Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  US Horror  ~  Den onda dockan ;) kommer de någon uppföljare?

InläggPostat: mån feb 27, 2006 19:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tor dec 29, 2005 14:25Inlägg: 111Ort: Rimforsa
Tjaa undrar om de komer någon ny upp följare på den onda dockan? asso på Seed of Chucky ..... min kompis sa att de redan hade komigt en ny.. men jag tyckte de lätt konstigt efter som att jag inte hade hört talas om någon film i den serien efter Seed of Chucky..

Så jag satte 50:- på att de inte hade komigt någon ny ;) Har de det?

Undrar också om någon vet vart man kan köpa 2:an & 3:an för typ 100:- st eller något ;)

InläggPostat: mån feb 27, 2006 19:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Står inget på IMDB iallafall

MEN DU?

1. Måste du inleda varje inlägg med "Tja" "Tjaabaa" osv?

2. Kan du inte stava rätt någon gång? :wink:

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: mån feb 27, 2006 19:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tor dec 29, 2005 14:25Inlägg: 111Ort: Rimforsa
hahaha om det stör folk att jag börjar mina trådar med tjaa & tjabba så kan jag väl sluta med de :P vart har jag stavat fel? är det i tjaa du menar?

InläggPostat: mån feb 27, 2006 19:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
Vill inte vara den som är den men..

"Komer" stavas Kommer
"Upp följare" stavas uppföljare, det är ett ord
"komigt" - kommit vill i alla fall jag ha det till...
"lätt konstigt" - lät konstigt
"efter som" - eftersom

Och med dom orden så tackar Marcus för kvällens stavningskurs... :wink:

Offline Profil
InläggPostat: mån feb 27, 2006 19:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
Star-Basse skrev:
Tjaa undrar om de komer någon ny upp följareden onda dockan? asso på Seed of Chucky ..... min kompis sa att de redan hade komigt en ny.. men jag tyckte de lätt konstigt efter som att jag inte hade hört talas om någon film i den serien efter Seed of Chucky..

Undrar också om någon vet vart man kan köpa 2:an & 3:an för typ 100:- st eller något ;)

:oops: Sorry, mannen...:wink:

Äh, försent! :sad:

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: mån feb 27, 2006 19:58 Svara med citat
För att svara på frågan, nej, Seed of Chucky är den senaste och vad jag vet så är man inte igång med någon ny än. Men så stor succé som den förra gjorde så kommer det säkert ett till kapitel i denna makabra saga :)

InläggPostat: mån feb 27, 2006 20:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
Star-Basse! För att bli lite OT igen: Det är alltid bra att försöka vara någorlunda korrekt i språket - då kommer folk alltid att fokusera på innehållet i dina frågor och funderingar... och inte bara på hur du stavar. :)

Senast redigerad av mamoulian mån feb 27, 2006 20:03, redigerad totalt 1 gång.

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: mån feb 27, 2006 20:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
mamoulian skrev:
Star-Basse skrev:
Tjaa undrar om de komer någon ny upp följareden onda dockan? asso på Seed of Chucky ..... min kompis sa att de redan hade komigt en ny.. men jag tyckte de lätt konstigt efter som att jag inte hade hört talas om någon film i den serien efter Seed of Chucky..

hehe, din "rättelse" va ju mycket finare ändå! :D

Offline Profil
InläggPostat: mån feb 27, 2006 20:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5283Ort: Sölvesborg
Vuus skrev:
mamoulian skrev:
Star-Basse skrev:

hehe, din "rättelse" va ju mycket finare ändå! :D
Eller rätelse.

Offline Profil
InläggPostat: mån feb 27, 2006 20:42 Svara med citat
Jovisst, fast då blir ju rättelse felstavat... :wink: 8)

Offline Profil
InläggPostat: sön mar 05, 2006 14:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
Star-Basse skrev:
Tjaa undrar om de komer någon ny upp följare på den onda dockan? asso på Seed of Chucky ..... min kompis sa att de redan hade komigt en ny.. men jag tyckte de lätt konstigt efter som att jag inte hade hört talas om någon film i den serien efter Seed of Chucky..

Orkar ej kolla efter men har sett 2an och 3an här: www.sfbok.se när jag och besökte deras affär hör i Göteborg. Vet ej vad de kostar.

Mina filmer: http://www.dvdforum.nu/?act=uhp&userhp=26061&type=tra
Mina skivor: http://skivsamling.nu/show.pl?id=31497
Offline Profil
InläggPostat: sön mar 05, 2006 14:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5283Ort: Sölvesborg
Här finns Den onda dolckan 2 för 95 kr:
http://www.dvd.se/asp/base.asp?UID={DD41DF15-226E-4848-99B5-EF8B77FBE9DF}&Page=Box&artikelnr=5501920

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 03, 2020 20:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 1156
Har dessa DVD:er:

Bild

Bild

Bild

Ettan o tvåan äger, men trean suger. Har ej sett dom senare.

Jag antar att Charles Band gärna hade gjort Child's Play själv. :!:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
13 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori