Författare |
Meddelande |
< Musik ~ Lite vinyler till salu |
NIN
|
Postat: ons apr 23, 2008 01:23 |
|
|
Goremeister Blev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4896
|
Har lite vinyler som jag kan tänka mig sälja.
När jag graderar kvaliten så försöker jag vara rätt så strikt (omslag/vinyl). Har försökt kollat upp det rätta värdet via tradera, ebay, gemm och popsike.
*Anathema - Eternity...LP...NM/VG++...450 kr
*Deranged - S/t...LP...VG+/NM...100kr
*In Flames - Subterranean...LP...Lim 1000 ex! NM/NM. 700 kr lr bud
*In flames - Whoracle...LP...Extra låt + insert! NM/NM. 700 kr lr bud
*In flames - Clayman...Bild LP...NM/VG++. 500kr lr bud
(när det gäller In flames skivorna har jag endast spelat dom 1-2 gånger per skiva. Aldrig gillat dom skivorna).
*Marilyn Manson - Antichrist superstar...Bild LP (bootleg)...VG...80kr
*Mayhem - Live in Marseille 2000...2LP...VG+/NM...250kr
*Metallica - Kill em all...LP (Vertigo)...VG++/VG++...120kr
*Metallica - Ride the lightning...2LP + insert "Direct metal mastering"...VG++ (skrivet på omslaget, annars mkt bra skick). VG++/VG++/VG+/VG++...280kr
*Metallica - Master of puppets...2LP + insert "direct metal mastering"...G (en reva på ca 3 cm, annars rätt okej)...VG+/VG+/VG++/VG++...200kr
*Nirvana - In utero...LP, gul färg...NM/NM. 120kr
*Old funeral - The older ones...LP + insert...VG++/NM...700kr lr bud
*Samson - Live at reading 81...LP...VG++/NM...50kr
*Supergrass - S/t...LP + poster...NM/NM. 250kr
*Theatre of tragedy - Velvet darkness they fear...LP...NM/NM...700kr lr bud
*Therion - Vovin...LP...NM/NM...800 kr lr bud
Frakt tillkommer. Frågor mm, skicka PM. Kommer slänga upp fler skivor framöver, bland annat en massa The Cult bootlegs och annat kul.
_________________ "That's the beauty of argument, if you argue correctly, you're never wrong." |
|
|
|
Daninsky
|
Postat: ons apr 23, 2008 08:12 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
|
Nu vid löning är det mycket möjligt att jag är intresserad av Ride the Lightning!
_________________ It's good for girl to meet boy in park but better for boy to park meat in girl.
FNA Smulan.
Over and out. |
|
|
|
NIN
|
Postat: ons apr 23, 2008 08:45 |
|
|
Goremeister Blev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4896
|
Okej, bara att säga till då
_________________ "That's the beauty of argument, if you argue correctly, you're never wrong." |
|
|
|
Ulke666
|
Postat: tor jan 16, 2014 12:32 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: mån sep 27, 2004 10:02Inlägg: 379
|
Har du kvar In Flames plattorna? NIN skrev: Har lite vinyler som jag kan tänka mig sälja. När jag graderar kvaliten så försöker jag vara rätt så strikt (omslag/vinyl). Har försökt kollat upp det rätta värdet via tradera, ebay, gemm och popsike.
*Anathema - Eternity...LP...NM/VG++...450 kr *Deranged - S/t...LP...VG+/NM...100kr *In Flames - Subterranean...LP...Lim 1000 ex! NM/NM. 700 kr lr bud *In flames - Whoracle...LP...Extra låt + insert! NM/NM. 700 kr lr bud *In flames - Clayman...Bild LP...NM/VG++. 500kr lr bud (när det gäller In flames skivorna har jag endast spelat dom 1-2 gånger per skiva. Aldrig gillat dom skivorna).
*Marilyn Manson - Antichrist superstar...Bild LP (bootleg)...VG...80kr *Mayhem - Live in Marseille 2000...2LP...VG+/NM...250kr *Metallica - Kill em all...LP (Vertigo)...VG++/VG++...120kr *Metallica - Ride the lightning...2LP + insert "Direct metal mastering"...VG++ (skrivet på omslaget, annars mkt bra skick). VG++/VG++/VG+/VG++...280kr *Metallica - Master of puppets...2LP + insert "direct metal mastering"...G (en reva på ca 3 cm, annars rätt okej)...VG+/VG+/VG++/VG++...200kr *Nirvana - In utero...LP, gul färg...NM/NM. 120kr *Old funeral - The older ones...LP + insert...VG++/NM...700kr lr bud *Samson - Live at reading 81...LP...VG++/NM...50kr *Supergrass - S/t...LP + poster...NM/NM. 250kr *Theatre of tragedy - Velvet darkness they fear...LP...NM/NM...700kr lr bud *Therion - Vovin...LP...NM/NM...800 kr lr bud
Frakt tillkommer. Frågor mm, skicka PM. Kommer slänga upp fler skivor framöver, bland annat en massa The Cult bootlegs och annat kul.
|
|
|
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
|
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori
|
|