Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Musik  ~  Döds/Gore/Grind

InläggPostat: sön mar 14, 2004 21:22 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön feb 01, 2004 19:12Inlägg: 567Ort: Norrtelje
Kanske inte alls passar in här iofs men vad tycker ni om Limbonic Art?? själv tycker jag att det är helt underbart flummigt och härligt hehe

http://www.intervocative.com/dvdcollect ... x/Ulvdalum
Offline Profil
InläggPostat: mån mar 15, 2004 16:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tis okt 21, 2003 17:40Inlägg: 257Ort: Motala.Östergötland.Sverige
Skald skrev:
Kanske inte alls passar in här iofs men vad tycker ni om Limbonic Art?? själv tycker jag att det är helt underbart flummigt och härligt hehe

Inte hört särskit mycket, men det lilla jag hört tilltalade mig rätt så mycket.
En del musik försöker jag fötränga...mest för ekonomins skull.
:)

InläggPostat: mån mar 15, 2004 17:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön feb 01, 2004 19:12Inlägg: 567Ort: Norrtelje
bara höra av dig så kan jag skicka över några mp3:or

http://www.intervocative.com/dvdcollect ... x/Ulvdalum
Offline Profil
InläggPostat: tis mar 23, 2004 02:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons mar 10, 2004 11:05Inlägg: 616Ort: Umeå
Va härligt med en blytung tråd,själv har jag just fått hem nya Deicide å Cannibal Corpse som båda krossar allt i sin väg.Om man ändå hade Corpsegrinder Fishers nacke å Glen Bentons panna :twisted:

InläggPostat: tis mar 23, 2004 13:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Henry Rollins nacke. stor som en bil

Offline Profil
InläggPostat: tis mar 23, 2004 13:25 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10657Ort: Vettet!!!
Henry Rollins, en trevlig liten herre. Både som skådespelare och som argsint vokalist! :wink:

Och visst har han rätt fet nacke, men Hitchcocks nacke är/var coolare!

InläggPostat: tis mar 30, 2004 12:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: mån feb 09, 2004 10:19Inlägg: 80Ort: Orsa, Sweden.
Peter Bark skrev:
Va härligt med en blytung tråd,själv har jag just fått hem nya Deicide å Cannibal Corpse som båda krossar allt i sin väg.Om man ändå hade Corpsegrinder Fishers nacke å Glen Bentons panna :twisted:

Själv måste jag säga att jag blev tämligen besviken på nya CC. Iofs så tyckte jag att dom *** ur rätt rejält efter att Barnes blev kickad. Men nya Deicide var inte alls fy skam, riktigt gottig :)

http://www.myspace.com/vomitous
Offline Profil
InläggPostat: tis mar 30, 2004 20:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Man kan aldrig bli missnöjd på cc

Offline Profil
InläggPostat: tis mar 30, 2004 20:13 Svara med citat

Offline Profil
InläggPostat: ons mar 31, 2004 16:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons mar 10, 2004 11:05Inlägg: 616Ort: Umeå
Citera:
Själv måste jag säga att jag blev tämligen besviken på nya CC. Iofs så tyckte jag att dom *** ur rätt rejält efter att Barnes blev kickad. Men nya Deicide var inte alls fy skam, riktigt gottig :)

Själv tycker jag att cc bara blir bättre å bättre.Chris Barnes kör ju på med sitt Six feet under där jag däremot gillar dom äldre platterna bäst.
Helst haunted plattan

InläggPostat: ons mar 31, 2004 19:07 Svara med citat
graveyard classics är deras bästa!

Offline Profil
InläggPostat: mån apr 12, 2004 20:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: mån feb 09, 2004 10:19Inlägg: 80Ort: Orsa, Sweden.
Schnaas skrev:

Det kan man visst, :P nya plattan är en enda dum tvåtakt :P

http://www.myspace.com/vomitous
Offline Profil
InläggPostat: tis apr 13, 2004 09:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: fre mar 26, 2004 11:56Inlägg: 1155
Måste bara inflika att alla bör kolla in Bloodbath. En svensk döds-supergrupp! :)

InläggPostat: ons apr 21, 2004 02:03 Svara med citat
OndSaft skrev:
Måste bara inflika att alla bör kolla in Bloodbath. En svensk döds-supergrupp! :)

Håller stenhårt med

InläggPostat: tor maj 27, 2004 00:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: sön nov 02, 2003 18:42Inlägg: 459Ort: Skåne, Lund
Gore skrev:
Själv håller jag Aborted rätt högt, blir inte bättre gore/grind än detta.

http://www.goremageddon.be/

Du har så jävla rätt! Aborted, fav platta "Engeneering the dead".

BAND: Aborted, Angel Corpse, Cannibal Corpse, Deicide, Vital Remians, Vulgar Vile, Morbid Angel, Napalm Death, Anal Cunt :wink: , Anal Blast, Exhumed, Skinless, entombed, dismemeber, suffocation...

... eftersom de andra tog sig friheten: AC/DC ÄGER!
.. och T.K.U får man fan inte nog av "lätt att lura svår å bli av med..."

InläggPostat: mån jun 28, 2004 13:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån jun 28, 2004 13:24Inlägg: 450
Rekommenderar också Bloodbath, både EP:n och fullängdaren, ruggigt bra. Sen vill jag även tipsa om ett band som heter Putrid Pile, enormt bra döds/gore...man kan ta ner nån mp3:a från deras sida: http://www.putridpile.com/

Offline Profil
InläggPostat: mån jun 28, 2004 18:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Får väll vara den som som inte går med gruppen, hatar sån här musik.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: mån jun 28, 2004 22:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
Adam Gäfvert skrev:
Får väll vara den som som inte går med gruppen, hatar sån här musik.

Du förstår helt enkelt inte musiken :wink:

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 08, 2004 20:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
kul att se att det är fler än jag som lyssnar på Cash !! man får väl säga att det är typ "döds" han spelar då hans låtar till 90 % handlar om döden...vill ni se något riktigt tungt och hemskt ska ni leta upp videon till hans version av NIN´s Hurt. Det är smärta att se...

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: tor jul 08, 2004 20:41 Svara med citat
lizzardking skrev:
kul att se att det är fler än jag som lyssnar på Cash !! man får väl säga att det är typ "döds" han spelar då hans låtar till 90 % handlar om döden...vill ni se något riktigt tungt och hemskt ska ni leta upp videon till hans version av NIN´s Hurt. Det är smärta att se...

Yeah Cash är skön

Offline Profil
InläggPostat: fre jul 09, 2004 01:46 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån maj 10, 2004 09:09Inlägg: 2717Ort: Örebro
Jasså, visste inte att det fanns en video till Cash's version av Hurt. :shock:

InläggPostat: fre jul 09, 2004 11:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
roligt att se att mna inte är ensam där ute :D
kolla in denna länken där finns den...
http://www.markromanek.com/video/14.html#

Offline Profil
InläggPostat: fre jul 09, 2004 11:06 Svara med citat
lizzardking skrev:

TACKAR!

Offline Profil
InläggPostat: fre jul 09, 2004 16:18 Svara med citat
Schnaas skrev:
lizzardking skrev:

TACKAR!

ingen fara,bara roligt att kunna hjälpa till !! :D

Offline Profil
InläggPostat: lör jul 10, 2004 09:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4893
c0ma skrev:
Jasså, visste inte att det fanns en video till Cash's version av Hurt. :shock:

Och vilken sten har du legat i 1 år då? :wink:

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 2 av 4
87 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd