Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Other Horror  ~  polanski collection

InläggPostat: sön jan 22, 2006 11:48 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: tor okt 21, 2004 11:39Inlägg: 126
jag undrar om det är någon som har koll på om anchor bays polanski-box innehållande kniven i vattnet, repulsion och cul-de-sac är värd att inhandla? det enda jag kan se som inte är bra är väl att det inte finns någon textning. men annars verkar den ju vara väldigt prisvärd (379:- på discshop) så.. ska jag slå till? :) kan tilläggas att det är filmer jag inte har något emot att äga, frågan gäller alltså vilken utgåva som gäller...

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 22, 2006 12:07 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor jul 22, 2004 11:43Inlägg: 3625Ort: Strömstad
Jag har AB:s "Repulsion" och "Cul-de-sac" löst och de är bra. "Kniven i vattnet" har jag Criterions, men enligt DVDcompare är det oavgjort mellan den och AB:

Citera:
Draw

Between the UK -release for DTS track and some nice extras and the Criterion -release for superior extras.

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 22, 2006 12:33 Svara med citat
Hedulven skrev:
Jag har AB:s "Repulsion" och "Cul-de-sac" löst och de är bra. "Kniven i vattnet" har jag Criterions, men enligt DVDcompare är det oavgjort mellan den och AB:

Citera:
Draw

Between the UK -release for DTS track and some nice extras and the Criterion -release for superior extras.

ok.. och det är samma utgåvor i boxen som dom lösa?

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 22, 2006 12:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor jul 22, 2004 11:43Inlägg: 3625Ort: Strömstad
Mater_Tenebrarum skrev:
Hedulven skrev:

Citera:
Draw

Det står så på DVDcompare om boxen iaf:

Citera:
Note that these discs are available individually except disc 4 which includes the short films, this is exclusive to the box set only.

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 22, 2006 12:44 Svara med citat
Hedulven skrev:
Mater_Tenebrarum skrev:
Hedulven skrev:

Citera:
Draw

Citera:
Note that these discs are available individually except disc 4 which includes the short films, this is exclusive to the box set only.

ok, tack så mycket! :)

när jag ändå är här så kan jag väl fråga om paramounts box med chinatown, roesmarys baby och the tenant är värd att köpa?
skulle givetvis gärna ha dessa filmer i fina separata utgåvor men det är alltid pengabristen som står i vägen...

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 22, 2006 12:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 04, 2004 06:30Inlägg: 2364Ort: Stockholm
Boxen finns betydligt billigare här:

http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr ... tle=123238

Frakt är inräknat i priset också!

InläggPostat: sön jan 22, 2006 13:00 Svara med citat
rile skrev:
Boxen finns betydligt billigare här:

http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr ... tle=123238

Frakt är inräknat i priset också!

ooh! tack så jättemycket!!

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 22, 2006 13:02 Svara med citat
Mater_Tenebrarum skrev:
Hedulven skrev:
Mater_Tenebrarum skrev:
Hedulven skrev:

Citera:
Draw

Citera:

ok, tack så mycket! :)

när jag ändå är här så kan jag väl fråga om paramounts box med chinatown, roesmarys baby och the tenant är värd att köpa?
skulle givetvis gärna ha dessa filmer i fina separata utgåvor men det är alltid pengabristen som står i vägen...

Jag tror inte det finns bättre utgåvor av dessa, kolla på http://www.dvdcompare.net/.

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
8 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori