Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  US Horror  ~  House of the Dead..

InläggPostat: lör jun 25, 2005 10:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: mån jun 13, 2005 06:15Inlägg: 56
Någon som sett House of the Dead? Va tyckte ni då om den ? Jag tycker den är en ganska dålig teen slasher med rätt mkt action i. Zoombiserna kunde sett äckligare en ut och de skulle inte vara så mkt action utan mer skräck!

InläggPostat: sön jun 26, 2005 10:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12216Ort: Skåneland
Jag tyckte att House of the Dead var helt okej.
Tufft när dom tog kål på alla zombies i slutet !!

InläggPostat: sön jun 26, 2005 11:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor nov 06, 2003 08:17Inlägg: 2159
Om du inte är masochist så undvik den. Sjukt dåligt skräp.

Offline Profil
InläggPostat: sön jun 26, 2005 12:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons jul 21, 2004 17:31Inlägg: 1318Ort: Last House On The Left i Sundsvall
jag gillar house of the dead spelen så jag såg denna ilm nån månad sen och fan vad besviken jag vart,jag hadde ju hört hur alla hatade den och den hadde ju inget med spelen att göra förtum vissa scener från spelet.

riktigt kass blanding mellan teenslasher,zombies och action

undra om tvåan blir bra..han som spelade capt.spaulding i house of 1000 corpses(glömt hans namn) ska ju vara med i tvåan har jag hört + att tvåan ska ha mer med spelet att göra

http://swedish-psycho.dvdaf.com/
Offline Profil
InläggPostat: sön jun 26, 2005 12:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jun 02, 2005 11:08Inlägg: 1749Ort: Hisingen
Filmen suger! Punkt

Offline Profil
InläggPostat: sön jun 26, 2005 13:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Den var riktigt sunkig. Hur dålig som helst...

InläggPostat: sön jun 26, 2005 15:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4895
Bland det sämsta/(bästa) jag sett på länge! Trodde stora under stor del av filmen att det var parodi men när det inte var det så blev jag helt chockad! :shock:

Offline Profil
InläggPostat: sön jun 26, 2005 18:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tor nov 13, 2003 13:20Inlägg: 525Ort: Some European Cemetery
Jävla skit.....hade gärna stått 5 timmar och tittat på någon som spelar spelet istället...

Offline Profil
InläggPostat: sön jun 26, 2005 19:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån maj 10, 2004 09:09Inlägg: 2717Ort: Örebro
Bland det sämsta jag sett och bekräftar vilken typ herr Uwe Boll är.
Varför klippa in bilder från spelet mitt i allting?

InläggPostat: mån jun 27, 2005 03:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: sön jan 30, 2005 00:16Inlägg: 384Ort: Kalmar
När man hör om hur värdelös den är blir jag nästan lite sugen på att se den bara för det. :wink:

Stolt medlem i A Non Supporting HoH Generation
Offline Profil
InläggPostat: mån jun 27, 2005 06:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
http://www.skrackfilm.org/forum/viewtopic.php?t=881
Den äldre och gott om omdömen.

Offline Profil
InläggPostat: mån jun 27, 2005 07:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: mån jun 13, 2005 10:34Inlägg: 233Ort: Gnarp
Var får Uwe Boll sina pengar ifrån?? Vem är det egentligen som bekostar hans skräpfilmer? För dom kan ju knappast stå på egna ben ekonomiskt?
Såg precis trailer till Blood rayne (http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=03D4N8CMCNS1M33VTUQXFGH344) och om trailer är nått att gå på så blir det ännu en film i samma stink-klass som House of the dead och Alone in the dark. Och hur får han råd med skådisarna? Loken, Kingsley, Dorff, Slater, Madsen, Zane.... kan ju inte vara billigt...

Offline Profil
InläggPostat: mån jun 27, 2005 07:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8421Ort: Borås, Sweden
Pazuzu skrev:
När man hör om hur värdelös den är blir jag nästan lite sugen på att se den bara för det. :wink:

Ja, så tänker jag också.. vill också se den nu..

Offline Profil
InläggPostat: mån jun 27, 2005 12:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons jul 21, 2004 17:31Inlägg: 1318Ort: Last House On The Left i Sundsvall
ja det är ett mysko med pengarna men blood rayne kanske blir lite grann bra eftersom madsen ska vara i den

http://swedish-psycho.dvdaf.com/
Offline Profil
InläggPostat: mån jun 27, 2005 14:09 Svara med citat
jolli skrev:
Pazuzu skrev:

Om ni vill slösa bort en och en halvtimme på något ni tror ska vara en bra skräck så visst^^,

InläggPostat: mån jun 27, 2005 16:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8421Ort: Borås, Sweden
Flanders skrev:
jolli skrev:
Pazuzu skrev:

Om ni vill slösa bort en och en halvtimme på något ni tror ska vara en bra skräck så visst^^,

Jag tror inte att det är en bra skräckis. Och att ödsla bort tid på dåliga filmer det får man räkna med att göra ibland :) Vill mest se den för att se hur dålig den kan vara. kanske får en och en halv timma assgarv! Vilket kan vara roligt.

Offline Profil
InläggPostat: mån jun 27, 2005 19:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor nov 06, 2003 08:17Inlägg: 2159
Visst, se den för all del men det är mer "gäsp" än "oj, vad tokigt". (Förutom att man kallsvettas för att man förstår att någon ger Uwe Boll pengar att göra film när det finns roligare filmare att slänga pengar på, en del postar till och med på det här forumet!).

Offline Profil
InläggPostat: mån jun 27, 2005 21:41 Svara med citat
jolli skrev:
Flanders skrev:
jolli skrev:
Pazuzu skrev:

Jag tror inte att det är en bra skräckis. Och att ödsla bort tid på dåliga filmer det får man räkna med att göra ibland :) Vill mest se den för att se hur dålig den kan vara. kanske får en och en halv timma assgarv! Vilket kan vara roligt.

Asgarv tror ja inte du får.. möjligtvis att du skrattar åt hur misslyckad filmen är :lol:

InläggPostat: mån jun 27, 2005 22:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons mar 24, 2004 21:49Inlägg: 2157
Bland det sämsta skit jag nånsin sett. (Iaf de första minuterna innan jag stängde av fanskapet :P )

Offline Profil
InläggPostat: ons dec 07, 2005 17:51 Svara med citat
Illa spelad, fruktansvärt uselt skriven, trist foto och förvirrad regi - men tyckte jag det var underhållande? Absolut.

Låååååångt ifrån lika usel som den stora massan påstår. Döda fiskar följer med strömmen som man brukar säga.

Dessutom en del skojigt gore och väldigt blodiga squibs - mer begär jag inte.

Nu har Uwe fått en ny fan :D

InläggPostat: ons dec 07, 2005 19:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
fredzilla skrev:
Nu har Uwe fått en ny fan :D

Välkommen i klubben !!

Vi blir bara fler och fler för var dag :P

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: ons dec 07, 2005 19:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
Japp...och det verkar vara vi tre! 8)

Offline Profil
InläggPostat: ons dec 07, 2005 19:37 Svara med citat
The Shape skrev:

Men vi är å andra sidan bäst också! 8)

InläggPostat: ons dec 07, 2005 19:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
fredzilla skrev:
The Shape skrev:

Men vi är å andra sidan bäst också! 8)

Det har du rätt i! :D

Offline Profil
InläggPostat: ons dec 07, 2005 19:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Kan vi inte trycka upp tröjor ?? :wink:
Vi kan ju ha siffror på ryggen typ 1,2,3 osv så vet vi ju vilka vi är och så har vi en stor bild på Uwe på framsidan :P

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 2
34 inlägg
Gå till sida 1, 2  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori