Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  US Horror  ~  Critters 1-4 Box

InläggPostat: fre jul 03, 2009 15:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGiallo AficionadoGiallo AficionadoBlev medlem: fre dec 19, 2008 01:58Inlägg: 12061
Ser ut som en gammal dörrmatta. :lol:

Offline Profil
InläggPostat: sön sep 13, 2009 15:42 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Mitt Schenker-utlämningsställe är rätt skumt & tog evigheter att hitta första gången. Ligger långt uppåt i bergen i en liten kiosk som är inklämd mitt i ett villaområde.
Hur som helst, var där idag & hämtade ut två illegala invandrare från Ungern.

De var lite svåra att få bukt med i början, först gick de rätt på maten...
Bild

... sen gick de lösa på spriten & ställde till med ett riktigt fylleslag. Grannarna klagade.
Bild

Men till sist så somnade de trots allt. Gonatt!
Bild

Enligt rykten så kommer den ene av dem av att stanna i Mölndal medan den andre kommer deporteras upp till Norrland :ymparty:

InläggPostat: sön sep 13, 2009 16:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons aug 20, 2008 23:10Inlägg: 2052Ort: I Roslagens Famn
:lol: skojiga bilder Roger. Klart sköna utgåvor $-)

min samling & önskelista

http://www.discshop.se/hem/astoon/

mina filmer för utbyte

http://www.skrackfilm.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=9783
Offline Profil
InläggPostat: sön sep 13, 2009 17:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Hahahahahaha! :)) Bra att den fick ha lite rajtantajtan innan den flyttar hit upp! Här får den festa loss med Tremors Legacy bl.a 8)

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: sön sep 13, 2009 18:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12228Ort: Skåneland
Riktigt roliga bilder :mrgreen:

InläggPostat: sön sep 13, 2009 22:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Härliga bilder. Kan du ungerska Roger? :P

InläggPostat: sön sep 13, 2009 23:28 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
hehe nej inte ett ord, det var rena gissningsleken när jag skulle lägga beställningen så jag hade ingen aning om ifall allt blev rätt men det blev det ju uppenbarligen 8)

InläggPostat: mån sep 14, 2009 00:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis apr 17, 2007 09:42Inlägg: 2573
Hehe, jäkla najs. Vad gick frakten på? Tänkte om du kunde hjälpa mig igenom med en beställning.
8)

Skulle också vara kul att höra några ord om kvalitén på skivorna. :ymparty:

InläggPostat: mån sep 14, 2009 01:01 Svara med citat
Kommer inte ihåg faktiskt vad frakten gick på, kan kanske luska ut det genom att kolla på fakturan. Boxarna kostade mellan 500 och 600 vill jag minnas iaf (inkl. frakt)

InläggPostat: fre sep 18, 2009 17:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tis jan 27, 2009 23:04Inlägg: 1742
Släpps snart en ny, billig Critters-box. http://www.amazon.co.uk/Critters-1-4-Collection-Scott-Grimes/dp/B002CYIR3E/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1253291828&sr=1-1

Verkar vara en nyrelease på den gamla 1-4 boxen från Entertainment In Video som nu är OOP.

Offline Profil
InläggPostat: fre sep 18, 2009 17:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons jul 08, 2009 17:15Inlägg: 1299
x

Senast redigerad av Cenobite lör feb 05, 2011 19:24, redigerad totalt 1 gång.

Offline Profil
InläggPostat: fre sep 18, 2009 18:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tis jan 27, 2009 23:04Inlägg: 1742
Ska nog köpa den jag också. Jävligt bra pris på den. :)

Offline Profil
InläggPostat: fre nov 13, 2009 13:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons nov 30, 2005 16:14Inlägg: 1164Ort: Stockholm
Billigt var ordet. Har bara sett första och den är väl mest larvig. Men till det priset ett givet köp, 7,99 Euro.

InläggPostat: ons jun 02, 2010 06:45 Svara med citat
Jag har haft den här boxen i ett halvår och sett alla filmerna två ggr nu. Eftersom jag inte har någon blog ännu så kommer här en recension på den prisvärda nya Critters-boxen som bl a går att köpa på play.com (och dyrare från discshop):

De två första filmerna är grymt sköna tycker jag, medan del 3 och 4 varken är speciellt bra eller underhållande. Men det är kul att ha alla fyra filmerna samlade i en box!

Boxen i sig är en "multi jewel case", alltså ett vanligt tunt DVD-fodral med plats för fyra skivor. Utgåvan i sig har sina plus och minus precis som filmerna. Fodralet tar minimal plats med ett enkelt och passande omslagsmotiv.

Jag blev aningen besviken på att det inte finns ett enda påskägg och att originalljudet saknas. Alla delarna går enbart att se med 5.1-ljud och alla trailers medföljer.

Väldigt bra bildkvalité har samtliga och de är i 1.85 widescreen. Ljudspåret är bra.

Kort och gott, en köpvärd box med alla filmerna för oss som inte orkar vänta tills en eventuell remake och nyutgåvor kommer.

Nu är jag nyfiken på en recension av den ungerska pälsboxen!

PS. Detta är inte en nyrelease på den gamla 1-4 boxen från Entertainment In Video.

InläggPostat: ons jun 02, 2010 16:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Påskägg med ett alternativt slut på ettan finns med på R2UK som jag har och alla har 2,0 och 5,1 ljud

Highlight the menu screen Critter's eyes (they turn red) and press "return", for an alternate ending to the film (6:14)

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: tis aug 18, 2020 18:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 1156
Jag antar att boxen jag har är denna:

Bild

Jo, varje skräckfilmssamlare bör ha en box
innehållande alla 4 Critters-filmerna. :jason: :lol:

Det är kyligt när dom rullar fram som bollar. :ymparty:

InläggPostat: sön sep 27, 2020 00:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12228Ort: Skåneland
Jag gillar även den nya Critters som heter

Critters Attack! (2019)

Bild

https://www.imdb.com/title/tt10240612/

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 3 av 3
67 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd