Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  US Horror  ~  The omen 2006

Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
InläggPostat: mån feb 06, 2006 20:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tis jan 17, 2006 14:29Inlägg: 415

Offline Profil
InläggPostat: mån feb 06, 2006 20:59 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
Varför, varför i hela ¤"%"&#%#%#`kan dom inte lägga alla dessa pengar dom får på nya ideér?
Är det ingen som har lite fantasi, som kan hitta på en ny story?

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil
InläggPostat: mån feb 06, 2006 21:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
smulan skrev:
Är det ingen som har lite fantasi, som kan hitta på en ny story?

Det är ju uppenbarligen inte det... :(

Offline Profil
InläggPostat: mån feb 06, 2006 21:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons jul 21, 2004 17:31Inlägg: 1318Ort: Last House On The Left i Sundsvall
dom släpper den ju bara för att det är datum som blir 6.6.06 annars skulle det nog inte komma en remake :(

http://swedish-psycho.dvdaf.com/
Offline Profil
InläggPostat: mån feb 06, 2006 21:47 Svara med citat
ja, ni vet ju vad jag tänker skriva:

"så roligt, kul att få se en nyvision av denna gamla klassiker. kan bli skitbra (finns massor av bra remakes) och givetvis trist. den som lever får se".

:)

InläggPostat: mån feb 06, 2006 22:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
fredzilla skrev:
ja, ni vet ju vad jag tänker skriva:

"så roligt, kul att få se en nyvision av denna gamla klassiker. kan bli skitbra (finns massor av bra remakes) och givetvis trist. den som lever får se".

:)

Jag håller faktiskt med dig! Fast det är ju klart tråkigt att det inte kommer så mycket nytt, utan mycket är just remakes...

Offline Profil
InläggPostat: mån feb 06, 2006 22:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
Det är det jag menar, jag tycker till exempel att TCM remaken va bra, om än inte i närheten av orginalet, jag menar bara att det skulle va kul om dom la alla dessa pengar på lite nya ideér! Så vi får lite ny film, där man inte vet hur det slutar :wink: .

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil
InläggPostat: mån feb 06, 2006 22:17 Svara med citat
smulan skrev:
Det är det jag menar, jag tycker till exempel att TCM remaken va bra, om än inte i närheten av orginalet, jag menar bara att det skulle va kul om dom la alla dessa pengar på lite nya ideér! Så vi får lite ny film, där man inte vet hur det slutar :wink: .

Absolut, men vi får helt enkelt acceptera läget :) Tycker att det görs mycket ny och intressant skräckfilm som inte är remakes faktiskt :)

InläggPostat: mån feb 06, 2006 22:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre dec 09, 2005 18:17Inlägg: 3300Ort: Crystal Lake
jag tror den här kan bli jäkligt bra :D

InläggPostat: mån feb 06, 2006 22:28 Svara med citat
olle skrev:
dom släpper den ju bara för att det är datum som blir 6.6.06 annars skulle det nog inte komma en remake :(

haha, ja antagligen så satt dom för några månadersen och tittade i almenackan å va bara tvungen att slänga ihop en Omen remake! :wink:

Jag kan tyvärr inte se trailern av nån anledning, men har sett ungefär halva originalet (somnade sen) får kanske ta tag i att se den igen innan remaken kommer! :wink:

Offline Profil
InläggPostat: mån feb 06, 2006 22:32 Svara med citat
JO, sant det görs en hel del... Jag är väl bara lite cynisk efter att det har kommit en del bottennapp.

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil
InläggPostat: tis feb 07, 2006 01:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
smulan skrev:
Jag är väl bara lite cynisk efter att det har kommit en del bottennapp.

Nej du är bara realistisk.
Skulle varit roligare om det sattsades lite på nya filmer istället för gamalt skåpmat. Börjar bli riktigt less på remakes nu.

InläggPostat: tis feb 07, 2006 09:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons jul 20, 2005 00:14Inlägg: 107Ort: Buffalo Springfield
Bhoot skrev:
smulan skrev:
Jag är väl bara lite cynisk efter att det har kommit en del bottennapp.

Nej du är bara realistisk.
Skulle varit roligare om det sattsades lite på nya filmer istället för gamalt skåpmat. Börjar bli riktigt less på remakes nu.

Jag instämmer.. Tycker inte att de "remakes" som gjorts har varit speciellt bra heller.

InläggPostat: tis feb 07, 2006 10:05 Svara med citat
Det är konstigt att ni inte lägger er energi på den enorma mängd orginal-skräckisar som släpps eller är på gång. Det är bara att gå in på varenda skräcksida med nyheter på nätet och läsa dom senaste nyheterna.

Ni låter nästan bittra. Som att ni BARA måste lida för att andra människor kommer att tjäna pengar på en remake.

Your mind should be like a parachute, open.

InläggPostat: tis feb 07, 2006 10:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre dec 09, 2005 18:17Inlägg: 3300Ort: Crystal Lake
jag tycker om remaken blir bättre än originalet så är det roligt och se......
the fog är en sån remake som slår originalet stort.....
:D

InläggPostat: tis feb 07, 2006 14:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
Som vanligt så vet du inte vad du snackar om! 8)

Offline Profil
InläggPostat: tis feb 07, 2006 14:12 Svara med citat
The Shape skrev:
Som vanligt så vet du inte vad du snackar om! 8)

jodå jag vet va jag snackar om 8)

InläggPostat: tis feb 07, 2006 14:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Kan inget annat än att instämma där 8)

Det är jätteskoj att de gör skräckfilmer nu i våran tid och allt, att de sedan upprepar samma koncept och manus som redan gjorts tre gånger är väl lite svagt tycker jag.

Byt titel och lura folk istället att det är en ny film så ska dem se att det inte blir några klagomål om remakes.
Det är ju det dem gör med Steven Seagals filmer ju 8)

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: tis feb 07, 2006 14:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
Det finns säkert nå'n dum jävel som inte känner till att det är re-makes heller!

Offline Profil
InläggPostat: tis feb 07, 2006 14:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Känner du dig träffad då :P :wink:

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: tis feb 07, 2006 14:18 Svara med citat
The Shape skrev:
Det finns säkert nå'n dum jävel som inte känner till att det är re-makes heller!

finns nog många duma jävlar som inte vet det :wink:

InläggPostat: tis feb 07, 2006 14:21 Svara med citat
lizzardking skrev:
Känner du dig träffad då :P :wink:

Got me! :wink:

Offline Profil
InläggPostat: tis feb 07, 2006 16:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons nov 30, 2005 16:14Inlägg: 1164Ort: Stockholm
Omen 666 - Fear the Date :!: :!: :!:

Känns väl lika fräscht som Amityville eller The Fog, va :?:

InläggPostat: tis feb 07, 2006 17:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön jan 29, 2006 11:04Inlägg: 4285Ort: Skellefteå
Remake på Omen... ja jisses, blir inte direkt chockad, tycker originalet är riktigt bra, vem ska spela Damien förresten, den där bodybuildarungen eller...?

InläggPostat: tis feb 07, 2006 17:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
Haiylund skrev:
Remake på Omen... ja jisses, blir inte direkt chockad, tycker originalet är riktigt bra, vem ska spela Damien förresten, den där bodybuildarungen eller...?

Kolla in trailern för att se Damien i den nya versionen. Trailern fick mig mest att småskratta.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 4
100 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori