Författare |
Meddelande |
|
Vuus
|
Postat: tis mar 07, 2006 21:32 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
|
OndSaft skrev: Vad hände med myshörnan? 
Den har fått vassa kanter...
|
|
|
Alexander
|
Postat: ons mar 08, 2006 10:34 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6939Ort: Stockholm Norra
|
Vuus skrev: OndSaft skrev: Vad hände med myshörnan?  Den har fått vassa kanter... 
jag ska ta över världen och rensa bort allt patrask (dvs folk som inte uppskattar alternativfilm) men jag fixar ett stort mysrum i Rosenbad där jag, lizzardking och ni andra sörplar Creme Bonjour hela dagen tills vi spyr ur öronen  Ingen fara guys!
_________________ Banan-avatarer blir till politik
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin |
|
|
|
mamoulian
|
Postat: ons mar 08, 2006 12:10 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
|
Alexander skrev: Vuus skrev: OndSaft skrev: Vad hände med myshörnan?  Den har fått vassa kanter...  jag ska ta över världen och rensa bort allt patrask (dvs folk som inte uppskattar alternativfilm) men jag fixar ett stort mysrum i Rosenbad där jag, lizzardking och ni andra sörplar Creme Bonjour hela dagen tills vi spyr ur öronen  Ingen fara guys! 
Glöm inte min whisky!
|
|
|
lizzardking
|
Postat: ons mar 08, 2006 18:15 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
|
Alexander skrev: Vuus skrev: OndSaft skrev: Vad hände med myshörnan?  Den har fått vassa kanter...  jag ska ta över världen och rensa bort allt patrask (dvs folk som inte uppskattar alternativfilm) men jag fixar ett stort mysrum i Rosenbad där jag, lizzardking och ni andra sörplar Creme Bonjour hela dagen tills vi spyr ur öronen  Ingen fara guys! 
Word!!
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
Bring Me The Blogg Of lizzardking |
|
|
|
rageman
|
Postat: ons mar 08, 2006 18:25 |
|
|
Gorehound Blev medlem: ons nov 30, 2005 16:14Inlägg: 1164Ort: Stockholm
|
Ska vi/ni sitta och dricka mjukost
Jag fattar inte...
|
|
|
lizzardking
|
Postat: ons mar 08, 2006 18:34 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
|
Osten är väl snarare tilltugg till all Southern Comfort och cola som kommer inmundigas
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
Bring Me The Blogg Of lizzardking |
|
|
|
rageman
|
Postat: ons mar 08, 2006 18:51 |
|
|
Gorehound Blev medlem: ons nov 30, 2005 16:14Inlägg: 1164Ort: Stockholm
|
lizzardking skrev: Osten är väl snarare tilltugg till all Southern Comfort och cola som kommer inmundigas 
Jag är nog mer en Dom Perignon-kille själv, men vi ska nog kunna komma överens.
|
|
|
Spietato
|
Postat: sön maj 21, 2006 06:03 |
|
|
Gorehound Blev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
|
rageman skrev: lizzardking skrev: Osten är väl snarare tilltugg till all Southern Comfort och cola som kommer inmundigas  Jag är nog mer en Dom Perignon-kille själv, men vi ska nog kunna komma överens. 
Inte i Alexanders värld... där får ni slåss på en klippkant tills starkaste överlever om saken
|
|
|
FearMAL
|
Postat: fre maj 15, 2009 21:51 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: lör apr 11, 2009 21:45Inlägg: 2927
|
_________________ I am the MAL... Fear me! |
|