Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  Påhopp och andra former av regelbrott.

InläggPostat: sön aug 13, 2006 21:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Bazzoni:
Tycker att du är en riktigt trevlig och kunnig kille som är intressant att diskutera med (du har hjälpt mig en hel del med frågor jag haft). Uppenbarligen anser du att jag GNÄLLER och har fel, helt ok! Vi kan ju inte alla tycka likadant om saker och ting!

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 13, 2006 21:54 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön maj 29, 2005 10:07Inlägg: 3900
Evil Gus skrev:
Bazzoni:
Tycker att du är en riktigt trevlig och kunnig kille som är intressant att diskutera med (du har hjälpt mig en hel del med frågor jag haft). Uppenbarligen anser du att jag GNÄLLER och har fel, helt ok! Vi kan ju inte alla tycka likadant om saker och ting!

näe, jag tycker inte du har fel egentligen. kunde bara inte låta bli att skojja till det lite. men samtidigt så är det väldigt svårt att dra en gräns för vad som är för OT, jag tycker att så länge det är möjligt att följa utvecklingen i en tråd, så att säga, varför den går OT så är det ok. Det får inte bli för disciplinerat, då blir det torrt och trist. Men naturligtvis är det inte kul när folk bara slänger in helt avhängda saker bara för att ta plats.

...Som jag gjorde här innan. :oops:

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 13, 2006 22:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor jun 08, 2006 10:41Inlägg: 3057Ort: Göteborg
Bazzoni:
Helt ok! Håller med får inte bli för disciplinerat! Menade bara att det finns en del som enbart spammar, blir tröttsamt i längden.

Offline Profil
InläggPostat: mån aug 14, 2006 07:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Visst har det blivit en hel del spamning på sistone här som du säger Evil Gus så känner du för att lätta ditt hjärta så finns denna att göra det i:
viewtopic.php?t=3805

Men som Bazzoni och du själv sa så ska det inte vara total Stasikontroll här men det får å andra sidan inte gå åt andra hållet hellre.
Håller med dig om att det blivit en hel del trams på sistone som egentligen inte har med det huvudsakliga ämnet här.

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: fre aug 18, 2006 12:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Hur går det egentligen med moderator-utnämningarna ?
Jag är rädd för att Hebbe ligger sömnlös om nätterna nu och det är inget vidare för jag får trösta honom hela tiden :cry:

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: fre aug 18, 2006 12:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
lizzardking skrev:
Hur går det egentligen med moderator-utnämningarna ?
Jag är rädd för att Hebbe ligger sömnlös om nätterna nu och det är inget vidare för jag får trösta honom hela tiden :cry:

Ja du är en jäkel på att trösta Lizzy :D
Rena drömmen när jag tänker efter :wink:

Gud skapade lizzardking bara för att djävlas med Hellbender!"
Offline Profil
InläggPostat: fre aug 18, 2006 14:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Lugn i tomteskogen :) Nya moderatorer är på g, bara varit lite upptagen med lite annat just nu, ska gå igenom de förslag som ramlat in och ta upp det med resten av moderatorerna.

InläggPostat: tis sep 12, 2006 21:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10657Ort: Vettet!!!
En liten fråga, hur många övertramp kan man dra på sig innan det blir totalbanning?

Känner på mig att jag kommer att få ett rejält frispel inom kort. :|

InläggPostat: tis sep 12, 2006 21:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jan 04, 2006 18:25Inlägg: 3266Ort: Partille
Håller med bastarden, det här börjar bli rejält tröttsamt.

InläggPostat: tis sep 12, 2006 21:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10657Ort: Vettet!!!
cozzi skrev:

Skönt att höra att jag inte är helt ensam om det, började tro att jag hade blivit en sur gammal gubbtjyv typ. :wink:

InläggPostat: tor sep 14, 2006 21:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor jul 22, 2004 11:43Inlägg: 3625Ort: Strömstad
En del som leker moderatorer nu ett tag, mer irriterande än de användare de angriper. :?

Offline Profil
InläggPostat: tor sep 14, 2006 21:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön maj 29, 2005 10:07Inlägg: 3900
Hedulven skrev:
En del som leker moderatorer nu ett tag, mer irriterande än de användare de angriper. :?

jag tar på mig hundhuvudet där. har för mycket fritid och lägger mig i andras trådar och citerar regelboken. vet inte hur jag blev sån här. måste ladda ner ett nytt liv nånstans. :(

ber om ursäkt och gör total avbön. :oops:

Offline Profil
InläggPostat: tor sep 14, 2006 21:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tor jul 22, 2004 11:43Inlägg: 3625Ort: Strömstad
Bazzoni skrev:
Hedulven skrev:

jag tar på mig hundhuvudet där. har för mycket fritid och lägger mig i andras trådar och citerar regelboken. vet inte hur jag blev sån här. måste ladda ner ett nytt liv nånstans. :(

ber om ursäkt och gör total avbön. :oops:

Ha ha, jag pekade inte ut just dig. Var lite på dåligt humör. :oops: Bara en allmän observation av hur jag tycker det har sett ut den senaste tiden.

Offline Profil
InläggPostat: tor sep 14, 2006 22:09 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Inglorious Bastard skrev:
cozzi skrev:

Skönt att höra att jag inte är helt ensam om det, började tro att jag hade blivit en sur gammal gubbtjyv typ. :wink:

Du är inte ensam anaki! 8)
Tonårsgänget har tagit över forumet!

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: tis sep 26, 2006 09:43 Svara med citat
Har vi fått nya moderatorer?

Offline Profil
InläggPostat: tis sep 26, 2006 09:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
En iaf ;)

InläggPostat: tis sep 26, 2006 09:49 Svara med citat
Jo jag såg det (bra val) o undrade därför om det blivit en eller flera nya. Glad att den blev en seriös person (blir nog ett problem om någon "tramsig" skulle bli moderator, kan nog lätt urarta då).
Var nu konsekvent (lika hård mot nya som mot "populära" medlemmar så kommer du oxå få min röst i nästa val :) ).

Offline Profil
InläggPostat: tis sep 26, 2006 09:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Tack så mkt för de fina orden :)

Ja ska göra mitt bästa.
Kommer nog ta en liten stund att smälta in i den nya rollen.
Men ja blir nog snart varm i kläderna. Är ju online relativt ofta
så de ska nog bli bra det här.

InläggPostat: tis sep 26, 2006 14:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jan 04, 2006 18:25Inlägg: 3266Ort: Partille
Var det projektorbilden som fällde avgörandet? :wink:
(Grattis :D .)

InläggPostat: lör sep 30, 2006 20:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån mar 06, 2006 19:50Inlägg: 1295Ort: Bergvik
Jag måste säga att detta är det forum med minst översteg och tramsigheter som jag någonsin varit med om. Kan nån ge exempel på vad ni syftar på?

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 3 av 3
70 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori