Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  Varför censureras könsord?

InläggPostat: sön dec 23, 2007 22:12
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Finns det inget bättre att göra än att diskutera hurvida man får/bör använda vissa ord eller ej. Inte konstigt att man tröttnar.
Det känns som allting ska förstoras upp så mycket på forumet, varför är det si och varför är det så. Då måste det till en diskussion direkt, så är det inte på andra forum osv. Antingen accepterar man reglerna som finns eller inte, man behöver inte ifrågasätta varenda regel hela tiden.
Jag börjar uppriktigt bli riktigt less på detta. Var och varannan gång man loggar in så är det antingen diskussion om att vi inte får prata nedladdningar, man klagar på att moderatorerna är inne och styr upp "diktatoriskt" och nu ska det t om diskuteras varför vi inte får använda svordomar och könsord.
Har man inget bättre för sig eller vad sjutton är problemet hos folk?????

Get back to business och diskutera film som forumet är till för.

Gud skapade lizzardking bara för att djävlas med Hellbender!"
Offline Profil
InläggPostat: sön dec 23, 2007 23:23
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jan 04, 2006 18:25Inlägg: 3266Ort: Partille
Det hela är ju väldigt enkelt, gilla läget eller dra någon annan stans. Döda den här tråden och lägg ner tjafset.

InläggPostat: mån dec 24, 2007 01:43
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån maj 31, 2004 20:14Inlägg: 1248
Hellbender skrev:
Finns det inget bättre att göra än att diskutera hurvida man får/bör använda vissa ord eller ej. Inte konstigt att man tröttnar.
Det känns som allting ska förstoras upp så mycket på forumet, varför är det si och varför är det så. Då måste det till en diskussion direkt, så är det inte på andra forum osv. Antingen accepterar man reglerna som finns eller inte, man behöver inte ifrågasätta varenda regel hela tiden.
Jag börjar uppriktigt bli riktigt less på detta. Var och varannan gång man loggar in så är det antingen diskussion om att vi inte får prata nedladdningar, man klagar på att moderatorerna är inne och styr upp "diktatoriskt" och nu ska det t om diskuteras varför vi inte får använda svordomar och könsord.
Har man inget bättre för sig eller vad sjutton är problemet hos folk?????

Get back to business och diskutera film som forumet är till för.

Ok, om du inte ens kan ta diskussionen eller i varje fall försöka ge en kort förklaring till varför man inte ens får skiva ***** i samband med att man beskriver en filmscen i ett inlägg, så visst.. Jag kan ärligt säga att det var rätt länge sen jag gillade läget här och det beror inte på att jag har nåt problem med att det finns regler, men jag har ett stort problem med den här dryga, otrevliga översittarattityden som fan dyker upp precis hela jävla tiden - både från moderatorer och andra, så Ond Jul och hej då på er.. Det finns trevligare forum att ägna sin tid åt.

InläggPostat: mån dec 24, 2007 03:04
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Cozzi: yes sire

InläggPostat: lör dec 29, 2007 11:22
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: fre mar 26, 2004 11:56Inlägg: 1155
Att det aldrig är nån som lyssnar...

Frenchie McDouche skrev:
Skyll inte på moderatorerna. De ser bara till att ni sköter er. De har inte rättigheter att ändra på inställningarna för forumet.

Admin är forumets politiker. Vi bestämmer reglerna. Har ni problem med reglerna skyller ni på oss. Moderatorerna är forumets poliser. De ser till att reglerna följs. Förutom i det här fallet, då det som synes skötes av ett automatiskt skript.
Hellbender har med andra ord ingenting att stå till svars för, eftersom det inte är han som har bestämt att det ska vara på detta viset och eftersom han inte har möjlighet att ändra på det.

InläggPostat: ons feb 06, 2008 13:17
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
*** *** *** ***.

Offline Profil
InläggPostat: mån jul 21, 2008 23:42
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre feb 09, 2007 15:46Inlägg: 974Ort: Du vet den där gamla lådan med skräp du har på vinden? Kolla bakom den.
testar bara: *** *** *** och *** *** ***

InläggPostat: lör aug 09, 2008 13:07
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
sug *** horjävla horjävel

Offline Profil
InläggPostat: lör aug 09, 2008 13:07
man kan vara rätt ful i mun ändå bara man är kreativ.

Offline Profil
InläggPostat: ons sep 10, 2008 14:58
Gore AddictGore AddictBlev medlem: sön aug 31, 2008 09:11Inlägg: 420
Så jävla löjlig regel asså, jag skrev fi**a igår i en tråd och fick det ordet bortplockat, varför liksom? :? Det här är ju för fan i allra högsta grad ett vuxenforum, säg nån under 20 som hänger här liksom.

Offline Profil
InläggPostat: ons sep 10, 2008 15:39
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Tja så som du beter dig så kan du väl inte va äldre än 12-13 år?

InläggPostat: ons sep 10, 2008 15:44
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Att könsord censureras är helt enkelt för att det är en regel som finns på forumet.

Varför måste det gnällas för att man inte får skriva vissa ord? Vi är väl vuxna här eller?

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: ons sep 10, 2008 16:07
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8247Ort: Borås, Sweden
Är rädd att väldigt många här på forumet inte alls är vuxna. Och själv så har jag full respekt för de regler som sätts upp på forumet. Gillar man dem inte så kan man själv välja att hänga på andra forum som passar en bättre.

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: ons sep 10, 2008 18:35
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Jag tog bort ditt omogna och onödiga inlägg i ditt inlägg. Tycker det är som det redan står, omoget och onödigt att skriva på det viset. Kan du inte skriva på ett civiliserat sätt så skriv inte alls då. Fortsätt så tas hela inlägget bort i stället.

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: ons sep 10, 2008 21:37
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön maj 29, 2005 10:07Inlägg: 3900
är inte dying light samma gamla (unga) troll med nytt alias? ip-ban någon?

Offline Profil
InläggPostat: ons sep 10, 2008 21:53
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Om man vill uttrycka något är man då tvungen att använda könsord. Om man nu är över 20 år så borde man väl ha ett bättre ordförråd än så.
Dessutom kan jag informera dig att det vinst finns medlemmar på forumet som är yngre än 20 år, om det nu har någon betydelse.

Senast redigerad av Hellbender fre sep 12, 2008 10:21, redigerad totalt 1 gång.

Gud skapade lizzardking bara för att djävlas med Hellbender!"
Offline Profil
InläggPostat: tor sep 11, 2008 07:05
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Tror inte någon dör här inne bara för att man inte kan skriva K och F. Tvärtom så hålls kanske vissa diskussioner till en mogen nivå utan att det slängs könsord hit och dit. Håller med Hellbender att är man nu över 20 år så har man väl ett bättre ordförråd än så och kan uttrycka sig som en vuxen människa.

InläggPostat: lör sep 20, 2008 09:42
Okej då, får väl acceptera läget, men tittar man på tidigare inlägg i denna tråd förekommer det faktiskt en hel del könsord som fått stå kvar.

Offline Profil
InläggPostat: lör sep 20, 2008 09:43
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön maj 29, 2005 10:07Inlägg: 3900
släpp det nån gång.

Offline Profil
InläggPostat: lör sep 20, 2008 09:44
Okej då.

Offline Profil
InläggPostat: sön nov 23, 2008 17:50
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12102Ort: Skåneland
George W Bush funkar utan att trixa med orden :mrgreen:

InläggPostat: fre jan 09, 2009 21:31
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: tis okt 04, 2005 14:24Inlägg: 85Ort: Lapphelvetet
Loggade in här igen efter lååång frånvaro - och ser att denna min tråd efter 2,5 år fortfarande engagerar och upprör. Det är ju lite lustigt.

Dök in här för att leta efter mer info om norska Dead Snow men hittade ingenting... så, ja, vi ses väl om en 2-3 år igen.

InläggPostat: sön jan 18, 2009 16:28
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5228Ort: Sölvesborg
Vilken är det som bestämt att könsord ska censureras?

InläggPostat: ons maj 20, 2009 22:11
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: lör apr 11, 2009 21:45Inlägg: 2927
Måste testa:
Så nu mår jag också bra :lol:

InläggPostat: tis maj 26, 2009 16:53
Fyfan... Nu låser ja tråden så kan ju någon motivera om varför ja ska plocka fram nyckeln igen i ett PM till mig.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 3 av 3
75 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori