Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  Bara tvungen att säga det:

InläggPostat: tis mar 07, 2006 21:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
OndSaft skrev:
Vad hände med myshörnan? :cry:

Den har fått vassa kanter... :wink:

Offline Profil
InläggPostat: ons mar 08, 2006 10:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Vuus skrev:
OndSaft skrev:

jag ska ta över världen och rensa bort allt patrask (dvs folk som inte uppskattar alternativfilm) men jag fixar ett stort mysrum i Rosenbad där jag, lizzardking och ni andra sörplar Creme Bonjour hela dagen tills vi spyr ur öronen 8) Ingen fara guys! :D

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: ons mar 08, 2006 12:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
Alexander skrev:
Vuus skrev:
OndSaft skrev:

jag ska ta över världen och rensa bort allt patrask (dvs folk som inte uppskattar alternativfilm) men jag fixar ett stort mysrum i Rosenbad där jag, lizzardking och ni andra sörplar Creme Bonjour hela dagen tills vi spyr ur öronen 8) Ingen fara guys! :D

Glöm inte min whisky! :shock:

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: ons mar 08, 2006 18:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Alexander skrev:
Vuus skrev:
OndSaft skrev:

Word!! 8)

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: ons mar 08, 2006 18:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons nov 30, 2005 16:14Inlägg: 1164Ort: Stockholm
Alexander skrev:
Vuus skrev:
OndSaft skrev:

Ska vi/ni sitta och dricka mjukost :?:

Jag fattar inte...

InläggPostat: ons mar 08, 2006 18:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Osten är väl snarare tilltugg till all Southern Comfort och cola som kommer inmundigas 8)

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: ons mar 08, 2006 18:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: ons nov 30, 2005 16:14Inlägg: 1164Ort: Stockholm
lizzardking skrev:
Osten är väl snarare tilltugg till all Southern Comfort och cola som kommer inmundigas 8)

Jag är nog mer en Dom Perignon-kille själv, men vi ska nog kunna komma överens. :mrgreen:

InläggPostat: sön maj 21, 2006 06:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
rageman skrev:
lizzardking skrev:

Jag är nog mer en Dom Perignon-kille själv, men vi ska nog kunna komma överens. :mrgreen:

Inte i Alexanders värld... där får ni slåss på en klippkant tills starkaste överlever om saken 8)

Mina filmer: http://www.dvdforum.nu/?act=uhp&userhp=26061&type=tra
Mina skivor: http://skivsamling.nu/show.pl?id=31497
Offline Profil
InläggPostat: fre maj 15, 2009 21:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: lör apr 11, 2009 21:45Inlägg: 2927
Måste bara säga att jag gillar det här forumet grymt mycket också :) Det är skitbra :D :ymhug: :-*

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 3 av 3
59 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori