Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  Byte av namn - tråd

InläggPostat: sön jun 04, 2006 21:07 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
OndSaft skrev:
NIN skrev:
Jag tycker det är dax att stoppa detta nu. Blir ju bara pajaskonster och slutar med att man vet inte vem man snackar med och vet inte om man kan ta vad den säger på allvar.

Precis. Det är skitjobbigt. När man precis bildat sig en uppfattning om en användare och hans filmsmak, så byts det namn och avatar och helt plötsligt är man en främling.

säg nu inte bara att den "grejen" (dvs byta namn) försvinner?! :shock: :(

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: sön jun 04, 2006 21:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10657Ort: Vettet!!!
Stor orange kanin skrev:
OndSaft skrev:
NIN skrev:
Jag tycker det är dax att stoppa detta nu. Blir ju bara pajaskonster och slutar med att man vet inte vem man snackar med och vet inte om man kan ta vad den säger på allvar.

Precis. Det är skitjobbigt. När man precis bildat sig en uppfattning om en användare och hans filmsmak, så byts det namn och avatar och helt plötsligt är man en främling.

Det är väl klart att den kommar att göra det.

InläggPostat: sön jun 04, 2006 21:16 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Porco Bastardo skrev:
Stor orange kanin skrev:
OndSaft skrev:
NIN skrev:

Det är väl klart att den kommar att göra det.

äh, lämmar forumet isåfall :wink:

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: tor aug 03, 2006 23:35 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
babydamien------>Damien

InläggPostat: tor aug 03, 2006 23:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön maj 29, 2005 10:07Inlägg: 3900
Damien skrev:
babydamien------>Damien

har du vuxit!? :shock: :D :lol:

Offline Profil
InläggPostat: tor aug 03, 2006 23:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Bazzoni skrev:
Damien skrev:
babydamien------>Damien

har du vuxit!? :shock: :D :lol:
Hehe! :lol: Japp, man är ju 28 år och ingen liten bebis längre. Tyckte att det var dags att dumpa "baby" och börja potträna. :wink: :D

InläggPostat: mån sep 04, 2006 15:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: ons nov 19, 2003 14:32Inlägg: 402
Hehe, trodde forumets äldre användare försvunnit, och nytt blod tagit över. Nu fattar jag. Sämsta grejen ever.

:shock:

Offline Profil
InläggPostat: mån sep 04, 2006 15:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Stor orange kanin skrev:
OndSaft skrev:
NIN skrev:

Kan ju hoppas att den gör det!
Dock vore de ju bra om de fanns möjlghet att skicka ett PM om namnbyte om man är missnöjd med sitt "ploj" namn bara för de inte går o byta längre en mkt mkt vacker dag.

InläggPostat: lör apr 25, 2009 20:45 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons aug 20, 2008 23:10Inlägg: 2052Ort: I Roslagens Famn
Skönt att man hamnade på forumet efter namnbytarperioden... eller håller folk fortfarande på o byter "nick" i parti o minut ?

min samling & önskelista

http://www.discshop.se/hem/astoon/

mina filmer för utbyte

http://www.skrackfilm.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=9783
Offline Profil
InläggPostat: ons maj 20, 2009 21:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: lör apr 11, 2009 21:45Inlägg: 2927
Kan man byta titel?

InläggPostat: ons maj 20, 2009 21:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Den byts när du kommer upp i lite mer inlägg men spamma inte för då kommer Lizz

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: ons maj 20, 2009 21:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: lör apr 11, 2009 21:45Inlägg: 2927
Jo, det vet jag. Men jag undrar om man kan skriva något eget om man skrivit typ 5000 inlägg eller något sånt?

InläggPostat: lör maj 30, 2009 11:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons aug 20, 2008 23:10Inlägg: 2052Ort: I Roslagens Famn
Gissar att de är "förvalda" av grundaren. Annars hade vi nog sett många suspekta "titlar". :ymdevil:

min samling & önskelista

mina filmer för utbyte

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 30, 2009 11:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Det går att få ändrat av admin när man väl har kommit upp i 5000 inlägg men det kostar och han är inte billig!

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: lör maj 30, 2009 12:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
Känner mig ganska nöjd med mitt epitet. :)

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: lör maj 30, 2009 17:10 Svara med citat
lizzardking skrev:
Det går att få ändrat av admin när man väl har kommit upp i 5000 inlägg men det kostar och han är inte billig!

Gäller att börja spara nu då, har 4500 inlägg på mig att spara ihop till det som det kostar. Fast allvarligt vem är på ett forum bara för att få "titel" ? Inte jag i alla fall.

min samling & önskelista

mina filmer för utbyte

Offline Profil
InläggPostat: lör maj 30, 2009 18:05 Svara med citat
Inte jag heller, bara en fråga jag hade.

InläggPostat: ons jun 03, 2009 12:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Frågor får man ställa :)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 4 av 4
93 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori