Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  För mycket OT igen?

InläggPostat: ons aug 03, 2011 11:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Är det bara jag som stör mig på att det förekommer allt mer OT i Senast Sedda Film och Senast Köpta trådarna och att moderatorerna inte bryr sig så länge det är nån som dom gillar som för OT för så fort det är nån annan så kommer det tillsägelser direkt

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: ons aug 03, 2011 11:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: fre mar 05, 2004 22:42Inlägg: 1229
Jag tror inte att det handlar om att Mods inte bryr sig utan om att ett visst mått av OT i den typen av trådar alltid måste finnas och tillåtas. Så länge filmerna som setts/köpts diskuteras och det inte blir för långrandigt tycker jag det är ok. Om man övergår till att diskutera väder eller annat ovidkommande är det en helt annan sak.

Mina primära bloggar:
Fanatisk Film|Magnifik Musik|Bedårande Böcker
Offline Profil
InläggPostat: ons aug 03, 2011 11:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Självklart ska viss OT tilllåtas men när det blir ca 15 inlägg där folk SKA köpa eller hyllar den och sen går mer och mer OT är väl ändå inte ok?

sen när det börjar diskuteras helt andra saker i dessa trådar så ger jag upp att ens läsa dom mer

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: ons aug 03, 2011 11:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: fre mar 05, 2004 22:42Inlägg: 1229
Jag ska erkänna att jag personligen inte varit särskilt aktiv med att jaga OT på sista tiden. Ska försöka att hålla lite mer koll framledes.

Mina primära bloggar:
Offline Profil
InläggPostat: ons aug 03, 2011 11:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5971Ort: Camp Blackfoot
Tycker inte det har gått överstyr hittills, och när det gjort det har vi stoppat det.

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: ons aug 03, 2011 11:43 Svara med citat
Men det är ju Ok med OT så länge som det är nån som du är kompis med som gör det

Offline Profil
InläggPostat: ons aug 03, 2011 13:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Håller med, Pazzo där. Tycker inte OT diskussioner har varit så farliga, man måste ju kunna få diskutera en film som man sett t.ex, inget konstigt med det.
Sen att Pazzo skulle tillåta det för han skulle vara kompis med nån stämmer ju inte alls! Han gör ett grymt jobb som moderator och tycker inte han särbehandlar någon!

InläggPostat: ons aug 03, 2011 16:02 Svara med citat
Det blir lätt att man tycker så i klubben för inbördes beundran

Offline Profil
InläggPostat: ons aug 03, 2011 17:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8208Ort: Borås, Sweden
Försöker att göra det bästa och lovar att jag/vi inte särbehandlar någon/några. Ibland kan en tråd sticka iväg från ämnet då moderatorer kanske inte är aktiva för tillfället, men lovar att vi gör vårat bästa. Tråkigt att du känner som du gör dr alban.
En liten kommentar eller två efter tex en film någon sett eller köpt kan vara ok och lovar att vi som sagt gör vårat bästa.

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: ons aug 03, 2011 19:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5971Ort: Camp Blackfoot
Nu är du bra fånig alban. Jag särbehandlar ingen, alla döms efter vad jag tycker är rimligt för forumet, och vilka jag är "kompis" med och inte har ingen betydelse. Och någon klubb för inbördes beundran har jag då inte märkt.

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: ons aug 03, 2011 22:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Förstår inte meningen med att starta en sån här tråd pga lite OT snack, som egentligen inte är jävla OT eftersom det ofta diskuteras nån film i Senast sedda-tråden, som någon av oss här har sett! Och det förekommer heller aldrig något tjafs eller bråk mellan medlemmarna utan det är vettiga diskussioner, så jag fattar inte hur det kan störa dig öht!

InläggPostat: ons aug 03, 2011 23:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis apr 08, 2008 16:04Inlägg: 9575Ort: Norrland
Förr var det gnäll över diktaturbeteende & nu för att det är för lössläppt.

Jag tycker det fungerar fint här nu i alla fall. Som sagt, snack om filmer som senast sett i "senast sedda" tycker jag ör helt Ok - inget som spårat ur heller.

Tror det handlar mer om att man stör sig på vissa personer helt enkelt, snarare än eventuella OT snack.

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Offline Profil
InläggPostat: ons aug 03, 2011 23:38 Svara med citat
Tycker inte vi behöver spåra ur till en "vem som gnäller om vad" tråd, utan nöjer oss med att vi moderatorer tar till oss av vad som sagts och fortsätter göra vårt jobb så bra vi kan! Vi är inte perfekta och misstag sker, jag har säkert gjort hur många som helst sen kan tillträdde, men jag tror att både jag och de andra har gjort rätt många rätt också!

Låt det vara nu!

Mina primära bloggar:
Offline Profil
InläggPostat: mån aug 08, 2011 17:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jul 24, 2008 20:32Inlägg: 2496Ort: Mölndal
Minst lika irriterande som folk som gnäller är såna som gnäller över att folk gnäller :P
Så länge man är konstruktiv i sin kritik så tycker jag absolut att man skall säga till om sådant som både är bra & dåligt.

Tycker t.ex. att alban borde hänvisa till de inlägg han menar är "särbehandling" istället för att bara skriver att han tycker det är så.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
14 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori