Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  Tvångsutloggad?!

InläggPostat: sön jan 08, 2006 20:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
Tycker det är oroväckande ofta som jag plötsligt, till synes utan rimlig anledning, loggas ut från forumet. Detta trots att jag inte ändrat några inställningar på datorn... Senast redan 29/12 och så nu ikväll. Lite irriterande faktiskt... :evil:

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: mån jan 09, 2006 14:46 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Ingen som tvingat dig att logga ut, vad upplever du som händer, bara vipps är du utloggad? Låter som kakorna inte håller sig kvar som de ska för dig.

InläggPostat: mån jan 09, 2006 15:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
david skrev:
Ingen som tvingat dig att logga ut, vad upplever du som händer, bara vipps är du utloggad? Låter som kakorna inte håller sig kvar som de ska för dig.

Nä, så är det ju inte - lite dumt formulerat, sorry... :oops:

De där kakorna åt jag upp nyss, så vi får väl se... :P

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: mån jan 09, 2006 15:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tor sep 09, 2004 16:52Inlägg: 913Ort: Rauland, Norway
Hadde problemer med det i Firefox tidligere, og var en lang periode inaktiv på noen forum pga. dette, men nå når jeg bruker Opera er det ikke noe porblem

The user formerly known as The New York Ripper
Offline Profil
InläggPostat: mån jan 09, 2006 18:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: lör jun 11, 2005 19:06Inlägg: 358
Man blir tvångsutloggad om man har varit inaktiv men ändå haft forumet uppe, tror jag.

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 09, 2006 18:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
mamoulian skrev:
Tycker det är oroväckande ofta som jag plötsligt, till synes utan rimlig anledning, loggas ut från forumet. Detta trots att jag inte ändrat några inställningar på datorn... Senast redan 29/12 och så nu ikväll. Lite irriterande faktiskt... :evil:

Jag kräver en upprättelse för din skull, bror!
Sånt här får inte ske!
Har hänt mig med :(

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: mån jan 09, 2006 18:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor nov 06, 2003 08:17Inlägg: 2159
Händer inte mig, jag är inloggad från två maskiner samtidigt ibland...?

Offline Profil
InläggPostat: ons aug 30, 2006 17:28 Svara med citat
Nä, nu är ju frågan om man måste ha 100Mbit i ändarna på bredbandet för att kunna vara permanent inloggad och dessutom kunna posta inlägg :? (Och det är inte fel på mina cookies)... Är det mycket oknytt i farten, kanske?

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: tor aug 31, 2006 07:07 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
Jag har 0.5, bor precis som du i Växjö och har ofta forumet uppe under längre tider för att då o då kolla in om det har kommit några nya intressanta inlägg och jag har aldrig varit med om det du beskriver... väldigt konstigt och synd att det är så för dig.

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil
InläggPostat: tor aug 31, 2006 10:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Jag blir utloggad ibland om jag inte är aktiv här inne på ett tag.
Kanske samma för dig där, bror!

Offline Profil
InläggPostat: tor aug 31, 2006 10:40 Svara med citat
Nja, det skedde en tre gånger på raken när jag försökte posta inläggen som tog så lång tid ... När jag skulle kolla så det kom iväg var jag utloggad gång på gång.

Men nu är det ju history... tills vidare :wink:

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: tor aug 31, 2006 10:49 Svara med citat
Hände mig med innan när jag satt på modem :)

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
12 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori