Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Other Horror  ~  Cardona Snr och Jr på DVD

InläggPostat: tis okt 19, 2004 10:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
tycker att det vore bra med en tråd om fader och son på dvd (hörde jag rätt om att även barnbarn fortsätter traditionen?) som tillsammans verkligen har placerat mexico på exploitation-kartan så att säga.
och vissa av deras trashiga alster har ju faktiskt letat sig ut på dvd, frågan är vilka och vilka som är värda att investera i?

Night of the Bloody Apes är ju given, men även tintorera och survive finns/kommer väl nu?
själv skulle jag vilka se Ciclone få ett värdigt släpp.
men det finns ju såklart fler.
hjälp till nu! :wink:

InläggPostat: tis okt 19, 2004 13:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: lör jul 24, 2004 02:11Inlägg: 306
Juniors fina crimerulle Hostages kan dom få släppa, ett plus att Hugo Stiglitz ränner omkring med sitt unika nylle.

InläggPostat: ons okt 20, 2004 14:33 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: ons mar 10, 2004 10:23Inlägg: 1591Ort: Malmö
Cyclone skulle vara extremt nödvändig att få se på DVD. Även Guyana vore grymt trevlig, samt en bättre utgåva av klassikern Treasure of the Amazon. Och varför inte Survive!, Hostages!, Blod svett och tårar och Night of the 1000 Cats när man väl är i gång?

InläggPostat: ons okt 20, 2004 15:06 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Treasure of the Amazon har jag köpt på dvd, hoppas den är bra!

Offline Profil
InläggPostat: tor okt 04, 2007 14:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jan 18, 2006 09:57Inlägg: 2953Ort: Stockholm
Tyvärr inga engelska språkval:

Bild

vill ha...

Offline Profil
InläggPostat: tor nov 29, 2007 13:47 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: ons mar 10, 2004 10:23Inlägg: 1591Ort: Malmö
Tjoho! Tur att man inte betalat 2 papp för italienska VHS-släppet!

Ska finnas en textad bootleg har jag för mig, man kanske kunde trixa lite och lägga på den textfilen på dvd:n på nåt sätt?

Filmen är för övrigt lysande, och då har jag bara sett den otextad.

InläggPostat: tor nov 29, 2007 14:46 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tor mar 09, 2006 08:35Inlägg: 633Ort: Monster island
Köpte på mig Guyana, Cyclone och Bermuda triangle härom månaden. Det borgar för en rätt intressant kväll. Bermuda triangle såg jag för evigheter sedan, men det enda jag kommer ihåg var att en dykare försökte laga en stor propeller och slutade som ett stort moln med blod.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
7 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori