Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  Trådflytt, rubrikflytt, och lite annat smått och gott.

InläggPostat: tor maj 06, 2004 19:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10657Ort: Vettet!!!
Superztygg skrev:
US, UK och Kanada... Stämmer gott mina herrar... fler med lite varulvskunskaper ser jag... :D

Ännu större spridning blire om jag vill prata vampyrfilm... det är väl i princip bara lilla svedala det inte spelats in vampyrfilm i.

... kanske kommer... :)

Nä men det har spelats in en hel del filmer här i Sverige som suger! :wink:

InläggPostat: tor maj 06, 2004 20:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor nov 06, 2003 08:17Inlägg: 2159
Om ni tycker att någon tråd från Splatter-avdelningen hamnat påsniskan kan ni hojta i den här tråden så får vi fixa det sen. Försöker fördela det så bra som möjligt men det är klart att man kan göra bort sig ibland. :)

Offline Profil
InläggPostat: tor maj 06, 2004 20:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Då var splatterdelen borta. :cry:

Men alla inlägg är flyttade i resp. kategori och finns kvar.

InläggPostat: tor maj 06, 2004 20:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
david skrev:
Då var splatterdelen borta. :cry:

Men alla inlägg är flyttade i resp. kategori och finns kvar.

Man fäller en tår. :cry:

Offline Profil
InläggPostat: tor maj 06, 2004 22:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Att blanda ihop Schnaas och övriga (no brain-budget) tyskar med en bra eurohorror är ju ingen bra idea. :evil:

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: fre maj 07, 2004 10:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
gokudo skrev:
Att blanda ihop Schnaas och övriga (no brain-budget) tyskar med en bra eurohorror är ju ingen bra idea. :evil:

Det är så sant så.

Offline Profil
InläggPostat: fre maj 07, 2004 13:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Zuperztygg, det finns ett speciellt varulvsforum på www.fullmoon-frenzy.tk
:wink:

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: fre maj 07, 2004 13:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Haha, klockrent. :lol:

InläggPostat: fre maj 07, 2004 19:59 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: ons maj 05, 2004 20:20Inlägg: 17Ort: Stockholm
Hehe... den har jag inte kollat in... ännu :)

Det finns några sköna forum och sidor på nätet... Satt just och läste i en tråd där folk hintar om att dom skulle vara varulvar på riktigt och vill ha kontakt med andra.

OT:
Några andra rätt sköna sidor...
http://www.werewolfpage.com
http://www.werewolf.com
http://www.werewolftv.com

InläggPostat: lör maj 08, 2004 15:28 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Oj vad många!

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 30, 2009 11:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons aug 20, 2008 23:10Inlägg: 2052Ort: I Roslagens Famn
Känns som det är hög tid att fråga om inte dags för en rubrikändring på "Senaste Skräckfilmen/Kultfilmen du köpte?" Verkar som att många rabblar upp allt de köper där oavsett om det är action, skräck, kult, barnfilmer, filmer som medföljer kvällstidningar osv. Några av oss håller oss till det som tråden är avsedd för dvs Skräckfilmer & Kultfilmer. Visst, vad är en kultfilm kanske nån undrar? "The Warriors" är ett bra ex på kultfilm medans "En Princessas Dagbok" INTE är en kultfilm. Tror de flesta vet vad som är kult och inte.

Så frågan är om man ska skärpa tonen i tråden eller byta namn på den ?
Vad säger ni ?

min samling & önskelista

http://www.discshop.se/hem/astoon/

mina filmer för utbyte

http://www.skrackfilm.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=9783
Offline Profil
InläggPostat: lör maj 30, 2009 15:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: lör apr 11, 2009 21:45Inlägg: 2927
Byt namn till Senast köpta film ist

InläggPostat: lör jun 06, 2009 15:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons aug 20, 2008 23:10Inlägg: 2052Ort: I Roslagens Famn
Äh nu struntar jag i vad tråden heter, kommer fylla den med filmer jag köper oavsett om det är skräck, action, drama, porr (skoja bara), komedi eller kult. Om ni andra gör det så gör jag det :ymdevil:

min samling & önskelista

http://www.discshop.se/hem/astoon/

mina filmer för utbyte

http://www.skrackfilm.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=9783
Offline Profil
InläggPostat: lör jun 06, 2009 16:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGiallo AficionadoGiallo AficionadoBlev medlem: fre dec 19, 2008 01:58Inlägg: 12061
Är ju politisk korrekt i dessa sammanhang, då jag endast ser på skräckfilm o.d. (ett litet avsteg gör jag dock, framöver, när jag ska se ett gäng poliziotteschi). :ymparty:

Offline Profil
InläggPostat: lör jun 06, 2009 17:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
BYT NAMN på tråden istället. INGEN annan klagar på vilken typ av film som läggs upp där.

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: mån aug 31, 2009 23:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGiallo AficionadoGiallo AficionadoBlev medlem: fre dec 19, 2008 01:58Inlägg: 12061
Hittade inget annat/bättre ställe för följande:

Kan vi inte ha en särskild avdelning här för extremfilm
(August Underground o den typen av film) o mondos?

Offline Profil
InläggPostat: tis sep 01, 2009 06:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Är det inte bättre att det görs en avdelning för övrig film, tycker att det blir för mycket i Off Topic

Förut gick det ju bra att ha dom i kultfilm, varför inte längre?

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: tis sep 01, 2009 10:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Tycker också att det borde göras en avdelning för "hollywood film" osv - känns jätte rörigt i Off Topic nu.

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: tis sep 01, 2009 11:48 Svara med citat
En avdelning för extremfilm o mondos och (en för) Hollywoodfilm. :wink:

Offline Profil
InläggPostat: tis sep 01, 2009 11:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Det är ett ställningstagande från vår sida att vi är ett skräckfilms forum.
På ett skräckfilms forum är Hollywood film för det mesta just OffTopic.

InläggPostat: tis sep 01, 2009 11:53 Svara med citat
Bra sagt, AndiO. :ymparty:

Att Hollywoodfilm (för det mesta) är Off Topic.

Men, en rubrik för just Hollywoodfilm vore inte fel.
Ja, o längst ner under dom många avdelningarna.

Offline Profil
InläggPostat: tis sep 01, 2009 12:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Fast film är väl inte off topic på ett filmforum :wink:

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: tis sep 01, 2009 12:29 Svara med citat
Touché! :mrgreen:

Men gör en TRÅD åtminstone för Hollywoodfilm I Off topic då - nu ligger de lite varstans - JÄTTE rörigt ju! :-|

WSPA
Offline Profil
InläggPostat: tis sep 01, 2009 12:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Nääe fast på ett skräckfilmsforum är ju väldigt många genrer offtopic ;)

InläggPostat: tis sep 01, 2009 12:30 Svara med citat
Nu ska du inte vara så där :shock:

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 3 av 4
81 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori