Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Other Horror  ~  Undead

Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
InläggPostat: sön aug 01, 2004 12:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Just det, den här filmen ville skulle jag ju köpa, det hade jag helt glömt. Får ta och räkna om lite.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: sön aug 01, 2004 14:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Adam Gäfvert skrev:
Just det, den här filmen ville skulle jag ju köpa, det hade jag helt glömt. Får ta och räkna om lite.

:wink:, finns tom på discshop.se nu

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 01, 2004 21:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Ja, fast för 219kr. Köper den nog på www.cd-wow.se för 129kr istället :D :wink:

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: sön aug 01, 2004 21:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Adam Gäfvert skrev:
Ja, fast för 219kr. Köper den nog på www.cd-wow.se för 129kr istället :D :wink:

Hur lång leverans tid är det då?

Offline Profil
InläggPostat: tis aug 03, 2004 13:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: tis dec 30, 2003 14:19Inlägg: 87Ort: Ørnes. Norway
Det tok rundt 4 dager for meg å få mitt eksemplar, men avsender adressen på de pakkene jeg får derfra er fra en plass i Sverige, så det burde jo ikke ta så lang tid for dere :wink:

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 09, 2004 10:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: lör jan 24, 2004 15:06Inlägg: 400Ort: Lund
nu har men sett den, och visst var den underhållande. Bra på splatter fronten, anorlunda story för att va en zombie film. Klart värt de 150 kr jag la ut för den

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 09, 2004 11:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8383Ort: Borås, Sweden
Och nu har även jag sett den. Den var tuff. Imponerande gjord med tanke på deras budget.

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 09, 2004 20:49 Svara med citat
tillochmed discshop har den.. blir att köpa den när nästa lön kommer...!

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 09, 2004 21:57 Svara med citat
Schnaas skrev:

Känns som om du sagt det dör förr, hoppas att du inte glömt att det fortfarande finns för 90kr mindre på cd-wow.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: mån aug 09, 2004 21:59 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 04, 2004 06:30Inlägg: 2364Ort: Stockholm
Adam Gäfvert skrev:
Schnaas skrev:

Känns som om du sagt det dör förr, hoppas att du inte glömt att det fortfarande finns för 90kr mindre på cd-wow.

Hehe, ja det snackades om det några sidor bak i tråden :)

InläggPostat: mån aug 09, 2004 22:44 Svara med citat
rile skrev:
Adam Gäfvert skrev:
Schnaas skrev:

Hehe, ja det snackades om det några sidor bak i tråden :)

haha, Har minne som en gammal träspade... :wink:

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 09, 2004 22:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons jul 21, 2004 17:31Inlägg: 1318Ort: Last House On The Left i Sundsvall
fredzilla skrev:
det är en väldigt bra version som ligger ute på dc och andra ställen, t ex Kazaa...dvd-rip och allt :D Men jag väntar på dvdn, eftersom jag är besatt av att ha filmerna på orginal :)

det är jag också! :wink:

det finns ju också bra version på shaun of the dead från dc++

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 09, 2004 23:09 Svara med citat
olle skrev:
fredzilla skrev:
det är en väldigt bra version som ligger ute på dc och andra ställen, t ex Kazaa...dvd-rip och allt :D Men jag väntar på dvdn, eftersom jag är besatt av att ha filmerna på orginal :)

det är jag också! :wink:

det finns ju också bra version på shaun of the dead från dc++

Rankar aldrig. det är imot min natur

Offline Profil
InläggPostat: fre aug 20, 2004 08:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Undrar vad dessa elaka aliens hade för syftet med hela experimentet :?:

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: fre aug 20, 2004 09:20 Svara med citat
SplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön maj 16, 2004 12:04Inlägg: 612Ort: Småland
gokudo skrev:

Kanske för att testa oss inför en större invasion ?

Eller också så kände dom sig bara uttråkade :D

Offline Profil
InläggPostat: fre aug 20, 2004 15:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
jag står lite i valet och kvalet.. jag känner att jag börjat växa ifrån gore-filmer lite, iaf så att jag inte vill lägga alla mina pengar på dem. sen gillar jag ju inte komedier heller.. jag föredrar mer lite lågmälda gore filmer just nu. eller vad man ska kalla dem.

å andra sidan gillar jag ju videovåld och zombies väääldigt mkt, och rednecks är faktiskt alltid roliga, seriösa eller inte.. och det är ju väldigt mkt extras också.

ska tänka lite mer på det helt enkelt.

InläggPostat: sön aug 22, 2004 16:56 Svara med citat
Jag vill ha filmen, fast fasiken vad mycket jag ska köpa i slutet av månaden. Jag tror helt enkelt att jag skiter i att betala allt annat som jag bör och sen köper utgåvor av Undead istället och delar ut dem till behövande på forumet.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: sön aug 22, 2004 17:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 04, 2004 06:30Inlägg: 2364Ort: Stockholm
Adam Gäfvert skrev:
Jag vill ha filmen, fast fasiken vad mycket jag ska köpa i slutet av månaden. Jag tror helt enkelt att jag skiter i att betala allt annat som jag bör och sen köper utgåvor av Undead istället och delar ut dem till behövande på forumet.

Det får du gärna göra ;) Det känns som om jag kommer bli av med väldigt mycket pengar när jag får tillgång till kreditkort :shock:

InläggPostat: sön aug 22, 2004 17:44 Svara med citat
Jag har ångrat mig, jag vill inte längre.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: sön okt 17, 2004 16:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
Är det någon som inte gillade den?
Jag tyckte den var rätt kass. För mycket tramsande och ganska tråkig.
Gillar iof Shaun of the Dead och Return of the Living Dead som också tramsar lite. Men detta blev för mycket. Gillade inte storyn, om det nu fanns någon.
Effekterna var riktigt snygga och man satt med ett flin en bra bit in i början. Men när man kommit in en bit i filmen så var man mer uttråkad än road.

Offline Profil
InläggPostat: mån okt 18, 2004 09:48 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
Undead 3/10
Tråkiga karaktärer, oinpirerande handling och snygga effekter.
För mycket trams och en känsla av att dom försökt göra en "välgjord B-film" gnagger i bakhuvudet.

Hehe, kan inte släppa denna film. Men man hade hoppats på lite trevligare film. Trodde inte att Dawn of the Dead (2004) 7/10 eller att Resident Evil: Apocalypse 6/10 skulle vara bättre än denna.
Shaun of the Dead 9/10 lär bli den bästa zombie filmen i år.

Offline Profil
InläggPostat: lör okt 30, 2004 09:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Filmen är i alla fall mer underhållande än alla dessa hemska skräckisar som Hollywood producerade på senaste 10 år. 8)

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: mån apr 18, 2005 18:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
gokudo skrev:

Elaka? De var väl genomschyssta.
Som jag fattade det så hade de inget med själva människa-blir-zombie-proceduren att göra, utan hade fått nys om att det hände och åkte hit för att kurera oss.
De var goda och deras regn var gott.

Antar att vi får veta det i tvåan, om den kommer.

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Offline Profil
InläggPostat: mån apr 18, 2005 20:28 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: sön mar 13, 2005 22:50Inlägg: 1239Ort: Husqvarna..
Den var helt ok..

/Ullis

InläggPostat: lör apr 23, 2005 19:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: sön jan 30, 2005 00:16Inlägg: 384Ort: Kalmar
Mens skrev:
Elaka? De var väl genomschyssta.
Som jag fattade det så hade de inget med själva människa-blir-zombie-proceduren att göra, utan hade fått nys om att det hände och åkte hit för att kurera oss.
De var goda och deras regn var gott.

Aha, nu blev allt klarare med en gång. :)

Stolt medlem i A Non Supporting HoH Generation
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 5 av 7
160 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori