Författare |
Meddelande |
|
Gory-Glory
|
Postat: tis mar 20, 2012 23:18 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12315Ort: Skåneland
|
Jag gillade i min ungdom väldigt mycket hip-hop som Public Enemy, The 2 Live Crew, EPMD, NWA, Ice Cube, Ice-T, Bodycount, Spice 1, Da Lench Mob, Cypress Hill, Thug Life/2Pac, Gravediggaz, Snoop Dogg, Doctor Dre och annan 1990-tals hiphop. Jag har kvar flera av CD-skivorna så man kanske ska ta och ta fram skivorna och lyssna på dom.
_________________ Only God Can Judge Me |
|
|
|
JoeL431
|
Postat: ons jun 20, 2012 13:53 |
|
|
Splatter fan Blev medlem: sön aug 19, 2007 12:01Inlägg: 126
|
Lyssnar på Hip-Hop, Reggae och Dancehall och mitt största intresse är genreskräck. Tror att jag är relativt ensam om det  . Värt att notera är att jag avskyr "hiphopen" som spelas på radio! Det ska vara politiskt, samhällskritiskt och inte pengar pengar pengar... Trams. Tips på artister/Grupper: (Kan hoppa över Pac, Biggie, N.W.A, Ice Cube etc som är självklara) Dead Prez, Immortal Technique, Vinnie Paz, Vybz Kartel, Busy Signal, Labyrint, Israel Vibration, Collie Buddz, Anthony B, Richie Spice, Morgan Heritage, Jeepstarr & Kapten Röd är goda tips. Happy Listening!
_________________ If you don't want the dead coming back to life, why don't you just kill the living? |
|
|
|
zgd
|
Postat: tis sep 25, 2012 14:18 |
|
|
Newbie Blev medlem: ons aug 05, 2009 17:34Inlägg: 29
|
|
|
|
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
|
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori
|
|