Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Other Horror  ~  Zombiez (2004)

InläggPostat: tis apr 26, 2005 21:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons mar 24, 2004 21:49Inlägg: 2157
http://www.multimediacenter.nu/Shop/Application/Article/ArticlePreviewPage.php?Id=2916

finns inte på imdb eller nånting... vet någon vad det är för nåt?

Offline Profil
InläggPostat: tis apr 26, 2005 22:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: sön feb 06, 2005 22:17Inlägg: 118

InläggPostat: ons apr 27, 2005 07:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
Har sett nåt klipp från den, tror jag. Och om jag minns rätt så verkade det bra.

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Offline Profil
InläggPostat: ons apr 27, 2005 07:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
En annan film jag hittade på den där sidan är :

http://www.multimediacenter.nu/Shop/App ... hp?Id=2562

Hittade en trailer till den, på regissörens officiella sida. Såg också mycket bra ut. Tänk att det finns undangömda zombierullar. Ska hitta en till!

Bild

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Offline Profil
InläggPostat: ons apr 27, 2005 18:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons mar 24, 2004 21:49Inlägg: 2157
Det ryktas om att den där Corpses suger skit..

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 09, 2005 19:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån maj 09, 2005 08:12Inlägg: 379Ort: De Smålänska Skogarna ( Nässjö )
Är inte det den där jävla Zombie in the hood/Rap rullen?

I´ve come here to kick ass and chew bubblegum , and i am all out of bubblegum!

RUTGER HAUER RULES !!

Fulci is God!!

Fuck the system , cause the system sucks!!! - "Hypocrisy"
Offline Profil
InläggPostat: tis maj 10, 2005 13:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tor maj 06, 2004 20:03Inlägg: 533Ort: Strömstad
Corpses e ganska kul, recenserat den på Slasherpool. Gav den 3/5.

InläggPostat: ons jun 08, 2005 00:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
Zombies och rap? :shock:
tänk att två så bra saker kan låta så fel tillsammans.

Offline Profil
InläggPostat: lör jun 11, 2005 01:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tis jul 13, 2004 08:28Inlägg: 200
EddieGein skrev:

"Barn" och "porr" passar inte heller så bra tillsammans, fast jag gillar både barn och porr.

Offline Profil
InläggPostat: lör jun 11, 2005 11:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8421Ort: Borås, Sweden
kniven skrev:
EddieGein skrev:

"Barn" och "porr" passar inte heller så bra tillsammans, fast jag gillar både barn och porr.

Hur lyckas du komma in på det i alla trådar du skriver i?

Offline Profil
InläggPostat: lör jun 11, 2005 11:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tor sep 09, 2004 16:52Inlägg: 913Ort: Rauland, Norway
Han tenker bare på det, og må ha et sted der det plager andre at han skriver det. Irriterer meg over han jeg og

The user formerly known as The New York Ripper
Offline Profil
InläggPostat: lör jun 11, 2005 11:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
jolli skrev:
kniven skrev:
EddieGein skrev:

Hur lyckas du komma in på det i alla trådar du skriver i?

undrar jag också...

Offline Profil
InläggPostat: lör jun 11, 2005 13:14 Svara med citat
kniven skrev:
EddieGein skrev:

Haha .... ja fan du kommer in på det hela tiden.. Nekrofili och barnporr .. vad är det frågan om?

Offline Profil
InläggPostat: lör sep 10, 2005 06:16 Svara med citat
Gore AddictGore AddictBlev medlem: ons jun 02, 2004 04:10Inlägg: 346
Zombiez och Zombies in the Hood är 2 olika filmer, den senare av Darkroom Familia snubbarna om jag inte minns fel.

Skrev om Zombiez för ett bra tag sedan och tyckte den såg lockande ut, tyvärr var den total dynga från början till slut, storyn totalhavererar och är ologisk som satan, inte mycket till gore och skådisarna är inga höjdare.

Undvik, tyvärr!!!!

En annan ny zombiefilm är Deadlife, har bara sett trailern och den såg hyfsad ut trotts sin nära på nollbudgett. Ska ta och se den nån ledig dag.

Antar att det redan finns poster om Deadmeat och folk som sett och gett den sina omdömmen så den behövs väll inte nämnas (gillade den starkt).

Mina Filmer
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 09, 2007 23:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre feb 09, 2007 15:46Inlägg: 974Ort: Du vet den där gamla lådan med skräp du har på vinden? Kolla bakom den.
Såg den för inte speciellt längesen. Anledning? Dom hade nästan inga zombierullar när jag gick in på filmklippet och tänkte hyra en.
Efter mycket rotandes i hyllorna lyckades jag hitta Zombiez liggandes i ett hörn. Jag blev tveksam när jag såg det löjeväckande omslaget, men eftersom det var den enda zombiefilm jag kunde hitta efter vältandes uppochner på 6 hyllor, så bestämde jag mig att hyra den.

Det finns absolut ingenting bra med den här filmen. Usla skådespelare, löjliga zombies, tråkiga effekter... Allting e skit.
Håll dig borta från den här filmen.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
15 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori