Författare |
Meddelande |
< US Horror ~ Sorority House Massacre 1-2, något att ha? |
jolli
|
Postat: fre maj 11, 2007 07:10 |
|
|
Moderator Blev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8717Ort: Borås, Sweden
|
Nu satte du liv i en gammal tråd  Det var tre år sedan jag skrev mitt inlägg som var innan ditt. Go for it!!
_________________ Don`t look he`ll see you. Don`t breathe he`ll hear you. Don`t move you’r Dead. |
|
|
|
CampCrystalLeif
|
Postat: fre maj 11, 2007 11:52 |
|
|
Splatter fan Blev medlem: fre dec 22, 2006 20:05Inlägg: 178Ort: Östersund
|
Tycker den här tråden är värd mer uppmärksamhet. So i went for it
_________________ By Pick,
By Axe,
By Chainsaw,
Bye, Bye ! |
|
|
|
Mutileiphor
|
Postat: fre maj 11, 2007 14:15 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
|
metmask skrev: frågan är väl om inte titeln ensamt gör att den är värd att äga? ligger verkligen rätt i munnen! 
Håller definitivt med.
Sorority... house... MASSACRE... 2!
|
|
|
Mutileiphor
|
Postat: fre maj 11, 2007 14:39 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
|
jolli skrev: nu beställde jag alla 4 som man får i "boxarna" Har dessa släppts i boxar alltså? Klart intressant och köpvärt isåfall! Använde mig förresten av lite matematik och fick inte din siffra att gå ihop; Slumber Party Massacre + Slumber Party Massacre 2 + Slumber Party Massacre 3 + Sorority House Massacre + Sorority House Massacre 2 = 5 härliga blodbad, inte 4 alltså! Vad jag vet hör inte Hard to Die till "Massacre Collection", trots att den väl borde. jolli skrev: Man behöver lite schyssta slasher rullar nu när solen tittar fram! 
Kan bara instämma!
|
|
|
jolli
|
Postat: fre maj 11, 2007 15:07 |
|
|
Moderator Blev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8717Ort: Borås, Sweden
|
Solen jag pratar om var för tre år sedan, även om den tittar fram nu också, så jag håller med.
Boxarna jag pratade om är en flipside med Slumber 1-2 och en flipside med Sorority 1-2. Slumber 3 är alltså inte med i boxarna utan får köpas separat. Filmer värda att äga.
_________________ Don`t look he`ll see you. Don`t breathe he`ll hear you. Don`t move you’r Dead. |
|
|
|
hatchet
|
Postat: tis aug 18, 2020 22:57 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2570
|
Ettan är inte så värst bra helhetsmässigt, men tvåan är verkligen "nå't o ha". Har följande släpp (dock inte mitt foto):  O så en parentes..: (har ett ex av följande australiska utgåva - inte mitt foto:)  (uppföljarna har jag båda brända på nå'n skiva. Tvåan är rent trams, men trean är faktiskt hyggligt schysst)
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
Ala
|
Postat: ons aug 19, 2020 08:51 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: tor mar 06, 2014 10:23Inlägg: 376Ort: Västerås
|
Sorority House Massace är riktigt dålig, tyvärr. Inte sett tvåan, och tänker inte göra det heller. Slumber Party Massacre är bra mycket roligare i så fall.
|
|
|
hatchet
|
Postat: ons aug 19, 2020 09:03 |
|
|
|
Tvåan är betydligt mer underhållande än ettan o har ett mer övernaturligt tema. Du kanske ska ge den en chans?
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
Ala
|
Postat: ons aug 19, 2020 13:43 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: tor mar 06, 2014 10:23Inlägg: 376Ort: Västerås
|
hatchet skrev: Tvåan är betydligt mer underhållande än ettan o har ett mer övernaturligt tema. Du kanske ska ge den en chans?  Nope, ettan brände alla broar hos mig.
|
|
|
hatchet
|
Postat: ons aug 19, 2020 20:13 |
|
|
|
Oki doki!
|
|
|
|