Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  US Horror  ~  Tremors 4

InläggPostat: fre nov 21, 2003 12:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGod of GoreGod of GoreBlev medlem: sön okt 12, 2003 13:41Inlägg: 707Ort: Uppsala
Vad tror ni om Tremors 4 då? Det ska vara en prequel som utspelar sig på 1800 talet. Jag gillar de andra filmerna, även om de är långt ifrån lika bra som den första filmen. Hur som helst så tror jag att den fjärde delen kan bli intressant.

http://www.imdb.com/title/tt0334541/

Mina DVDs
Offline Profil
InläggPostat: lör nov 22, 2003 18:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: fre okt 17, 2003 14:44Inlägg: 215Ort: Stockholm (lite utanför)
VA? :shock: Trodde inte det var sant när jag läste din rubrik först :shock:

Är lite skeptisk. Skulle va krävas en massa jädrans annama om ska bli bra.

Bara det inte blir en massa Cowboys och indianer som fjantar runt.

Gillar dom två första jätte mycket, kanske till å med värt att köpa på DVD sen 8) Men den 3:e filmen fick mig nästa att gråta blod, hädelse är det ända man behöver säga om de.

Håller dom samma tempo och kvalitet som i 1:an så blir det nog bra, bra det inte blir en massa efeksökerrier som bra ser löjligt ut som i Anaconda eller något :evil:

Ha de gött.

InläggPostat: lör nov 22, 2003 19:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
Första filmen är hur bra som helst, tror jag har sett den över 10 gånger. Men uppföljarna har jag faktiskt inte sett :oops:

Offline Profil
InläggPostat: lör nov 22, 2003 19:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGod of GoreGod of GoreBlev medlem: sön okt 12, 2003 13:41Inlägg: 707Ort: Uppsala
Ultraviolence skrev:
Bara det inte blir en massa Cowboys och indianer som fjantar runt.

Cowboys blir det garanterat. Kanske så blir det lite indianer också. Ser fram emot resultatet.

Mina DVDs
Offline Profil
InläggPostat: ons jan 21, 2004 19:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons jan 21, 2004 17:58Inlägg: 163Ort: Gäävle
Ah ser ju ut att kunna bli bra det där, var nån på imdb som skrev att han tyckte den var härlig iaf så nån verkar gilla den.

Säger som Ultraviolence sa, ettan och tvåan är guld men trean är något av en katastrof.

var lite orolig ett tag när den skulle utspela sig på 1800-talet, jag menar vad är en Tremos film utan Burt? men när jag såg att hans förfader Hiram Gummer skulle ersätta honom så drog jag en lättnadens suck.

Ser fram emot den, är det Tremors så är det värt att se, oavsett om den suger eller inte :)

Nån som sett tv-serien förresten? Om ni inte har sett den så rekomenderar jag att inte göra det heller, ren smörja är vad det är, även fast Burt är med, fattar inte hur nått kan misslyckas med en sådan karaktär men men. det gör dom å det grövsta...

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 22, 2004 00:29 Svara med citat
Har bara sett något avsnitt av serien och den verkar som sagt inte vara någon höjdare.

Mina DVDs
Offline Profil
InläggPostat: tor jan 22, 2004 11:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons jan 21, 2004 17:58Inlägg: 163Ort: Gäävle
Pungent Stench skrev:
Har bara sett något avsnitt av serien och den verkar som sagt inte vara någon höjdare.

hehe, ja, det är det minsta man kan säga.

Nån som har någe mer info om när 4an dyker upp i Sverige förresten?

InläggPostat: fre jan 23, 2004 00:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: ons jan 21, 2004 20:08Inlägg: 16Ort: Sweden - Gävle
Tremors 4, hmm. vad händer? Hade ingenaning om att den har spelats in. Tremors 1-2 är någonting utav riktiga klassiker, 3 var inte så bra som jag hade tänk. Första gången vi skulle se den så gick även min video sönder så jag har inte SÅ bra erfarenheter av den filmen.

Förhoppningarna på 4:an är ju inte höga efter man har sett 3:an som var helt åt helvete men man får se. Ingen som vet när den kommer ut på DVD i Sverige? Den finns iofs att ladda ner från diverse personer i SVCD men det känns nästan fel när det gäller Tremors.

InläggPostat: ons sep 03, 2008 18:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Tremors 4 (2004)

Det här är ett slags prequel till Tremors filmerna som utspelar sig i gamla vilda väst, där Michael Gross är Burt Gummers fars farfar till Burt Gummer och bekämpar tre stycken blodsugna graboids. Sämst i serien men några plus för Billy Drago som den sleazige pistolero Black Hand Kelly.

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: ons sep 03, 2008 18:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Ja gillar den skarpt :D
Tycker om alla 4 filmerna faktiskt.

InläggPostat: ons sep 03, 2008 19:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Underhållande, helt klart. :)

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: tis sep 15, 2015 18:28 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8201Ort: Borås, Sweden
Hittar konstigt nog bara en tråd om Tremors 4. Själv så tycker jag det gick utför redan efter del 2, men nu har 11 år senare kommer Tremors 5: Bloodline. Vet inte om det finns några Tremors fans här på forumet men här är lite information:

http://www.imdb.com/title/tt4180514/?ref_=nv_sr_2

https://www.youtube.com/watch?v=It8R5ckIg3I

https://www.youtube.com/watch?v=Ivm-j6TsG40

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: sön sep 20, 2015 10:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1262Ort: Borås
jolli skrev:
Vet inte om det finns några Tremors fans här på forumet..

Jo'rå. Tremors 1 är en skön rulle jag sett flera gånger och även uppföljaren var helt ok. Men som du sa, att efter Tremors 3 var det inte mycket att jubla åt. Jag säger vänligt men bestämt nej till att se den femte filmen :lol:

InläggPostat: tor okt 29, 2015 21:59 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Första "Hotet från underjorden" var en härlig rulle när den kom. Minns inte ett skvatt av tvåan, så måste definitivt ses om... attans att man inte har den coola maskboxen! Hähä.

Offline Profil
InläggPostat: mån nov 02, 2015 17:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1262Ort: Borås
Mutileiphor skrev:
attans att man inte har den coola maskboxen! Hähä.

Hade den men krängde den för en 500hundring på Tradera. Klart en häftig utgåva :D

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
15 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori