Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Other Horror  ~  Last Of The Living - zombie film fr Nya Zeeland!

InläggPostat: mån sep 21, 2009 14:06 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Those damned dead just won't die....

Bild

"A highly contagious virus is spreading throughout the land. With one bite, it's only hours before victims will turn into zombies and hunt for human flesh. Morgan, Ash, and Johnny might just be the only humans left, but they don't seem to mind and find enjoyment lounging around in their underwear living in vacant homes. When they stumble upon a hot girl who just may have a cure, the three decide it's finally time to step up to the plate and save the world- and the girl. Now the only hope for survival lies in their hands."

------------------

Kul lågbudget zombie rulle fr Nya Zeeland. Helt klart värd att ta en titt på & ha en plats i zombiesamlingen! :) Inte så mycket gore, men den är rolig, charmig & det är full fart hela vägen.

I min bok en lite svagare 3 / 5.

Någon annan som sett den?

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: mån sep 21, 2009 14:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons feb 25, 2009 15:53Inlägg: 1764Ort: Örebro
Får ta och fixa den :) Verkar rätt kul.

InläggPostat: mån sep 21, 2009 17:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Finns för en rätt billig peng på play.com - 79:- inkl frakt.

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: mån sep 21, 2009 17:37 Svara med citat
Gore AddictGore AddictBlev medlem: tor maj 07, 2009 16:08Inlägg: 283Ort: Stockholm
Bra titel!

InläggPostat: mån sep 21, 2009 18:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons feb 25, 2009 15:53Inlägg: 1764Ort: Örebro
Okej. Synd att min ekonomi är helt åt helvete just nu. Men får försöka köpa den så fort jag har köpt lite utav det jag vill ha just nu innan. Sen blir det denna :D

InläggPostat: lör dec 05, 2009 23:17 Svara med citat
Någon som hunnit se den ännu? :) Eller är det bara jag som gillar den? :shock: :mrgreen:

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: sön dec 06, 2009 11:51 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: tor aug 13, 2009 11:18Inlägg: 138Ort: Helltown
Jag såg den för någon månad sen. Tror jag hypade den för mycket innan för jag förväntade mig mer och kände mig lite besviken efteråt. Att jag var trött och lyckades slumra till i mitten ger inte bättre betyg. Men såhär i efterhand innehåller den typ allt det som en zombie film ska innehålla. Den är helt klart värt att slänga tid på.

Det jag verkligen gillade var att de fått till gatuscener liknande "28 dagar senare". Samma tomhet. För en lågbudget film är det imponerande att lösa alla tillstånd. Såvida inte de spelade in allt i någon byhåla med 10 invånare...

Offline Profil
InläggPostat: mån dec 07, 2009 21:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12200Ort: Skåneland
Coolt :)

InläggPostat: tis dec 08, 2009 23:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8383Ort: Borås, Sweden
Jag såg den för ett tag sedan och man får ändå ge beröm till personer som gör film utan budget och med mycket kärlek och ändå lyckas få till det. Inget märkvärdigt egentligen men ändå kul lågbudget som funkar för stunden.

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
9 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori