Författare |
Meddelande |
|
david
|
Postat: tis aug 22, 2006 21:36 |
|
|
Site Admin Blev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
|
Tyvärr har spamfolket lagt på en högre växel, så tyvärr är numer nyregistreringar med emailaddresser som använder sig av toppdomänen .info bannlyst. Detta tills det nya systemet är på plats.
Nu tror jag ingen av er använder sig av en .info-address, skulle det dock vara så, och ni får problem. Kontakta mig då så löser vi det.
_________________ I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened. |
|
|
|
jolli
|
Postat: lör jan 16, 2021 12:43 |
|
|
Moderator Blev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8717Ort: Borås, Sweden
|
Jag har jobbat mycket med att ta bort Spam inatt och imorse. Det har denna gången varit engelska inlägg med länkar i. Vill bara göra alla uppmärksamma på dessa inlägg om det kommer fler. Ignorera dessa. Tryck absolut inte på några länkar. Skicka ett PM till mig så tar jag bort och bannar. Fortsatt trevlig dag!
_________________ Don`t look he`ll see you. Don`t breathe he`ll hear you. Don`t move you’r Dead. |
|
|
|
hatchet
|
Postat: sön jan 17, 2021 10:55 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2585
|
jolli rensar grymt, men bestämt!
_________________ - Apprehensions? - Yeah, it's scary. He organized the project, got it under way. - That he did. - And then, for no reason, abandoned everything. Slaughtered his mistress and - And there he was, researching suicide. The times we have to live in. Taxi! |
|
|
|
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
|
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori
|
|