös remake, inte usel egentligen men kommer inte med något nytt överhuvudtaget.

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 2
34 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori