Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  Forumet back online.

InläggPostat: tor mar 25, 2004 19:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Då kan vi nästan stryka nedläggning av sidan och gå vidare med diskussionerna vad forumet egentligen borde heta nu när splatterforum.com stänger portarna? (tyst minut)

/D

Offline Profil
InläggPostat: tor mar 25, 2004 22:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons mar 10, 2004 11:05Inlägg: 616Ort: Umeå
David jag är helt målös,tårarna trillar å rösten darrar ett Tack känns ganska fjuttit i denna stund.Vad forumet ska heta har jag inga förslag på än,måste hämta mig först.

Livet leker!!!!!!!!!!!!!

InläggPostat: tor mar 25, 2004 23:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: fre okt 24, 2003 11:18Inlägg: 1317Ort: Kalmar
Nu kan man somna gott.

Godnatt alla filmnördar ;)

Mina DVD Filmer ---> http://www.dvdaficionado.com/dvds.html? ... +fuansheng
Offline Profil
InläggPostat: tor mar 25, 2004 23:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Tack David, ett lysande arbete! 8)

InläggPostat: fre mar 26, 2004 07:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
David! Du är värd allehanda fina ord man kan komma på!!!! TACK!!!!!!!!

InläggPostat: fre mar 26, 2004 08:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: ons mar 10, 2004 12:17Inlägg: 484Ort: Hjorthagen
David:Du är värd tusen langos och tio backar starköl

Offline Profil
InläggPostat: fre mar 26, 2004 11:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor nov 06, 2003 08:17Inlägg: 2159
Close call! Skönt att det gick att styra upp.

Offline Profil
InläggPostat: fre mar 26, 2004 11:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildDr ButcherDr ButcherBlev medlem: lör mar 06, 2004 11:08Inlägg: 5524Ort: Gällivare The Hole in Lapland.
Oja..Jag hann bli lite svettig i armhålan...

InläggPostat: fre mar 26, 2004 16:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön feb 01, 2004 19:12Inlägg: 567Ort: Norrtelje
fyfan va trevligt, kan man slappna av igen då hehe

http://www.intervocative.com/dvdcollect ... x/Ulvdalum
Offline Profil
InläggPostat: fre mar 26, 2004 18:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön feb 01, 2004 19:12Inlägg: 567Ort: Norrtelje
haha man blir lite förvirrad utav att alla har bytt bilder :)

http://www.intervocative.com/dvdcollect ... x/Ulvdalum
Offline Profil
InläggPostat: fre mar 26, 2004 18:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
inte jag. :)

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: lör mar 27, 2004 14:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: fre jan 02, 2004 07:52Inlägg: 72Ort: kryptan
sweet att furomet är back from the dead.

säg till sen om det kan var intressant med en cool logo när namnet är bestämt.

InläggPostat: mån mar 29, 2004 08:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Tack :D

Offline Profil
InläggPostat: mån mar 29, 2004 10:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
och så var alla barnen glada igen.. :)

fast jag blev lite kinkig nu när jag noterade en vass sten i min fullt uppsnörade känga.. :|
men det mildrar förstås av de smärtlindrande egenskaper som detta forum besitter.

InläggPostat: mån mar 29, 2004 10:16 Svara med citat
metmask skrev:
och så var alla barnen glada igen.. :)

fast jag blev lite kinkig nu när jag noterade en vass sten i min fullt uppsnörade känga.. :|
men det mildrar förstås av de smärtlindrande egenskaper som detta forum besitter.

Jag är sjukvåds utbildad... Ska jag komma och amputera foten? Med videokameran i uppvevat läge såklart! :jason: (jag som amputerar foten din)

InläggPostat: mån mar 29, 2004 10:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons okt 15, 2003 15:17Inlägg: 2089
jag har faktiskt snörat upp och åtgärdatproblemet nu, det visade sig att den inte var en liten vass sten utan endast en underlig (men vass tagg) som petade mig på smärtsammast möjliga vis mitt under foten..
men nu är jag frisk igen. :D

InläggPostat: mån mar 29, 2004 10:43 Svara med citat
Jag som hade vässat upp smörkniven... Jaja.. man kan inte få ha kul varje dag i veckan...

InläggPostat: sön jun 18, 2006 21:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
Peter Bark skrev:
David jag är helt målös,tårarna trillar å rösten darrar ett Tack känns ganska fjuttit i denna stund.Vad forumet ska heta har jag inga förslag på än,måste hämta mig först.

Livet leker!!!!!!!!!!!!!

Skaffa ett liv :?
Skämt åsido, ta inte illa upp :lol:

Mina filmer: http://www.dvdforum.nu/?act=uhp&userhp=26061&type=tra
Mina skivor: http://skivsamling.nu/show.pl?id=31497
Offline Profil
InläggPostat: sön jun 18, 2006 21:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Spietato skrev:
Peter Bark skrev:

Livet leker!!!!!!!!!!!!!

Kasta inte sten i glasforum...
Vet du vad det handlar om ens???

InläggPostat: sön jun 18, 2006 21:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor nov 06, 2003 08:17Inlägg: 2159
Inglorious Bastard skrev:
Spietato skrev:
Peter Bark skrev:

Livet leker!!!!!!!!!!!!!

Kasta inte sten i glasforum...
Vet du vad det handlar om ens???

Spam, spam, spam, spam!

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
20 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst