Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  Avatarregler

Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
InläggPostat: tis feb 10, 2009 16:46 Svara med citat
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: sön feb 08, 2009 16:24Inlägg: 190
Okej, vad menas med designaspekt i detta fallet? Är det för att sidan skulle bli för utragen eller?

Offline Profil
InläggPostat: ons feb 11, 2009 13:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tor jan 29, 2009 18:25Inlägg: 196
Jag hoppas att jag har e acceptabel avatar :)

InläggPostat: ons feb 11, 2009 13:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGiallo AficionadoGiallo AficionadoBlev medlem: fre dec 19, 2008 01:58Inlägg: 12061
Javisst har'u det, Scrax. \:D/

Offline Profil
InläggPostat: lör feb 21, 2009 08:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: lör maj 31, 2008 06:54Inlägg: 1692Ort: Göteborg
Jag är en klåpare när det kommer till att redigera bilder. Hur gör jag för att få den storleken som krävs för att ha den som avatar...har inte en susning hur jag lyckades med den förra. Tips? Har begränsat med program...

InläggPostat: lör feb 21, 2009 13:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jan 04, 2006 18:25Inlägg: 3266Ort: Partille
kill187:

Öppna bilden med Photoshop eller liknande. Välj Image > Image Size, sätt sedan högsta pixelstorlek som 80.
Välj sedan File > Save As (inte Save) och spara som Gif.
Skulle den ändå vara för stor går du in och drar ner pixelstorleken ytterligare och sparar den på nytt.

InläggPostat: lör feb 21, 2009 13:06 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: lör maj 31, 2008 06:54Inlägg: 1692Ort: Göteborg
Det var ju EXAKT så jag gjorde men det funkade inte. MEN nu funkade det, efter att du sagt hur man gör......... :ymparty:

InläggPostat: lör feb 21, 2009 16:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons aug 20, 2008 23:10Inlägg: 2052Ort: I Roslagens Famn
Hahaha ja det brukar vara så... man gör precis samma sak men med beskrivning så funkar det... weird ! /:)

min samling & önskelista

http://www.discshop.se/hem/astoon/

mina filmer för utbyte

http://www.skrackfilm.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=9783
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 8 av 8
182 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter: