Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  Tillåta politik?

Borde det vara tillåtet att diskutera politik här?

Ja
42%
[ 13 ] 42%

Nej
58%
[ 18 ] 58%

Antal röster : 31
InläggPostat: mån sep 25, 2006 18:28
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Måste man prata politik överallt? Det är skönt att forumet inte är fyllt med diverse partipolitisk propaganda. Det finns särskilda forum för det.

InläggPostat: mån sep 25, 2006 18:28
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: fre sep 15, 2006 08:57Inlägg: 1384Ort: GBG
Inglorious Bastard skrev:
Måste man prata politik överallt? Det är skönt att forumet inte är fyllt med diverse partipolitisk propaganda. Det finns särskilda forum för det.

Är inte allt i dagsläget politik? Även film.

InläggPostat: mån sep 25, 2006 18:36
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Nej, allt är sex däremot.

Vill man så kan man väl vinkla allt politiskt, frågan är varför man skulle vilja göra det???

InläggPostat: mån sep 25, 2006 18:58
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: fre sep 15, 2006 08:57Inlägg: 1384Ort: GBG
Nej, allt är sex däremot.

Vill man så kan man väl vinkla allt politiskt, frågan är varför man skulle vilja göra det???

För att retas med de som blir kinkiga av politik? :D

InläggPostat: mån sep 25, 2006 19:24
Vill man retas så går man till något KD forum och envisas med att satanism är en religion och att man vill gå med i partiet.

InläggPostat: mån sep 25, 2006 21:24
Vill man retas så går man till något KD forum och envisas med att satanism är en religion och att man vill gå med i partiet.

Då kanske man blir korsfäst ju! :?

InläggPostat: mån sep 25, 2006 22:15
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Spietato skrev:
lizzardking skrev:
Men nu är det moderatorerna och Admin som styr här och de har bestämt att det inte ska diskuteras politik så varför trotsa det då som är bestämt?
Det är ju deras sida, vi andra bara är användare här.

Så du vill bara lyda under admins tyranni?
Revolutioner går alltid att göra.

Ja, vi ser ju bra din går ju :lol:

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: mån sep 25, 2006 22:16
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Röstade nej, givetvis 8)

Offline Profil
InläggPostat: mån sep 25, 2006 22:19
Jiiimbooh skrev:

Man kan väl diskutera reglerna utan att det ses som provocerande. Om det nu blir så (ser dock inte ut som det i nuläget) att "ja" sidan vinner omröstningen starkt så är det sedan upp till moderatorerna vad dem vill göra med vetskapen om denna omröstningen.
[/quote]

Visst kan man diskutera reglerna utan att vara provocerande men vissa kan inte göra saker utan att det ska vara provocerande.

Offline Profil
InläggPostat: tis sep 26, 2006 20:00
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Jag röstade ja

Vi är tillräckligt mogna för att kunna prata sånt utan att kalla varann för "nazzesvin"", "bolsjevikjävel!" etc (ok, 99,9% då :wink: ). Om man tex bara nämner kort vilket parti man senast röstade på eller om två pers för en kort lugn debatt ser jag ingen fara

Och det var min åsikt i frågan! :D 8)

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: tis sep 26, 2006 20:35
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Då kan man ju alltid skicka ett pm om de lr hålla den disskutionen på msn

InläggPostat: tis sep 26, 2006 21:01
AndiOne skrev:
Då kan man ju alltid skicka ett pm om de lr hålla den disskutionen på msn

Fast då ser ju inte andra som kan vara intresserade det. :shock:

InläggPostat: ons sep 27, 2006 16:46
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5228Ort: Sölvesborg
Jag vet!, vi kan diskutera politik och allt annat vi inte får om vi skriver på tyska baklänges översatt till rövarsråket, ett exempel:

"The beyond"

"sostotiesosnonejoj sosadod"

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

InläggPostat: ons sep 27, 2006 16:53
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 04, 2005 20:22Inlägg: 2281
Är inte omröstningar någon slags politik? :)

InläggPostat: fre apr 20, 2007 10:47
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: fre dec 22, 2006 20:05Inlägg: 178Ort: Östersund
Är man konflikträdd kan man undvika.
Jag röstar ja. Det är ju ingen säger att man måste snacka politik om man inte vill.
Hur som helst tycker jag att möjligheten skall finnas för dom som vill.

Senast redigerad av CampCrystalLeif ons maj 02, 2007 12:57, redigerad totalt 1 gång.

Bye, Bye !
Offline Profil
InläggPostat: fre apr 20, 2007 15:02
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Ingen demokrati här inte! Politik leder bara till olika åsikter, vilket leder till för det första en massa off-topic. Sådant kan skötas på andra forum.

Kärlek! 8)

InläggPostat: fre apr 20, 2007 16:29
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8287Ort: Borås, Sweden
Jag tycker inte att politik ska diskuteras om nu inte moderatorerna anser det. Ber lite försiktigt om ursäkt samtidigt då jag vet att jag själv har kommit in på politiska ämnen ibland. Är ibland svårt att dra gränsen tycker jag. Allt som händer i världen är ju i stort sett politik. Men vill detta forum ha det så, så står jag helt bakom det. Gillar man det inte så kan man se sig om till forum där man trivs bättre. :)

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: fre maj 04, 2007 19:42
Splatter fanSplatter fanBlev medlem: fre dec 22, 2006 20:05Inlägg: 178Ort: Östersund
Jag märker att "det kan bli dålig stämming" används flitigt som argument.
Tycker det är ett ganska fegt argument, är ni verkligen så konflikträdda?.
Dessutom kan det bli dålig stämning av filmdisskusion oxå.
Vi är väl ändå här för att disskutera. Man får försöka ha lite distans till det hela.
Vuxna människor ska väl kunna disskutera utan att bli osamms för att de har olika åsikter.

Bye, Bye !
Offline Profil
InläggPostat: lör maj 05, 2007 01:47
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
Men varför ska de vara så svårt o förstå en enkel regel som säger att vi inte ska prata politik?

De är väl bara att acceptera??

Låser den här tråden nu då den är och förblir onödig.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 2
44 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori