Författare |
Meddelande |
|
Spietato
|
Postat: ons maj 31, 2006 09:07 |
|
|
Gorehound Blev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
|
Max Marian skrev: Spietato skrev: Spietato skrev: Spietato skrev: Två inlägg till... ...så har jag... ...700 inlägg. Hahahaha, var bara tvungen XD Underbart!
Inte lika underbart som nudlar.
(åt nudlar nyss, fan vad gott det är kom jag på)
|
|
|
Vän av ordning
|
Postat: ons maj 31, 2006 09:48 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tor nov 06, 2003 08:17Inlägg: 2159
|
Spietato skrev: Max Marian skrev: Spietato skrev: Spietato skrev: Spietato skrev: Två inlägg till... ...så har jag... ...700 inlägg. Hahahaha, var bara tvungen XD Underbart! Inte lika underbart som nudlar. (åt nudlar nyss, fan vad gott det är kom jag på)
Jo, det är fint.
|
|
|
Spietato
|
Postat: ons maj 31, 2006 21:19 |
|
|
|
Max Marian skrev: Spietato skrev: Max Marian skrev: Spietato skrev: Spietato skrev: Spietato skrev: Två inlägg till... ...så har jag... ...700 inlägg. Hahahaha, var bara tvungen XD Underbart! Inte lika underbart som nudlar. (åt nudlar nyss, fan vad gott det är kom jag på) Jo, det är fint.
Med kycklingkrydda... biffsmak funkar också
|
|
|
Spietato
|
Postat: ons maj 31, 2006 21:33 |
|
|
|
Stor orange kanin skrev: Almost Human skrev: Ingen aning.... Kan d varit 5.000? 5000? Helvete, vill ha fler stjärnor nu så jag måste börja spamma som fan alltså? 
Inte långt kvar alls nu.
|
|
|
Alexander
|
Postat: ons maj 31, 2006 23:10 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6582Ort: Stockholm Norra
|
Spietato skrev: Stor orange kanin skrev: Almost Human skrev: Ingen aning.... Kan d varit 5.000? 5000? Helvete, vill ha fler stjärnor nu så jag måste börja spamma som fan alltså?  Inte långt kvar alls nu.
nej nu närmar jag mig, men du spammar anska rejält
_________________ Banan-avatarer blir till politik
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin |
|
|
|
Spietato
|
Postat: ons jun 07, 2006 08:19 |
|
|
|
Stor orange kanin skrev: Spietato skrev: Stor orange kanin skrev: Almost Human skrev: Ingen aning.... Kan d varit 5.000? 5000? Helvete, vill ha fler stjärnor nu så jag måste börja spamma som fan alltså?  Inte långt kvar alls nu. nej nu närmar jag mig, men du spammar anska rejält 
Hehe, kanske är lite av en attention-hora...
|
|
|
Vän av ordning
|
Postat: ons jun 07, 2006 16:55 |
|
|
|
Spietato skrev: Max Marian skrev: Spietato skrev: Max Marian skrev: Spietato skrev: Spietato skrev: Spietato skrev: Två inlägg till... ...så har jag... ...700 inlägg. Hahahaha, var bara tvungen XD Underbart! Inte lika underbart som nudlar. (åt nudlar nyss, fan vad gott det är kom jag på) Jo, det är fint. Med kycklingkrydda... biffsmak funkar också 
Räkor är inte fel heller.
|
|
|
MadmanMARZ
|
Postat: sön jun 25, 2006 16:38 |
|
|
Splatter fan Blev medlem: sön okt 09, 2005 15:02Inlägg: 234
|
Knowledge is the true power...inte hur många stjärnor jag har här...
Kunde man inte infört ett kunskapstest här istället, där man måste klara viss typ av svårighetsgrad för att stiga istället?
Visst kan man hämta mycket information från nätet, men gör det så att det inte lönar sig att gå den vägen...
Varför spamma upp sin rang här med onödiga inlägg, det genomskådas ju direkt vilka "torrbollar" det är
Nätack, lite utmaning och mer intressanta inlägg eller frågeställningar från medlemmar som vill ha hjälp. Där kan man visa vad man går för istället.
_________________ game over man...game over |
|
|
|
lizzardking
|
Postat: sön jun 25, 2006 18:01 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
|
Annars finns ju alltid Vi I Femman om man vill glänsa eller Jeopardy
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
Bring Me The Blogg Of lizzardking |
|
|
|
Inglorious Bastard
|
Postat: sön jun 25, 2006 18:22 |
|
|
New York Ripper Blev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
|
MadmanMARZ: Varsågod och gläns. Visa vad du går för nudå!
_________________ E tu vivrai nel terrore - L'aldilà
Woe be unto him who opens one of the seven gateways to Hell, because through that gateway, evil will invade the world... |
|
|
|
MadmanMARZ
|
Postat: sön jun 25, 2006 19:32 |
|
|
|
lizzardking skrev: Annars finns ju alltid Vi I Femman om man vill glänsa eller Jeopardy 
Vi i femman kan du hålla dig till så kan jag hålla mig till jeopardy då...
|
|
|
lizzardking
|
Postat: sön jun 25, 2006 19:37 |
|
|
|
MadmanMARZ skrev: lizzardking skrev: Annars finns ju alltid Vi I Femman om man vill glänsa eller Jeopardy  Vi i femman kan du hålla dig till så kan jag hålla mig till jeopardy då...
Du får väl vänta då tills nästa runda av Junior-Jeopardy då så du kanske har en chans
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
|
|
|
MadmanMARZ
|
Postat: sön jun 25, 2006 19:48 |
|
|
|
lizzardking skrev: MadmanMARZ skrev: lizzardking skrev: Annars finns ju alltid Vi I Femman om man vill glänsa eller Jeopardy  Vi i femman kan du hålla dig till så kan jag hålla mig till jeopardy då... Du får väl vänta då tills nästa runda av Junior-Jeopardy då så du kanske har en chans 
Anytime anyday...det är säkert mer än vad andra skulle klara av
Sedan är Junior-jeopardy för barn, jag vet inte vad du klassar dig som , men jag är iallafall äldre än så
|
|
|
lizzardking
|
Postat: sön jun 25, 2006 19:53 |
|
|
|
Du är medveten om att du spammar själv nu och visar inte det minsta bevis på att visa vad du går för som du så elegant lade ut det
|
|
|
MadmanMARZ
|
Postat: sön jun 25, 2006 19:57 |
|
|
|
lizzardking skrev: Du är medveten om att du spammar själv nu och visar inte det minsta bevis på att visa vad du går för som du så elegant lade ut det 
spammar kanske jag gör, men nu försvarar jag mig bara mot dina löjliga poster.
Om du går tillbaka till allt du skrivit så är det inte jag som börjat "spamma" mot dig, men visst vi kan ta detta privat istället, så inte våra medmänniskor här behöver läsa vårt privata dravel.
A god man knows when to quit...vill du fortsätta lägg ett pm istället.
|
|
|
lizzardking
|
Postat: sön jun 25, 2006 19:58 |
|
|
|
Ingen fara, jag vet var du bor
|
|
|
The Shape
|
Postat: sön jun 25, 2006 21:16 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
|
lizzardking skrev: Ingen fara, jag vet var du bor 
Ha ha ha!
_________________ Evil on two legs
DVD's
Vrid ringarna till max, så de bildar ordet flax! |
|
|
|
Vän av ordning
|
Postat: sön jun 25, 2006 21:21 |
|
|
|
The Shape skrev: lizzardking skrev: Ingen fara, jag vet var du bor  Ha ha ha! 
Woohoo!
|
|
|
Alexander
|
Postat: sön jun 25, 2006 21:54 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6582Ort: Stockholm Norra
|
För att ytterligare sjunka lite till korkad pöbel nivå  så har jag ett viktig politiskt meddelande att tillkännage:
Jag är en fisk
sådärja..så fick man det ur kroppen
_________________ Banan-avatarer blir till politik
This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war! Joe Pilato Day of the Dead Youre all muscles and no brains are you boy?! Bobby Rhodes Demons 2
FD: Allmän sabotör, Herr Lejon Stor orange kanin |
|
|
|
Fiskarn
|
Postat: sön jun 25, 2006 22:35 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis okt 04, 2005 20:22Inlägg: 2281
|
Stor orange kanin skrev: För att ytterligare sjunka lite till korkad pöbel nivå  så har jag ett viktig politiskt meddelande att tillkännage: Jag är en fisk sådärja..så fick man det ur kroppen 
Oh, nu blev jag upphetsad  .
_________________ You'll never walk alone |
|
|
|
Jeppe
|
Postat: tis feb 13, 2007 17:05 |
|
|
Splatterhead Blev medlem: fre feb 09, 2007 15:46Inlägg: 974Ort: Du vet den där gamla lådan med skräp du har på vinden? Kolla bakom den.
|
It's a long way to the top if you wanna rock n roll...
_________________ They all deserved to die. I pushed the button and watched the sky rain death. Consider this global abortion. |
|
|
|
|