Författare |
Meddelande |
|
Argento Rules
|
Postat: tor okt 01, 2020 11:37 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6970Ort: Haddonfield
|
Hade du inte sett den innan G-G??? Så sjukt jävla bra film, en klockren favorit.  Vilken såg ni mer på videokvällen???
_________________ There can only be one - Argento Rules |
|
|
|
Gory-Glory
|
Postat: ons okt 21, 2020 14:00 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12311Ort: Skåneland
|
Argento Rules >>> Nej vi har faktiskt inte sett på Dark Night of the Scarecrow förut, men det var riktigt bra.  Jag minns inte vilka filmer vi såg mer på videokvällen.
_________________ Only God Can Judge Me |
|
|
|
Argento Rules
|
Postat: ons okt 28, 2020 13:34 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6970Ort: Haddonfield
|
Gory-Glory skrev: Argento Rules >>> Nej vi har faktiskt inte sett på Dark Night of the Scarecrow förut, men det var riktigt bra.  Jag minns inte vilka filmer vi såg mer på videokvällen.  Åhhh vad härligt att du också börjar bli gammal. Jag kommer inte ihåg längre än en vecka tillbaka i tiden när det gäller filmer. Inte lätt att bli gammal.
_________________ There can only be one - Argento Rules |
|
|
|
Gory-Glory
|
Postat: tis nov 24, 2020 00:07 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12311Ort: Skåneland
|
Argento Rules >>> Ja man börjar bli gammal och glömmer lätt bort vilka filmer man ser på  Dom senaste dagarna har jag sett på Jägarna, Livet är en Schlager och Paranorman
_________________ Only God Can Judge Me |
|
|
|
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster
|
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori
|
|