Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  US Horror  ~  Harbinger down

InläggPostat: tor mar 10, 2016 19:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8250Ort: Borås, Sweden
Ser skoj ut tycker jag :) Kallt och utsatt. Får lite The Thing vibbar vilket jag så klart gillar.

http://www.imdb.com/title/tt3397918/?ref_=fn_al_tt_1

Lance Henriksen ser bara slitnare ut för varje film. Har nog inte så många fler filmer kvar i sig känns det som.

Bild

Bild

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: fre mar 11, 2016 01:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Ja, och det är kanske inte så konstigt att man får The Thing-vibbar då teamet bakom specialeffekterna i The Thing (2011) valde att göra denna efter att stora delar av deras arbete med The Thing blivit ersatt med CGI.

Jag är sugen på att se den och det är bara att hoppas att IMDB-betyget och användarrecensionerna inte riktigt stämmer 8)

Trailer

InläggPostat: fre jun 17, 2016 14:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Såg den för någon månad sedan och jag måste säga att den var ganska bra. Inget mästerverk men effekterna var bra. Önskar dock att de istället hade fått igenom alla sina praktiska effekter i The Thing (2011) istället. Skulle väl ge 6/10 eller så :)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
3 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori