Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Other Horror  ~  Misterios de Ultratumba (The Bloody Pit of Dr M)

InläggPostat: mån mar 16, 2009 11:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
Har läst både ris och ros om denna mexikanska svartvita rulle... Har inte rört så mycket vid mexarna, förutom Satánico P., Alucarda, KM31 och Orphanage ... Men det är ju inte 50-tal och frågan är om man vågar vara så djärv... Your opinion. please!

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: tis mar 17, 2009 22:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: ons okt 11, 2006 21:00Inlägg: 272Ort: Jönköping
Denna har jag visserligen inte sett men jag har Curse of the Crying Woman från 1961, även den släppt av Casa Negra, och den var riktigt bra så... lyckan står den djärve bi eller vad man nu säger.

InläggPostat: tis mar 17, 2009 22:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Jag har sett den för massa år sedan..kommer inte ihåg så mycket.. men den var i alla fall bra anars skulle jag sälja den. :wink:

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: tis mar 17, 2009 23:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tor mar 09, 2006 08:35Inlägg: 633Ort: Monster island
De mexikanska svartvita rullar jag har sett har varit riktigt mysiga, Curse of the crying woman, Brainiac (som är helt sanslös) och The Living coffin. De är lite i stil med universals gamla monsterfilmer, men med en mexikansk spinn som är är helt motbjudande.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
4 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori