Författare |
Meddelande |
< US Horror ~ Den onda dockan ;) kommer de någon uppföljare? |
Star-Basse
|
Postat: mån feb 27, 2006 19:33 |
|
|
Splatter fan Blev medlem: tor dec 29, 2005 14:25Inlägg: 111Ort: Rimforsa
|
Tjaa undrar om de komer någon ny upp följare på den onda dockan? asso på Seed of Chucky ..... min kompis sa att de redan hade komigt en ny.. men jag tyckte de lätt konstigt efter som att jag inte hade hört talas om någon film i den serien efter Seed of Chucky..
Så jag satte 50:- på att de inte hade komigt någon ny  Har de det?
Undrar också om någon vet vart man kan köpa 2:an & 3:an för typ 100:- st eller något
|
|
|
Alexander
|
Postat: mån feb 27, 2006 19:41 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6852Ort: Stockholm Norra
|
Står inget på IMDB iallafall
MEN DU?
1. Måste du inleda varje inlägg med "Tja" "Tjaabaa" osv?
2. Kan du inte stava rätt någon gång?
_________________ Banan-avatarer blir till politik
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin |
|
|
|
Star-Basse
|
Postat: mån feb 27, 2006 19:44 |
|
|
Splatter fan Blev medlem: tor dec 29, 2005 14:25Inlägg: 111Ort: Rimforsa
|
hahaha om det stör folk att jag börjar mina trådar med tjaa & tjabba så kan jag väl sluta med de  vart har jag stavat fel? är det i tjaa du menar?
|
|
|
Vuus
|
Postat: mån feb 27, 2006 19:51 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
|
Vill inte vara den som är den men..
"Komer" stavas Kommer
"Upp följare" stavas uppföljare, det är ett ord
"komigt" - kommit vill i alla fall jag ha det till...
"lätt konstigt" - lät konstigt
"efter som" - eftersom
Och med dom orden så tackar Marcus för kvällens stavningskurs...
|
|
|
mamoulian
|
Postat: mån feb 27, 2006 19:56 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
|
Star-Basse skrev: Tjaa undrar om de komer någon ny upp följare på den onda dockan? asso på Seed of Chucky ..... min kompis sa att de redan hade komigt en ny.. men jag tyckte de lätt konstigt efter som att jag inte hade hört talas om någon film i den serien efter Seed of Chucky.. Så jag satte 50:- på att de inte hade komigt någon ny  Har de det? Undrar också om någon vet vart man kan köpa 2:an & 3:an för typ 100:- st eller något 
 Sorry, mannen...
Äh, försent!
|
|
|
fredzilla
|
Postat: mån feb 27, 2006 19:58 |
|
|
|
För att svara på frågan, nej, Seed of Chucky är den senaste och vad jag vet så är man inte igång med någon ny än. Men så stor succé som den förra gjorde så kommer det säkert ett till kapitel i denna makabra saga
|
|
|
mamoulian
|
Postat: mån feb 27, 2006 20:02 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
|
Star-Basse! För att bli lite OT igen: Det är alltid bra att försöka vara någorlunda korrekt i språket - då kommer folk alltid att fokusera på innehållet i dina frågor och funderingar... och inte bara på hur du stavar.
|
|
|
Vuus
|
Postat: mån feb 27, 2006 20:02 |
|
|
|
mamoulian skrev: Star-Basse skrev: Tjaa undrar om de komer någon ny upp följare på den onda dockan? asso på Seed of Chucky ..... min kompis sa att de redan hade komigt en ny.. men jag tyckte de lätt konstigt efter som att jag inte hade hört talas om någon film i den serien efter Seed of Chucky.. Så jag satte 50:- på att de inte hade komigt någon ny  Har de det? Undrar också om någon vet vart man kan köpa 2:an & 3:an för typ 100:- st eller något   Sorry, mannen...  Äh, försent! 
hehe, din "rättelse" va ju mycket finare ändå!
|
|
|
vaultkeeper
|
Postat: mån feb 27, 2006 20:32 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5302Ort: Sölvesborg
|
Vuus skrev: mamoulian skrev: Star-Basse skrev: Tjaa undrar om de komer någon ny upp följare på den onda dockan? asso på Seed of Chucky ..... min kompis sa att de redan hade komigt en ny.. men jag tyckte de lätt konstigt efter som att jag inte hade hört talas om någon film i den serien efter Seed of Chucky.. Så jag satte 50:- på att de inte hade komigt någon ny  Har de det? Undrar också om någon vet vart man kan köpa 2:an & 3:an för typ 100:- st eller något   Sorry, mannen...  Äh, försent!  hehe, din "rättelse" va ju mycket finare ändå!  Eller rätelse.
|
|
|
Vuus
|
Postat: mån feb 27, 2006 20:42 |
|
|
|
Jovisst, fast då blir ju rättelse felstavat...
|
|
|
Spietato
|
Postat: sön mar 05, 2006 14:00 |
|
|
Gorehound Blev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
|
Star-Basse skrev: Tjaa undrar om de komer någon ny upp följare på den onda dockan? asso på Seed of Chucky ..... min kompis sa att de redan hade komigt en ny.. men jag tyckte de lätt konstigt efter som att jag inte hade hört talas om någon film i den serien efter Seed of Chucky.. Så jag satte 50:- på att de inte hade komigt någon ny  Har de det? Undrar också om någon vet vart man kan köpa 2:an & 3:an för typ 100:- st eller något 
Orkar ej kolla efter men har sett 2an och 3an här: www.sfbok.se när jag och besökte deras affär hör i Göteborg. Vet ej vad de kostar.
|
|
|
vaultkeeper
|
Postat: sön mar 05, 2006 14:03 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5302Ort: Sölvesborg
|
|
|
|
hatchet
|
Postat: mån aug 03, 2020 20:51 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2522
|
Har dessa DVD:er:    Ettan o tvåan äger, men trean suger. Har ej sett dom senare. Jag antar att Charles Band gärna hade gjort Child's Play själv.
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
Argento Rules
|
Postat: tor okt 01, 2020 10:59 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6967Ort: Haddonfield
|
OM det kommer någon uppföljare!! De pumpar ut nya Chucky filmer a la löpande band principen och remakes på det också.
_________________ There can only be one - Argento Rules |
|
|
|
Ala
|
Postat: tor okt 01, 2020 14:02 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: tor mar 06, 2014 10:23Inlägg: 376Ort: Västerås
|
Argento Rules skrev: OM det kommer någon uppföljare!! De pumpar ut nya Chucky filmer a la löpande band principen och remakes på det också.  Det ska vi nog ändå vara glada för i min mening är ju de två senaste filmerna, Curse och Cult, de vassaste i hela serien!
|
|
|
|