Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Musik  ~  Snygga skivomslag.

Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Nästa
InläggPostat: tor jan 19, 2006 01:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
Bild

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 19, 2006 10:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons mar 24, 2004 21:49Inlägg: 2157
The Shape skrev:
Bild

Snyggt omslag, synd bara att skivan inte är så bra :(... vad fan har hänt med Korn liksom? :cry:

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 19, 2006 11:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons jul 21, 2004 07:03Inlägg: 2216Ort: Sundsvall
Gore skrev:
Hustla skrev:
Bild

Hmm stulit(lånat?) logg designen från Voi Vod! :shock:

Det var min första tanke. Hmm.

Instagram: grillchirre
Offline Profil
InläggPostat: tor jan 19, 2006 11:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
utan_armar skrev:
The Shape skrev:
Bild

Snyggt omslag, synd bara att skivan inte är så bra :(... vad fan har hänt med Korn liksom? :cry:

Håller med dig...skivomslaget är snyggt som faen, men skivan är inte speciellt bra!

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 19, 2006 15:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
Nya plattan är väldigt experimentell. Om man gillar den eller inte är väl upp till var och en, men jag har lyssnat mindre och mindre på den de senaste veckorna. Blev fort mätt på nya skivans sound.
Nåja, Twisted Transistor är iallafall en riktigt bra låt.

InläggPostat: tor jan 19, 2006 16:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons mar 24, 2004 21:49Inlägg: 2157
Bhoot skrev:
Nya plattan är väldigt experimentell. Om man gillar den eller inte är väl upp till var och en, men jag har lyssnat mindre och mindre på den de senaste veckorna. Blev fort mätt på nya skivans sound.

Twisted Transistor är väl helt okej, men jag tycker inte att Korn ska låta så där!

Sen var det nån låt på Cd 2 på dubbelskiv-edition som var bra.. Resten är inget speciellt :(

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 19, 2006 18:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
utan_armar skrev:
Bhoot skrev:

Twisted Transistor är väl helt okej, men jag tycker inte att Korn ska låta så där!

Sen var det nån låt på Cd 2 på dubbelskiv-edition som var bra.. Resten är inget speciellt :(

de lät ju så på deras cover på "Word Up" (som f.ö var hemsk).
De har ju just bytt skivbolag, tappat en medlem och börjar bli gamal, så jag antar att nya skivan är en "mellan-skiva". Förra skivan var det bästa Korn gjort, efter deras två första skivor, så jag tror fortfarande på dom.

InläggPostat: tor jan 19, 2006 18:13 Svara med citat
Bhoot skrev:
utan_armar skrev:
Bhoot skrev:

de lät ju så på deras cover på "Word Up" (som f.ö var hemsk).
De har ju just bytt skivbolag, tappat en medlem och börjar bli gamal, så jag antar att nya skivan är en "mellan-skiva". Förra skivan var det bästa Korn gjort, efter deras två första skivor, så jag tror fortfarande på dom.

Vi kan bara hoppas, jag håller med dig om att Take a look inte the mirror var bra. Men jag diggade faktiskt Untouchables också. Sen är det lite synd att Head fick flipp.. men men, som sagt de kommer säkert tillbaks med Issues Vol. 2 :) det skulle va nåt.

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 19, 2006 18:59 Svara med citat
beneath skrev:
Blasse skrev:
Engineering the Dead är jävligt bra, efter det sket det sig för dem.
Om jag får säga min åsikt? :p

klart du får :P
själv tycker jag faktiskt att nya skivan innehöll en del bra spår, men knappast något som kunde mäta sig med tidigare material

Så nya skivan är inte så bra?

Det har iaf också grymt snygg(a) omslag:

Bild

Bild

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 19, 2006 19:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Eftersom vi ändå snackar om Aborted så tänkte jag fråga om nån vet var man kan köpa deras tröjor? (inom sverige. dock så lär det väl inte finnas)

Är också jävligt sugen på Iniquity, Mortician, Cryptopsy (riotlab.se hade en förut, dock så finns den inte längre hos dom), Vile, Nile och Vomitory tröjor

InläggPostat: tor jan 19, 2006 20:59 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
Vet inte det där med tröjorna tyvärr, kan du inte beställa från nått annat land än Sverige? Jag måste bara säga att The Archaic Abattoir är svinbra! Inte nån ny Goremageddon kanske men riktigt bra!

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil
InläggPostat: tor jan 19, 2006 21:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Jag är under 18år och kan ej betala med kort. Tror inte mina föräldrar är alltför peppande på att betala med sitt kort. Men jag får väl se hur det blir :)

InläggPostat: tor jan 19, 2006 21:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
Ok, jag har inget kort jag kan betala med över nätet, eller jag har inte provat (jag har maestro) men min morsa brukar hjälpa till... du kan ju kanske fråga? Dom har en del riktigt snygga tröjjor på hemsidan har jag för mig.!

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil
InläggPostat: tor jan 26, 2006 15:23 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: mån apr 18, 2005 20:36Inlägg: 58Ort: Rönninge
Gore skrev:
Hustla skrev:
Bild

Hmm stulit(lånat?) logg designen från Voi Vod! :shock:

Det är Away från Voi Vod som gjort skivomslaget.

InläggPostat: tis jan 31, 2006 20:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
Bild

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Offline Profil
InläggPostat: ons feb 01, 2006 21:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
Bild

Underbart!

Offline Profil
InläggPostat: ons feb 01, 2006 23:04 Svara med citat
Bild

Det är magiskt...

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil
InläggPostat: tor feb 02, 2006 09:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Bild

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: tor feb 02, 2006 13:27 Svara med citat
Adam Gäfvert skrev:
Bild

Du gillar utslitna hjärtan va? :lol:

InläggPostat: mån feb 06, 2006 19:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
Inte snyggt då man dör... Dock det finaste jag har sett i genren och härligt mystiskt!

Bild

FILMER

SKIVOR

Offline Profil
InläggPostat: tis feb 07, 2006 10:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 30, 2004 20:39Inlägg: 1379Ort: Skellefteå
Mens skrev:
Inte snyggt då man dör... Dock det finaste jag har sett i genren och härligt mystiskt!

Bild

Också en av världens bästa skivor, vet inte hur många gånger jag och några vänner har avnjutit den där skivan på flummigt vis.

InläggPostat: tis feb 07, 2006 10:54 Svara med citat
Steppo4u skrev:
Mens skrev:

Bild

Också en av världens bästa skivor, vet inte hur många gånger jag och några vänner har avnjutit den där skivan på flummigt vis.

Ja, den är rent gudomlig. Tycker den är många gånger bättre än debuten och senaste skivan också. Ångrar dock lite att jag köpte den. Läste att det kommer en Shpongle-box i Mars, med alla tre fullängdarna i, plus massa osläppt och remixat.

Är du inne på den här typen av musik? Vill ha mer i samma stil, med mycket gitarr och flöjt. Gärna Posford / Ram. Vilka projekt ska kollas in?

FILMER

SKIVOR

Offline Profil
InläggPostat: tis feb 07, 2006 10:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 30, 2004 20:39Inlägg: 1379Ort: Skellefteå
Mens skrev:
Steppo4u skrev:
Mens skrev:

Bild

Ja, den är rent gudomlig. Tycker den är många gånger bättre än debuten och senaste skivan också. Ångrar dock lite att jag köpte den. Läste att det kommer en Shpongle-box i Mars, med alla tre fullängdarna i, plus massa osläppt och remixat.

Är du inne på den här typen av musik? Vill ha mer i samma stil, med mycket gitarr och flöjt. Gärna Posford / Ram. Vilka projekt ska kollas in?

Inne på den här typen???

Jag har ju tamejfan dyrkat Shpongle/Ram/Hallucinogen i åratal, har alla deras släpp inkls. Remixed-skivan och tja... Jag är så insatt som man kan bli.

Tycker dock fortfarande att debuten är bäst, fast man egentligen inte kan jämföra de två. Boxen som släpps i Mars kommer ju förhoppningsvis att innehålla The Sixth and Seventh Revelation.

InläggPostat: tis feb 07, 2006 13:06 Svara med citat
Citera:
Jag har ju tamejfan dyrkat Shpongle/Ram/Hallucinogen i åratal, har alla deras släpp inkls. Remixed-skivan och tja... Jag är så insatt som man kan bli.

Hur är Infinity Project? Eller vad de heter.

FILMER

SKIVOR

Offline Profil
InläggPostat: tis feb 07, 2006 13:22 Svara med citat
Mens skrev:
Citera:

Hur är Infinity Project? Eller vad de heter.

Är, eller var, trevliga. Freeland kommer ju ifrån Man with no name, och det är ju inte helt fy skam.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 11 av 13
313 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori