Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  US Horror  ~  Sleepaway Camp

Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nästa
InläggPostat: tis apr 13, 2004 15:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Någon mer som gillar dessa 3 underbara filmer? Och har någon sett den 4:de filmen? eller de ska ju vara mest en kort film..

Jag har anchor bays utgåva av filmerna i deras ljuvliga boxen!

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 16:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildHorrorfreakHorrorfreakBlev medlem: mån okt 13, 2003 21:29Inlägg: 1037Ort: Lappland för helvete!
Usch........

Jag hade också haft boxen för länge sen om jag inte hörde
ryktet att AB skulle släppa första filmen oklippt.
Någon som hört mer om detta?

Horror/Splatter/Gore/explotation på DVD
Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 16:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Så filmerna i boxen är klippta?

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 17:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
Släpps en engelsk box i slutet av maj med den oklippta versionen av Sleepaway Camp 1. Det är engelska AB som ger ut den. För mer info kolla ABs hemsida

InläggPostat: tis apr 13, 2004 17:25 Svara med citat
Schnaas skrev:
Så filmerna i boxen är klippta?

Det är dom r-ratade som släpptes på dvd, inte dom unratade.

InläggPostat: tis apr 13, 2004 17:54 Svara med citat
Uppfattat!

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 21:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: tis apr 06, 2004 22:39Inlägg: 22Ort: Crystal Lake
Jag har boxen, det är väl bara 1:an som är klippt? AB brukar ju släppa uncut. Fick dom hjärnsläpp med denna boxen?
Blir till o köpa reg2 av 1:an när den kommer o trycka i den i boxen istället. Det är väl den filmen som håller högst klass.
Jag har iaf den första utgåvan av boxen. som drogs tillbaka av AB, pga att omslagets röda kors var lite väl lik Röda Korsets symbol :)

InläggPostat: tis apr 13, 2004 22:07 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 13, 2003 16:53Inlägg: 1071Ort: Kragerø, Norway
Skikkelig skuffende filmer. Likte best Sleepaway Camp 2. Originalen er stappfull av mangler og Sleepaway Camp 3 var rett og slett... :x

InläggPostat: ons apr 14, 2004 06:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Blir kanske att köpa reg 2 boxen då när den kommer....

InläggPostat: ons apr 14, 2004 10:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Har haft boxen i min ägo, men filmerna var så dåliga så jag var tvungen att sälja den. 8)

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: ons apr 14, 2004 10:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Det är nått speciellt med campar filmer... Det har gjorts hur många som helst, och alla är nästan likadana, men ändå är det kul att se dom... Iallafall tycker jag det...

InläggPostat: ons apr 14, 2004 11:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
Tycker också att det är kul att se någon kampingfilm då och då. Vad du än gör så få inte samma idé som jag fick för nått år sedan: att se alla fredagen den 13:e på raken. Har inte orkat se så många slashers efter det..

InläggPostat: ons apr 14, 2004 12:33 Svara med citat
Bhoot skrev:
Tycker också att det är kul att se någon kampingfilm då och då. Vad du än gör så få inte samma idé som jag fick för nått år sedan: att se alla fredagen den 13:e på raken. Har inte orkat se så många slashers efter det..

Det har jag redan gjort... Låg på psyket i tre veckor efteråt.... 8)

InläggPostat: ons apr 14, 2004 15:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Jag har ettan och trean (US AB) fast har bara sett första, tyckte den kändes som en skräckfilm för barn, kanske efetrsom det bara var barn i den. En sjuk känsla i vilket fall, men annars helt okej, får se om jag ser mitt ex av trean. Kanske bör jag se nummer två först eller, någon som vet?

Offline Profil
InläggPostat: tor apr 15, 2004 07:57 Svara med citat
Har som sagt var inte sett nån av dom... Men vad jag hört så är det ju inga fortsättar filmer... Dom är väl ungefär som Jason. Hon kommer tillbaka och fortsätter där hon slutade...

InläggPostat: tor apr 15, 2004 09:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
nä inte som Jason, sleepaway är inte lika grym, lånt ifrån faktiskt.

Offline Profil
InläggPostat: tor apr 15, 2004 10:27 Svara med citat
Jag menade inte våldsmässigt, utan mer upplägget på filmerna..

InläggPostat: tor apr 15, 2004 17:40 Svara med citat
Underhåållande är dom och kanon bra tycker jag! köpte min box för 250 spänn, och de är den med de röda korset på som fick röda korset att hoppa i taket. hähä

Offline Profil
InläggPostat: fre apr 16, 2004 06:11 Svara med citat
Samma sak hände i en Bond rulle... Npågra knarksmugglare hade ett röda korset kors på sina lådor... Det var till och med varningstexter före filmen... Jag tycker nog att röda korset är lite kinkiga... Dom borde nog byta pampers eller nått...

InläggPostat: fre apr 16, 2004 13:42 Svara med citat
Giallo skrev:
Samma sak hände i en Bond rulle... Npågra knarksmugglare hade ett röda korset kors på sina lådor... Det var till och med varningstexter före filmen... Jag tycker nog att röda korset är lite kinkiga... Dom borde nog byta pampers eller nått...

Word.

Offline Profil
InläggPostat: ons apr 21, 2004 16:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
jag är rätt säker på att jag läste i en tråd på det onämnbara forumet om dvd utgåvor där filmerna var klippta, men att alla våldsscener låg med i uncut format som extra material, så man fick se dem separat alltså! :shock:
kan det vara AB utgåvorna, någon som vet?
och någon som vet vem som kom på en så idiotisk idé?

InläggPostat: ons apr 21, 2004 16:01 Svara med citat
Det verkar vara helt djävla idiotiskt att komma på en sån idé... Helt djävla sjukt!!

InläggPostat: ons apr 21, 2004 16:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDer TodeskingBlev medlem: mån okt 13, 2003 01:09Inlägg: 542Ort: Piteå
>Metmask

Är rätt övertygad om att jag läst om det ...Hittade lite info om Tenebrae..

R0 Austria - (Sazuma Productions)

Nåra förlorade scener är med som deleted scenes

Vet inte hur de ligger till med AB utgåvor tyvärr

Edit____________

Läs på http://www.dvdcompare.net om ni är intresserade av dom "förlorade" scenerna ...Finns inte ens me i den limiterade Raptor utgåvan har jag för mig

Senast redigerad av Elohim ons apr 21, 2004 16:29, redigerad totalt 1 gång.

InläggPostat: ons apr 21, 2004 16:22 Svara med citat
Elohim skrev:
>Metmask

Är rätt övertygad om att jag läst om det ...Hittade lite info om Tenebrae..

R0 Austria - (Sazuma Productions)

Nåra förlorade scener är med som deleted scenes

Vet inte hur de ligger till med AB utgåvor tyvärr

Låter riktigt kul...

InläggPostat: ons apr 21, 2004 16:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
hittade denna kommentar vilket borde vara källan till vad jag hade för mig:

Citera:
Ettan är mest spännande och har en någorlunda twist på storyn. Men eftersom jag var ute efter slashers när jag köpte boxen så tycker jag tvåan är bäst.
Tvåan är en ren slasher - enkel handling, massor av mord utförda med olika redskap dessutom innehåller tvåan (för genren så viktigt) ett gäng nakna bröst.
Trean har också gott om bröst och mord men innehåller för lite gore, den hade blivigt lite bättre av att vara unrated. Det grafiska våldet finns med men tyvärr bara som extramaterial.

får man verkligen göra så när man släpper en box?! :shock:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 7
171 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori