Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Other Horror  ~  Altitude (Kanada, 2010)

InläggPostat: lör nov 20, 2010 21:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tor jan 14, 2010 12:24Inlägg: 329Ort: Huddinge
Citera:
Five teenage friends including rookie pilot Sara rent a small plane for a weekend getaway. But shortly into the flight, something suddenly goes wrong. The instruments begin to malfunction. The plane won't stop climbing. A storm is closing in and fuel is running out.

Now for everyone on board, the true horror has just begun: A mysterious force wants them all to die...and only one of them has the power to stop it.

http://www.youtube.com/watch?v=663uUyZ9U6Q

Någon som sett den än? Tentakelmonster i luften, aaaaah det verkar ju hur grymt som helst!

Offline Profil
InläggPostat: sön nov 21, 2010 22:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8147Ort: Borås, Sweden
Ja jag har sett den och den var faktiskt ganska bra. Gjord med relativt enkla medel. Helt klart värd en titt.

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: mån nov 22, 2010 12:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Kul, kul! :D Ska ses!

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: mån nov 22, 2010 18:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Synd bara att det inte är så mycket monster i den :?

InläggPostat: mån nov 22, 2010 18:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8147Ort: Borås, Sweden
Det var ju det jag gillade. Att det inte var i fokus.

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: mån nov 22, 2010 19:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Håller med dig till viss del, Jolli. Kan först säga att jag tyckte Altitude var riktigt bra, lät inte så i mitt förra inlägg såg jag nu.
Tyckte den var riktigt tajt och välregisserad. Regissören utnyttjar verkligen det lilla utrymmet till fullo och till skillnad från alla andra så gillade jag faktiskt slutet, men.. jag hade ändå velat se monstret lite mer.
Det är ett riktigt coolt och Lovecraft inspirerat monster vi har att göra med och det är extremt välgjort, så lite mer screentime hade inte varit fel. Men som sagt, en bra film är det iaf, men förväntar man sig värsta monster mayhem så lär man bli besviken.

InläggPostat: sön nov 28, 2010 01:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tor jan 14, 2010 12:24Inlägg: 329Ort: Huddinge
Såg den nu, och jag är inte imponerad. Väldigt trög film, med osympatiska karaktärer man inte alls bryr sig om. Monstret var ballt, men var som sagt alldeles för lite. Näe, den här hade jag kunnat vara utan...

Offline Profil
InläggPostat: lör dec 04, 2010 19:51 Svara med citat
King of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån okt 23, 2006 15:01Inlägg: 6123
Jag tyckte den var rätt bra men håller med om det som ni andra skrivit, påfrestande och osympatiska karaktärer, häftigt monster men den är med alldeles för lite...

/Daydreamer

InläggPostat: tis mar 01, 2011 16:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tis sep 02, 2008 18:37Inlägg: 137
ja killen var skitstörig som rev serietidningen. annars helt ok. känns väldigt lowbudget

Offline Profil
InläggPostat: ons apr 10, 2013 08:09 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: ons apr 10, 2013 07:04Inlägg: 2
Ska ses!

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
10 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till: