Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  US Horror  ~  Critters 1-4 Box

InläggPostat: fre mar 25, 2005 14:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön feb 01, 2004 19:12Inlägg: 567Ort: Norrtelje
haha är det någon som har någon koll på denna box? Funtar nästan på att köpa den bara för sakens skull :)

http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_pro ... 4649&&ref=

http://www.intervocative.com/dvdcollect ... x/Ulvdalum
Offline Profil
InläggPostat: fre mar 25, 2005 17:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons mar 23, 2005 13:30Inlägg: 107
hejsan allihopa.... Critters 1 såg jag för ett antal månader sedan och den var verkligen inte vad jag hade väntat mig, på ett negativt sätt.

Put 'em on my wall
Offline Profil
InläggPostat: fre mar 25, 2005 17:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
MENTAL skrev:
hejsan allihopa.... Critters 1 såg jag för ett antal månader sedan och den var verkligen inte vad jag hade väntat mig, på ett negativt sätt.

Välkommen hit!

Njae, Critters är inte min melodi heller... Men skulle någon ge mig boxen så skulle jag väl försöka att se några av filmerna!

InläggPostat: fre mar 25, 2005 18:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: lör jul 24, 2004 02:11Inlägg: 306
Critters 1 är en höjdare, del 2 är helt okej, resten klarar man sig utan.
Har en thailändsk box-utgåva med alla filmerna.

InläggPostat: mån maj 12, 2008 12:48 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Nå?
Tankar om Critters!

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: mån maj 12, 2008 12:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
1:an & 2:an är underbar underhållning! :D

Hyrde dessa 2 i stort sett varje helg när jag var liten (en si så där 10-12års åldern) :lol:

Nu vilar mina utslitna VHS versioner av dessa lugnt i en flyttkartong med div andra vhs filmer medans DVDutgåvor pryder samlingen :)

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: mån maj 12, 2008 12:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Hur är 3-4 då?

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 12, 2008 12:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Föll aldrig riktigt för dom alls - var dock typ 8år sedan jag såg dom sist. Så jag ska ge dom en chans till framöver :)

Har du sett några av dom Lizzie? Vad tycker du om dom?

Ni övriga med - kom med åsikter :D

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: mån maj 12, 2008 13:22 Svara med citat
Många år sedan jag såg dem faktiskt. Har för mig att jag fann tvåan att vara bäst medans 3 och 4 vara väldigt mediokra :D

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 12, 2008 14:03 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: sön jan 27, 2008 21:32Inlägg: 1785Ort: Karlstad
Är überlängesen jag har kollat på Critters. Del 1 och 2 var väl helt ok vill jag minnas, resterande delar har jag väl förträngt eller nåt :lol: Dom är väl ganska roliga och charmiga men inga favoriter direkt...

Boxen finns att köpa för en billig peng. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/606483/C ... oduct.html

InläggPostat: mån maj 12, 2008 14:05 Svara med citat
Nu ska du inte vara sån :cry:
Har precis köpt boxen :lol:

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 12, 2008 14:06 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: sön jan 27, 2008 21:32Inlägg: 1785Ort: Karlstad
Länkade precis till den :) Är det från Play som du har beställt eller? Kan ju vara värt att investera kanske. Kostar ju nästan ingenting...

InläggPostat: mån maj 12, 2008 14:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Eeftersom boxen kostar som sagt ingenting så kan de mest vara kul och ha, ettan och tvåan är helt okej, en därefter är de nästan samma sak fast utan just de där sköna stämmningen.

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 12, 2008 14:41 Svara med citat
B:
Jag drog den från discshop iom de hade den inne. Hundring dyrare men sedan har jag den i morgon och play brukar vara väldans dryga med att få grejorna i lager igen :|

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 12, 2008 16:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jul 21, 2004 07:03Inlägg: 2216Ort: Sundsvall
Älskade de 2 första för ca 15 år sedan.
Köpte på mig denna box för nåt år sedan o tycker att de 2 första fortfarande håller, men det är nog mest på grund av nostalgin.

De andra rullarna är gräsligt tråkiga framför allt den sista delen.

Instagram: grillchirre
Offline Profil
InläggPostat: mån maj 12, 2008 18:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
De 2 första är ju riktigt underhållande, har dock för mig att trean sög. Fyran när de är i rymden har jag ej sett. Kanske ska slå till på den där boxen nån gång (i och med att den första är så bra).

InläggPostat: mån maj 12, 2008 18:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Dom två första är riktigt bra, Trean funkar men fyran behöver man inte se

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: lör jun 21, 2008 22:47 Svara med citat
Finns en helt underbar box - som har pälsigtomslag! :D

Sanslöst svår att få tag på - någon som vet var den kan tänkas finnas? Har hört att den ska finnas att få tag på i typ Polen! Finns det bra dvdsajter som täcker de delarna av europa? :|
Jag har noll koll på de delarna av världen när det kommer till film....har bara hållt mig till England, Tyskland, USA & Japan...

Kanske aningen OT men... :?

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: lör jun 21, 2008 22:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Fluff boxen är från Ungern

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: lör jun 21, 2008 22:56 Svara med citat
Åååh! Bra att veta - men hur f*n får man tag på den?! :shock:

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: lör jun 21, 2008 22:58 Svara med citat
En ungersk dvdsida kanske :wink:

Har tyvärr inget bättre svar

Offline Profil
InläggPostat: lör jun 21, 2008 23:01 Svara med citat
Mjo förstod som det - men v¨gar man verkligen det?? :shock:

Nåhja - inget måste att ha - men den är cool! 8) Skulle vara rätt coolt ha i samlingen!

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: tis jul 29, 2008 13:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Har också boxen, minns att dessa filmer fanns att hyra på den lokala macken back in the days.
1 och 2 är riktigt fina, särskilt 1:an. Del 3 och 4 är, såvida du inte väldigt gärna vill se Leonardo di Caprio i en tidig roll, ren skit & det spårar ur åt helt fel håll.

InläggPostat: ons jul 30, 2008 07:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Har inte sett en enda Critters film. Får kanske köpa upp boxen och se vad det är för något. Är dom blodiga?

InläggPostat: ons jul 30, 2008 08:06 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Nej de är mer åt det humoristiska hållet, inte särskilt mycket blod eller läskigheter

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 3
66 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori